Wie nog meer half juni NOD?!

quote: 30 jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2008 17:41:00'));

Hiii allemaal! Ben nieuw op dit forum.  Sinds een jaar zijn wij 'bezig' voor een kindje. Ik heb al twee dochters, van 9 en 6, uit een eerdere relatie. Helaas lukt het tot nu toe niet.... Morgen is mijn NOD, 14 juni dus.... Voel me niet echt anders, maar heb wel ontzettend veel hoofdpijn sinds een week of twee..... Mijn cyclus is niet helemaal regelmatig, en dat maakt het lastig! Leuk al die verhalen van jullie, doe graag mee!! Zit nu enorm te twijfelen, zal ik een test gaan halen of toch maar even wachten? Na een jaar proberen durf je bijna niet meer te hopen.... Zijn er meer vrouwen die langer bezig zijn? Veel succes en sterkte allemaal, met afwachten of het nu eindelijk raak is en, voor de zwangeren onder ons: GENIET ERVAN !!!    

Hey Welkom!!!

Hier nog iemand die al langer bezig is hoor! Wij nu bijna anderhalf jaar voor een eerste kindje! Het gaat bij ons helaas niet vanzelf en ik ben nu onder behandeling bij de gyn. Ik heb PCO waardoor ik geen eisprong had, dus heb daar nu Clomid voor, die ervoor zorgt dat er wel een eisprong optreedt, zitten nu in onze 2e ronde hiermee en moet volgende week vrijdag ongesteld worden, erg spannend dus.....

quote: TetjeS reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2008 23:47:35'));

He Suusie en de rest,

En wie kan er dit weekend testen? Spannend! Suusie, nou we schelen 18 jaar! Ik ben... 43 en dat maakt me wel onzeker hoor. Je hebt op deze leeftijd meer kans om mk. Maar ik voel me goed: vanmorgen lekker beroerd. Dat begint dit keer wel erg vroeg. De vorige keer voelde ik pas iets bij de 7e week. Tot mijn NOD heb ik helemaal niets gevoeld. Pas toen ik 3 dagen overtijd - dus afgelopen woensdag -  was begonnen mijn kwaaltjes.
Ik las dat een aantal meiden ongewone buikpijn hebben.Ook ik had vorige week buikpijn, dat hield wel 1,5 week aan. En is eigenlijk nog steeds niet weg. Nou maar hopen dat het voor jullie ook tekenen van innesteling zijn!
Doei doei Tetsia  

Hey Tetsia!

dus de misselijkheid begint al joh, vervelend.... heb wel gehoord dat het zou kunnen helpen om sochtends heel rustig op te staan en voor het opstaan eerst even een droge cracker of beschuit te eten, misschien heb je er wat aan?

Maar jij bent dus 43 nu, is dit nou jullie eerste kindje of had je er al 1? ben het even vergeten, dom dom!! Mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom je op je 43e een kindje wilde?? Bedoel dit niet negatief hoor, begrijp me niet verkeerd, ben hier gewoon benieuwd naar.....

Hoi Suusie,

Nee hoor, dat mag je best vragen! Ik heb de domme pech in mijn leven gehad dat ik niet eerder mijn Mr Right ben tegen gekomen. Natuurlijk wilde ik wel eerder kinderen maar ja alleen is alleen he?
Nu ben ik niet altijd alleen geweest. Heb 9 jaar een relatie gehad. En we konden niet zwanger raken. Uiteindelijk is het via IUI gelukt. Maar helaas in de 3e maand heb ik een mk gehad. Hierdoor liep onze relatie op de klippen: hij trok het niet meer.
Vrij snel daarna ontmoette ik mijn vriend: Mr Right! Binnen drie maanden was ik zwanger! Helaas heb ik in één jaar 4 mk gehad. Daarom ben ik nu heel onzeker. Vandaag voel ik helemaal niets. Terwijl ik me twee dagen beroerd heb gevoeld. Bah bah! En nu he? Afwachten? Ik durf niet meer te testen. Bang dat het toch niet goed zit en dat de hormonen afnemen...
Ik weet het, het is een heel verhaal. Maar ondanks dat sta ik heel positief in het leven. En mocht ik zwanger blijven en we krijgen een kindje dan is dat een hele mooie verrijking van ons leven!

Groetjes van Tetsia

quote: TetjeS reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2008 12:39:34'));

Hoi Suusie,

Nee hoor, dat mag je best vragen! Ik heb de domme pech in mijn leven gehad dat ik niet eerder mijn Mr Right ben tegen gekomen. Natuurlijk wilde ik wel eerder kinderen maar ja alleen is alleen he?
Nu ben ik niet altijd alleen geweest. Heb 9 jaar een relatie gehad. En we konden niet zwanger raken. Uiteindelijk is het via IUI gelukt. Maar helaas in de 3e maand heb ik een mk gehad. Hierdoor liep onze relatie op de klippen: hij trok het niet meer.
Vrij snel daarna ontmoette ik mijn vriend: Mr Right! Binnen drie maanden was ik zwanger! Helaas heb ik in één jaar 4 mk gehad. Daarom ben ik nu heel onzeker. Vandaag voel ik helemaal niets. Terwijl ik me twee dagen beroerd heb gevoeld. Bah bah! En nu he? Afwachten? Ik durf niet meer te testen. Bang dat het toch niet goed zit en dat de hormonen afnemen...
Ik weet het, het is een heel verhaal. Maar ondanks dat sta ik heel positief in het leven. En mocht ik zwanger blijven en we krijgen een kindje dan is dat een hele mooie verrijking van ons leven!

