wie NOD rond 30 mei?

Ik hoop het ook voor jullie!!!

en voor de rest voor ons allen ook natuurlijk!

Je hoort wel meer dat je na een MK weer vrij snel zwanger wordt.
Ik hoop voor jullie, SaarJ, dat dit ook op mag gaan!

Suc6 ermee, en dat we hier maar lekker ons hart mogen luchten!!!

Liefs,

Twinkel3

Hoi meiden,

Ook ik heb mijn NOD op 30 mei.
Het is voor mij de eerste ronde na een MK.
Ik ben nu al zenuwachtig en kan niet meer wachten, maar ja er zal niks anders opzitten hahaha.
Wel gezellig zo al die klussers bij elkaar.

Heel veel succes allemaal en we houden elkaar wel op de hoogte toch???

Groetjes Francis

Dag dames! Het wordt gezellig hier! Leuk: kunnen we elkaar op de hoogte houden van eventuele ontwikkelingen!

Voor ons is het de tweede ronde, eerste kindje. Nog erg nieuw dus allemaal, en spannend! We zitten nu middenin de klusweek (vind het een stom woord trouwens, maarja...), ei waarschijnlijk morgen. En dan maar weer in spanning wachten!

Ik houd jullie op de hoogte (als er iets te melden valt natuurlijk) en hoop op een vruchtbare maand!

Ukkie26

hoi meissies.

ik heb mn nod op de 28e gezet. had me ook aan aangesloten bij een andere discussie maar die staat inmiddels op pagina 4 ofzo dus kom ik hier ff kijken.

even kort. esther23 25 jaar (nou ja, woensdag 23 mei dan) sinds februari 2005 bezig voor 1e kindje.

net als bij saar ook niets geks te vinden. maar we zijn nogsteeds met volle moed bezig alhoewel ik deze maand niet aan mn vriend verteld heb wanneer mn vruchtbare dagen waren. ook maar 1 keer geklust dus zal niet raak zijn. maar je weet maar nooit!
.  
de  kriebels  beginnen weer op te laaien, zo na 6 dagen kan het zich innestelen en dat probeer ik altijd "te voelen" haha.

het kan overigens ook zijn dat mn ei morgen pas is, maar ik denk dat ie geweest is.

en jullie? ook de hele dag met je buikje bezig?

liefs esther

Haha, wel met mn buikje bezig, maar dat was omdat ik afgelopen dagen in mn bikini moest :p. Ander soort 'buikje' dus.

Ik probeer niet te veel bezig te zijn met zwanger worden, hoe lastig dat ook is. Probeer maar rustig af te wachten...

Ukkie26

Wij vinden klussen/ klusweek ook idd klinken als een vervelende verplichting, en dat terwijl het gelukkig nog erg gezellig is tijdens deze activiteiten.
Zelf vinden wij "wiebelen" wel een geschikt woord, dat net even wat plezieriger klinkt als klussen en het dekt de lading aardig, toch ... (haha).

Ik verwacht mijn ei tussen nu en anderhalve week, dus er valt nog heel wat te wiebelen deze dagen

Ik houdt nu voor de 2e maand mijn temperatuur bij.
Op mijn cervixslijm valt momenteel geen peil te trekken (dan weer vochtig, dan weer droog, nog niet draderig...). Ach ja, dit is wat ik nu een beetje bij probeer te houden.
Ik vertrouw toch meer op mijn temperatuur dan op mijn afscheiding.

Ik hoop dat het gewiebel deze maand zijn vruchten af mag gaan werpen.

Liefs,

Twinkel3

Wiebelen...vind ik beter dan klussen inderdaad. Klussen komt zo verplicht over, en dat is het bij ons echt niet!

Van mijn cervixslijm word ik ook nix wijzer: toen ik net met de pil was gestopt (heb 3 maanden ontpild) was duidelijk een verandering te zien, sinds we voor het eggie bezig zijn (nu ronde 2) zie ik nix aan het cervixslijm. Maarja...gewoon om de dag wiebelen, dan zou het een keer raak moeten zijn...

Ukkie26

Dat had ik ook idd.

Toen we nog niet voor het eggie gingen, had ik rond mijn vermoedelijke ei altijd wat draderige afscheiding. Sinds we voor het eggie gaan (jan.07) en het graag willen zien, valt er geen peil op te trekken.

Ach ja, die gekke vrouwenlichamen ook....

Wij gaan nu ook weer de wiebelperiode in (om de dag).

Veel plezier ,

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan