Wie nog meer half juni NOD?!

Nathalie we gaan allemaal voor je  vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel veel succes....x AnneRobe

quote: 30 jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2008 13:26:51'));

Hey Suusie (en de rest natuurlijk!) Hier ben ik weer.... Vanmorgen wakker en ik naar de wc..... dacht dat ik ongi was geworden.... Maar nee!! Niet dus!!! Ik mag vandaag gaan testen.... Maar omdat we al zo lang bezig zijn, geloof ik niet dat ik zwanger ben.... Waarom nu ineens wel? Alhoewel, we hebben extreem goed geklust deze maand, haha! Wij hebben wel zoiets van, als het nu weeer niet raak is, dan gaan we naar de huisarts.Voel je je 'anders' ? Ik denk het steeds, heb wel al een tijdje last van hoofdpijn, en steken links onderin mijn buik, maar ja, dat hoort toch niet bij zwangerschap? Ik ben ook niet misselijk, wel moe...... Ik ga vandaag een testje halen, maar ik durf nu nog niet te testen.... Ben zo bang voor de zoveelste negatieve test!!! Vanmorgen nog een lief smsje van mijn vriend: schat ik hoop dat het raak is..... Ik ook!!!!! Liefs, Nathalie

Meid, gooi die test ertegenaan joh!!! Heb je totaal nog geen gevoel dat je ongesteld gaat worden dan???? Welke test heb je gehaald eigenlijk? Want die dure van Clear Blue zijn veel meer HCG hormoon nodig en testen meestal pas later positief.... Heb die in het begin veel gebruikt, maar dat werd bij mij te duur haha! Heb nu via sensitest online besteld, ook de ovulatietesten daarvan en die werken goed hoor! ZIjn ook gevoeliger schijnt, dus......Snap precies wat je bedoelt hoor met waarom zou het nu opeens wel raak zijn omdat het al die vorige rondes niet raak   was........ heb ik ook.....
Laat je ons even weten wanneer je gaat testen??

quote: annerobe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2008 13:30:50'));

Suus,

Ik snap het echt wel hoor dat je "wilt" wachten.
Op een gegeven moment moet je je gewoon indekken om je zelf geen onnodige pijnmeer te doen.

Maar goed dag 27 dat is echt al ver....
Hoe voel je je?
Of voel je je door die clomid toch wel anders......
Ik voel al elk kwaaltje, schaam me soms wel voor mensen die in jouw schuitje zitten hoor.echt sorry als ik ooit verkeerd overkom!!!!

Ik ga echt heel hard voor je duimen.
Mijn collega was vroeg in de overgang, haar man had slecht zaad en door de clomid toch snel zwanger geraakt. Je hebt echt genoeg hoop om op te bouwen!!!

Dikke kus van AnneRobe

Hoi hoi,

Tja je kunt erge last hebben van CLomid, maar bij mij   valt het tot nu toe nog mee, alleen heel erg last van opvliegers midden in de nacht en heeeeeeeeel erg moe maar goed, als dat alles is, vind ik het prima!!
Ja dag 27 is al redelijk ver, maar mijn eerste cyclus met clomid was 30 dagen dus nog paar daagjes geduld proberen te hebben, moeilijk hoor dat wel!!

Ik snap wel dat jullie (meiden die nog niet zo lang bezig zijn) ook elke maand hoop hebben en alles wat jullie voelen als kwaaltje wilt zien, dat had ik ook hoor toen we net begonnen, maar probeer toch goed in je hoofd te houden dat het gemiddeld wel een jaar duurt voordat je zwanger bent...... en houd het leuk, maak het geen verplichting!!

@ AnneRobe: Wat lief dat je/jullie zo meeleven!! Voelt echt super!!! Jij bent 31? Ik straks in augustus. JIj hebt ook al twee kindjes las ik, spannend, jullie gaan dus ook voor de derde!! Je mag de 23ste testen las ik? Ik heb nu niet het gevoel dat ik ongi ga worden, maar dat gevoel heb ik het afgelopen jaar vaker gehad, en dan toch ongi.... Dus ik vertrouw mijn lijf niet meer.....
@ Suusie: ik heb nog geen test, ga zometeen naar de Etos, Clearblue is dus minder goed? Ik test meestal met Predictor, denk dat die duurdere beter zijn, maar dat is dus niet zo?

Ik word helemaal gek van mezefl, loop constant naar de wc om te checken hahaha......

he 30 jaar....weet even niet je naam meer....sorry

Ik testte altijd met clearblue hoor en twee keer kon ik al vroeg zien dat ik daarmee zwanger was, met predictor kon ik het toen nog niet zien.....
het schijnt dat de kruidvat testen ook heel gevoelig zijn!!!

Succes groetjes AnneRobe

Hey Annerobe, ik heet Nathalie, sorry dat ik het er niet onder had gezet! Bedankt voor je tip, dan ga ik denk ik maar voor de clearblue straks!! X Nathalie

Hoi allemaal!

@Suusie: tja dat gevoel had ik ook van de week hoor! Ik dacht ik word  gewoon ongi. Heb maandag - omdat ik een witte broek droeg en de hele dag moest werken - voor de zekerheid een tampons gebruikt. Kun je nagaan. Twee dagen later heb ik de test gedaan. Dus ik bedoel maar, niet je moed verliezen!
Maar ik kan me het na zo'n lange tijd wel voorstellen. Je gelooft er niet meer in. Sterk van je om nog een paar dagen te wachten.  Mijn dokter zegt, ach die testen. Wacht nou maar totdat je het hartje hebt  zien kloppen. Dan ben je pas echt zwanger. Nou die man kan lekker kletsen!!!!  

@Nathalie: ik ben benieuwd naar je uitslag! Duimen geblazen!

Groetjes van Tetsia

He Nathalie,

Wacht je met testen tot je avondje met zn tweetjes begint.......??

Spannend hoor.
Misschien weet je al goed nieuws....ik hoop het echt voor je! xxxxxx

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ik voel me vandaag zoooooo misselijk dat ik me nu echt niet meer voor kan stellen dat ik niet zwanger ben.....
Bij de middelste was ik er met deze symptomen van overtuigd Was niet eens vanplan om destijsd een test te kopen zo zeker wist ik het ik voelde me zoooo zwanger), nu heb ik wel sterk mijn vermoeden maar durf van de andere kant niks te hopen.

Misschien komt het wel omdat ik een tijdje terug een half jaar thuis gezeten heb en in die tijd ook allemaal van deze klachten erbij kreeg. Ik had niet eens sex gehad anders had ik zeker gedacht dat ik destijds zwanger was, misselijk, gevoelige borsten. Maar het waren echt mijn hormonen die aan het opspelen waren.
Nu heb ik dus dat zelfde gevoel dat maakt me nu wel onzeker....

groetjes maar weer!!!
Liefs Mama Robe

Terug
Bovenaan