wie NOD rond 30 mei?

Geweldig, ik vind wiebelen ook een leuk woord!! We hebben nu natuurlijk allemaal zo ongeveer onze wiebelweek.
Mn lichaam laat zich onzettend goed lezen.Cervixslijm duidelijk aanwezig geweest in mn vruchtbare dagen. Neemt nu dus weer af. Ik weet zeker dat we in de juiste periode gewiebeld hebben. Dus nu maar afwachten....

Ik duim voor ons allemaal!

hallo meiden,

ik kan ook geen wijs uit het slijm, ik gebruik dus ovu testen. dat is wel zo makkelijk.
en wiebelen, ik moest gewoon lachen achter de computer!
vind klussen ook niet zo'n geweldig woord.
mijn mannetje zegt altijd hobby-en !
die wil wel iedere dag hobby-en!
nou, eh, niet dus!

oh en even over mij, ik ben dus Saar, ben 28 jaar, kom uit de buurt van eindhoven.
en zit nu dus in ronde 18 voor ons eerste kindje.

liefs Saarj

hoi meiden,

ik heb mijn nod op 30 mei.
ik wordt de laatste twee maanden ook niet echt wijs meer van mijn lichaam.
als ik deze maand niet zwanger ben wil ik ovulatie testen gaan gebruiken.
wij zitten nu in ronde 5, voor een 1e kindje.

groetjes kwinty.

Goeiemorgen dames,

Nu ben ik toch even in de war zeg!!!
Mijn temp. was vanmorgen flink omhoog gegaan (36,7), dus nog even lekker gewiebeld. Nu vul ik mijn temp. in op www.fertilityfriend.com en hier gaf hij aan dat ik mijn ei  15 mei  al heb gehad (toen was mijn temp. echt maar heel iets omhoog 36,3 36,4 i.p.v. 36.2 wat ik meestal heb). Tsja, dat was best even een domper.
We hebben het de 13e ook nog wel gedaan, maar ja, dat is wel 2 dagen voor mijn ei.
Pfffffffffffffff.

De vorige maand klopte de temp.lijst aardig (ei op dag 24 en op dag 35 ongesteld).
Ik hoop dat hij er deze maand naast zit en dat we dus nog kunnen wiebelen voor een kindje, en anders maar hopen dat er zondag een heel sterk zaadje is geweest die mijn ei heeft kunnen vinden.
Ondertussen wiebelen we nog maar gewoon door hoor!

Nu verandert mijn NOD-dag dus ook naar 29 mei.

Ik ben trouwens ook 28 jaar, nog niet zo lang getrouwd en kom uit de buurt van Doetinchem.

Liefs,

Twinkel3

Ik plak hier mijn temp.lijst maar even bij.
Misschien kunnen jullie er meer wijs uit worden.

Liefs,

Twinkel3

er is denk iets misgegaan, je temp lijst is niet zichtbaar.
ik ben ook nog niet niet zo lang getrouwd, nou.... bijna een jaar!
en nog heel gelukkig met m,ijn schatje!
liefs saar

Goedemorgen dames!

Wij zitten nu middenin de wiebelweken. Volgens babybrabbel heb ik vandaag mn ei...maarja. Of dat precies klopt?!

Ben nog niet met ovulatietesten begonnen omdat we pas in ronde 2 zitten, wil het eerst een paar maanden aankijken. Ook temperaturen doe ik (nog) niet...dus Twinkel, temperatuurlijsten heb ik helemaal geen verstand van!

Even kort over mezelf: Ukkie26, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, woon in Noord-Holland, bijna 5 jaar getrouwd.

Fijne dag vandaag!

Liefs, Ukkie26

Hé hallo,

Ik zie idd dat de temp.lijst niet zichtbaar is geworden.
Inmiddels heb ik  een beetje met de temp.lijst zitten spelen (door alvast temp. in te vullen voor morgen en kijken wat hij dan aangeeft).
Wanneer mijn temp. morgen nog hoog is, dan is mijn ei waarschijnlijk donderdag geweest en toen hebben we wel gewiebeld. Als de temp. weer laag is (36,4) dan geeft hij aan dat mijn ei toch dinsdag was.
Hopen dus dat mijn temp. morgenvroeg nog steeds hoog is!

Hoe is het bij jullie?
Nog steeds aan de wiebel, of hebben jullie je vruchtbare dagen er weer op zitten?

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan