wie NOD rond 30 mei?

Hoi Saar (en de rest),
Ook ik heb mijn NOD op / rond 30 mei. Vind het wel weer spannend. Ik zit pas in ronde 1, maar van ons tweede kindje. Ben er vandaag ook achter gekomen dat ik mijn eisprong voel!? Voor mijn eerste kindje heb ik dit nooit gehad en nu merk ik sinds ik (2 maanden geleden) weer met de pil ben gestopt dat ik rond de 14e dag (heb een erg regelmatige cyclus gelukkig) stekende pijnen heb onder in mijn onderbuik en dat duurt dan een dag of 3. Vandaag op internet zitten speuren en blijkt inderdaad ovulatiepijnen te zijn, TJONGE! Heb het idee dat we deze maand op de verkeerde dagen hebben 'gewiebeld', maar goed, we zijn pas in ronde 1 zullen we maar zeggen.
Succes allemaal en leuk om jullie verhalen te lezen!

Meisje

wij hebben de vruchtbare dagen er al weer op zitten. maar mijn mannetje vraagt nog gewoon iedere dag : "is vandaag een vruchtbare dag?"  ha ha, hij heeft er zin in hoor, gelukkig is het na 18 rondes nog steeds leuk, en voelt het gelukkig ( soms wel, heb nogal vaak last van migraine) als een verplichting.
om me niet al te druk te maken, ben ik al plannen aan het verzinnen om de babykamer straks te maken.
ik heb een nogal creatief beroep, en dus alles wat ik leuk vind en tegen kom in tijdschriften bewaar ik. ohwwwwwwwwwwwwww, ik heb zoveel ideeën het wordt tijd om ze uit te voeren.

liefs Saar

Hoihoi,

ik heb geen creatief beroep, maar heb ook de babykamer al helemaal in gedachten ingericht hoor! Wat ik er echt per se in wil hebben is een hangwieg, van Leander. Vind ik echt geweldig! Heb mn mannetje ook al overtuigd, vind het ook helemaal geweldig.

Moet mezelf wel inhouden om niet te veel op de zaken vooruit te lopen. Soms ben ik geneigd kleertjes te kopen, maar dat mag van mezelf pas als het raak is! Laat het dan maar snel zo zijn (kan ik me uitleven)

Ukkie26

hoi meiden,
ja ik doe ook mee,ook 30mei!!!
ben benieuwd,we hebben veel geklust in de vruchtbare dagen dus...
nog 11 dagen wachtenpffffffffffffffffffffffffff
dat wachten is zo lang he...
we zitten nu in de 4e ronde voor ons eerste kindje ik hoop dat het dit x echt raak is,maar dat hoop ik natuurlijk voor jullie ook dus gaan we allemaal goedvoor elkaar!!!
groetjes mier

ik vind de kasten van www.kastvaneenhuis.nl super leuk.
dus denk dat die er ook gaan komen.
mijn mannetje laat me lekker uitleven , ha ha!
hij  kan ook wel veel hebben, vaak krijg ik het in mijn hoofd om de kamer, keuken, bijkeuken een ander kleurtje te geven 's ochtends en dan als ie 's avonds thuis komt is het klaar!  dat hebben we dan ook maar afgesproken. het moet gewoon klaar zijn als hij thuis komt 's avonds. hi hi.

wachten wachten wachten.......... pfffffffffffffffffffffff als we dat maar volhouden.
testen jullie voor, op of na je NOD???
ik heb meestal niet zoveel geduld, dus ik test vaak op mijn NOD.

liefs Saar

Ik heb me voorgenomen pas te testen als ik overtijd ben (2 dagen ofzo). We zitten pas in de tweede ronde, dus ik kan het geduld nog wel opbrengen. Heb ook geen testen in huis, dat scheelt voor mij (kan ik de verleiding makkelijker weerstaan).

Mn aanstaande NOD is op zaterdag 2 juni, ik ga niet testen voor maandag de 4e (dan haal ik ook pas de test in huis...).

Houd jullie op de hoogte (duurt nog even).

Ukkie26

Mijn NOD is misschien ook zo rond 2 juni, denk namelijk mn ei gevoeld te hebben maar weet het niet zeker..... ga dan rond 3 of 4 juni testen als ik het zolang vol houdt, als ik dan toch een langere cyclus heb weet ik bij een negatieve test in ieder geval wel waar ikaan toe ben en hoef ik niet te blijven stressen van zal het wel of zal het niet....

Hallo!

Mijn NOD is 31 mei en ik ga testen als ik minimaal 2 dagen over tijd bent.
Ook ik moet dus nog wel ff geduld hebben, ha ha!!
Nu ben ik alleen maar moe.... vannacht nogal onrustig geslapen. Werd steeds wakker en moest dan naar het toilet.... irritant dus.
Hopelijk slaap ikvannacht beter.

Groetjes

Terug
Bovenaan