quote: 30 jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2008 13:26:51&apos😉);
Hey Suusie (en de rest natuurlijk!) Hier ben ik weer.... Vanmorgen wakker en ik naar de wc..... dacht dat ik ongi was geworden.... Maar nee!! Niet dus!!! Ik mag vandaag gaan testen.... Maar omdat we al zo lang bezig zijn, geloof ik niet dat ik zwanger ben.... Waarom nu ineens wel? Alhoewel, we hebben extreem goed geklust deze maand, haha! Wij hebben wel zoiets van, als het nu weeer niet raak is, dan gaan we naar de huisarts.Voel je je 'anders' ? Ik denk het steeds, heb wel al een tijdje last van hoofdpijn, en steken links onderin mijn buik, maar ja, dat hoort toch niet bij zwangerschap? Ik ben ook niet misselijk, wel moe...... Ik ga vandaag een testje halen, maar ik durf nu nog niet te testen.... Ben zo bang voor de zoveelste negatieve test!!! Vanmorgen nog een lief smsje van mijn vriend: schat ik hoop dat het raak is..... Ik ook!!!!! Liefs, Nathalie
Meid, gooi die test ertegenaan joh!!! Heb je totaal nog geen gevoel dat je ongesteld gaat worden dan???? Welke test heb je gehaald eigenlijk? Want die dure van Clear Blue zijn veel meer HCG hormoon nodig en testen meestal pas later positief.... Heb die in het begin veel gebruikt, maar dat werd bij mij te duur haha! Heb nu via sensitest online besteld, ook de ovulatietesten daarvan en die werken goed hoor! ZIjn ook gevoeliger schijnt, dus......Snap precies wat je bedoelt hoor met waarom zou het nu opeens wel raak zijn omdat het al die vorige rondes niet raak was........ heb ik ook.....
Laat je ons even weten wanneer je gaat testen??