Wie nod op 27 of 28 jan???

Hallo meiden,

Wat super voor degene die zwanger zijn!!!!GEFELICITEERD!!!
Voor degenen die ongi geworden zijn(net als ik)op naar de volgende ronde!
Ik moet di 5 februari weer naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken wanneer ik mijn eisprong heb,spannend!!!En dan maar weer flink aan de klus!!!Haha, mijn vriendje heeft er nu al zin in,hihi!
Hey vindt het eigenlijk wel leuk om wat meer van jullie te weten, dat kletst wat makkelijker!
Ik zal me bij deze ff voorstellen:::
Ik ben Anieska mama van Jesse die in nov drie is geworden.Ik woon samen in Emmen met mijn vriend Raymond, we zijn bijna 7 jaar samen.Ik werk als oproepkracht op een kinderdagverblijf od BSO.Ik werk ongeveer 16/20 uur!Mijn zoontje kan lekker mee naar de creche!
We zijn bezig voor een tweede kindje al een tijdje maar omdat ik geen regelmatige cyclus heb, sta ik onder begeleiding bij een fertaliteitsarts, zij volgt mijn cyclus en weet wanneer mijn eisprong is!Vandaar dat ik de 5de weer voor een echo moet!
Goh wat een lang verhaal zeg!!Hahah
Hoop snel wat van jullie te horen!Ben trouwens 25 jaar!!!

Liefs anieska

Ook ik zal mijzelf even voorstellen:

Ik ben Claudia 31 jaar en bijna 6 1/2 jaar samen met Tom. Eind oktober ben ik met de pil gestopt, niet om gelijk aan kinderen te beginnen maar om al die pilresten van 15 slikken kwijt te raken. Niet echt last gehad van ontpillen, zoals ik hier vaak lees op het forum. Was gewoon na het stoppen gelijk een soort van regelmatig ongi. Gemiddeld een cyclus van ongeveer 25 dagen. Ik inmiddels mn eerste nod achter de rug en tot nu toe niet ongi. Mn vriend en ik hebben besloten om tot het weekend te wachten met testen, dan zijn we allebei vrij, romantisch op zondagochtend...
Verder werk ik 36 uur per week onregelmatig als verpleegkundige in het MCH Westeinde in Den Haag.
En 29 februari stappen Tom en ik in het huwelijksbootje, een kindje zou dus een soort van kers op de slagroom van de sorbet zijn!!

Claudia

Lieve meiden,

Voor diegene die zwanger zijn ten eerste proficiat, en voor de andere heel veel succes, ik zal voor jullie blijven duimen. Ik zal me ook even voorstellen, voor diegene die daar interesse in hebben.
Mijn naam is Margret en ben 32 jaar. Ik ben 2x getrouwd met John (1x Aruba op het strand en 1x in Nederland). We hebben een prachtige dochter van 2,5 en hebben vorig jaar een zoon gekregen, Reno*. Hij was helaas te ernstig ziek, en we hebben hem op medisch advies moeten laten gaan toen hij 5 maanden bij mama woonde. We hebben hier lang om moeten rouwen en nu nog. Maar we hadden besloten om in 2008 voor ons derde kindje te gaan, en met veel geluk al in de 1e ronde raak. We zijn dan ook echt in de zevende hemel.

Liefs Margret

Hallo,

Margret en Irene, gefeliciteerd!! Hopelijk mag ik me bij jullie aansluiten, want wat ik dacht dat het een ongi zou zijn, zet dus niet door... ik ga vrijdag of zaterdag testen, omdat mijn langste cyclus ooit 32 dagen duurde, dus ik wacht dat eerst af. Ik geloof nog niet echt dat ik zwanger kan zijn (eerste ronde), vandaar ook niet echt de drang om te testen.
Ook ik zal mij even voorstellen, ik heet Heidi, 34 jaar, 6 jaar getrouwd, we hebben  een dochter van bijna 4, en ik woon op Aruba.

Hopelijk heb ook ik goed nieuws te melden aanhet eind van deze week.

Heidi

Het lijkt erop als ik nu echt ongi ben, op naar de volgende ronde dan maar...

Claudia

Terug
Bovenaan