Wie nod op 27 of 28 jan???

Jammer, jammer, een rode veeg, denk dat ik ongi geworden ben...

Claudia

Hallo meiden,

Na de dokter geweest en weer een vage streep. We hebben besloten om morgen weer een test te doen en anders bloed te laten prikken (ik val altijd flauw). Hopelijk krijg ik dan een duidelijkere streep.

Liefs Margret

Ha meiden,

Ik duim voor een duidelijk streep morgen Margret, alles beter dan flauwvallen door bloed prikken, haha!!

Tis bij mij tot nu toe bij die ene rode veeg gebleven, ben dus niet (echt) ongi...
Zit daarbij ook nog eens in de nachtdienst, allemaal lekker verwarrend voor mijn lichaam!

Hou jullie op de hoogte!

Claudia

Hoi,

Margret, wat vervelend die onduidelijkheid, ik hoop echt voor je dat je een duidelijk antwoord krijgt.
Claudia, spannend, hopelijk is het een innesteling en niet ongi.
Ik had ook eergisteren alleen een rode veeg, gisteren wat bruinverlies en vandaag dus wel gewoon echt ongi. Maar was (vind ik zelf) een beetje teveel gevraagd om in de eerste ronde al zwanger te raken.
Volgende nod voor mij zal zijn 26 februari.

Liefs,

Heidi

Hallo dames,

Hier is het zover. De dokter heeft mijn "streepje" van vanmorgen bevestigd. Hiep hiep hoera, wij zijn zwanger. Ik zal voor de overige dames ook blijven duimen.

Liefs Margret

Ik mag me ook aansluiten bij de zwangere dames!
Vanmiddag getest, was er van overtuigd dat het  niet raak was deze poging, maar toch... Kan het nog helemaal niet bevatten, twee hele duidelijke positieve testen. Tjeetje! Gek!

Voor alle meiden die ook zwanger zijn: gefeleiciteerd! Misschien zie ik jullie op het zwangerforum.
En voor de rest heel veel succes en ik duim voor jullie!

Groetjes Irene

He Dames , gefeliciteerd . Zit zelf ook tegen NOD aan ongeveer vrijdag was bij mijn vorige kindjes direct zwanger maar het blijft elke keer weer spannend.
ik heb de goedkope test van kruidvat gehaald (dat witte doosje ) ken het zelf niet zijn mensen hier positief over of juist niet laat het me weten .
groetjes Maggie

Margret, wat fijn voor jullie. Geniet ervan al zal je best bang blijven. Ik ben aan het wachten maar heb ook een beetje hoop.

Terug
Bovenaan