quote: annerobe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2008 13:30:50&apos

);
Suus,
Ik snap het echt wel hoor dat je "wilt" wachten.
Op een gegeven moment moet je je gewoon indekken om je zelf geen onnodige pijnmeer te doen.
Maar goed dag 27 dat is echt al ver....
Hoe voel je je?
Of voel je je door die clomid toch wel anders......
Ik voel al elk kwaaltje, schaam me soms wel voor mensen die in jouw schuitje zitten hoor.echt sorry als ik ooit verkeerd overkom!!!!
Ik ga echt heel hard voor je duimen.
Mijn collega was vroeg in de overgang, haar man had slecht zaad en door de clomid toch snel zwanger geraakt. Je hebt echt genoeg hoop om op te bouwen!!!
Dikke kus van AnneRobe
Hoi hoi,
Tja je kunt erge last hebben van CLomid, maar bij mij valt het tot nu toe nog mee, alleen heel erg last van opvliegers midden in de nacht en heeeeeeeeel erg moe maar goed, als dat alles is, vind ik het prima!!
Ja dag 27 is al redelijk ver, maar mijn eerste cyclus met clomid was 30 dagen dus nog paar daagjes geduld proberen te hebben, moeilijk hoor dat wel!!
Ik snap wel dat jullie (meiden die nog niet zo lang bezig zijn) ook elke maand hoop hebben en alles wat jullie voelen als kwaaltje wilt zien, dat had ik ook hoor toen we net begonnen, maar probeer toch goed in je hoofd te houden dat het gemiddeld wel een jaar duurt voordat je zwanger bent...... en houd het leuk, maak het geen verplichting!!