Groetjes van Tetsia

Jeetje wat een heftig verhaal zeg...en wat erg dat je relatie destijds op de klippen is gelopen door een miskraam.....
Maar gelukkig heb je hem nu gevonden! Maar jij bent nog wel mega vruchtbaar he, alleen is het bij jou wat moeilijker om zwanger te blijven, maar het is al een hele troost dat je nog wel makkelijk zwanger raakt! Ben je ook onderzocht hoe het komt dat je in 1 jaar tijd 4x een mk hebt gehad? Misschien heeft het een bepaalde oorzaak?
Ik hoop zo dat het nu goed blijft gaan, wanneer hebben jullie de eerste echo? Al een afspraak voor gemaakt?

He Suusie,

Nee ben nog niet naar de dokter geweest. Ik denk dat ik aankomende week een afspraak ga maken. Eerst maar zien of het goed blijft gaan.
Het voordeel van zwanger worden op deze leeftijd is dat zodra je zwanger bent of mk hebt gehad word je goed gecontroleerd. De vorige keren stuurde de dokter mij direct door en ik kreeg  de volgende dag al  een echo!
Ze hebben bij mij geen afwijkingen of zo kunnen vinden.  De aantal mk heeft meer te  maken met mijn leeftijd. Dan heb je daar meer kans op. Gelukkig ben ik erg vruchtbaar!
Vervelend voor je dat je al een jaar in onzekerheid leeft. Het zou zo mooi zijn he als het lukt! Je blijft  je  je er elke maand op fixeren he? En dan die hoop! Heb je een tester in huis? Nou ben erg benieuwd! Zal voor je duimen!
Groetjes van Tetsia

quote: TetjeS reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2008 13:08:32'));

He Suusie,

Nee ben nog niet naar de dokter geweest. Ik denk dat ik aankomende week een afspraak ga maken. Eerst maar zien of het goed blijft gaan.
Het voordeel van zwanger worden op deze leeftijd is dat zodra je zwanger bent of mk hebt gehad word je goed gecontroleerd. De vorige keren stuurde de dokter mij direct door en ik kreeg  de volgende dag al  een echo!
Ze hebben bij mij geen afwijkingen of zo kunnen vinden.  De aantal mk heeft meer te  maken met mijn leeftijd. Dan heb je daar meer kans op. Gelukkig ben ik erg vruchtbaar!
Vervelend voor je dat je al een jaar in onzekerheid leeft. Het zou zo mooi zijn he als het lukt! Je blijft  je  je er elke maand op fixeren he? En dan die hoop! Heb je een tester in huis? Nou ben erg benieuwd! Zal voor je duimen!
Groetjes van Tetsia

Hoi hoi,

Gelukkig is er dus geen medische reden dat je die miskramen hebt gehad.....en dat je nog zo vruchtbaar bent, daar ben ik zelf jaloers op hahah! Ja dat is wel een voordeel dan he, dat ze je ivm je leeftijd goed in de gaten houden!
Ik heb dat ook mocht ik zwanger raken, omdat ik onder behandeling ben bij een gyn, zal mijn eerste echo al rond de 7e/8e week zijn, dus op het moment dat ik er achter kom dat ik zwanger ben, duurt dit nog maar 3/4 weken, vind ik toch ook wel fijn!!
Heb de test al in huis liggen, maar probeer te wachten tot donderdag, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden natuurlijk, verwacht namelijk niet dat het raak is, gevoel zegt van niet, maar kan ook uit zelfbescherming komen natuurlijk, heb nu al zoveel teleurstellingen gehad natuurlijk..... na anderhalf jaar ga je er wel ander tegen aan kijken hoor.... zwanger worden (en blijven natuurlijk!) is echt niet zo vanzelfsprekend als veel mensen denken...

Hey Suusie (en de rest natuurlijk!) Hier ben ik weer.... Vanmorgen wakker en ik naar de wc..... dacht dat ik ongi was geworden.... Maar nee!! Niet dus!!! Ik mag vandaag gaan testen.... Maar omdat we al zo lang bezig zijn, geloof ik niet dat ik zwanger ben.... Waarom nu ineens wel? Alhoewel, we hebben extreem goed geklust deze maand, haha! Wij hebben wel zoiets van, als het nu weeer niet raak is, dan gaan we naar de huisarts.Voel je je 'anders' ? Ik denk het steeds, heb wel al een tijdje last van hoofdpijn, en steken links onderin mijn buik, maar ja, dat hoort toch niet bij zwangerschap? Ik ben ook niet misselijk, wel moe...... Ik ga vandaag een testje halen, maar ik durf nu nog niet te testen.... Ben zo bang voor de zoveelste negatieve test!!! Vanmorgen nog een lief smsje van mijn vriend: schat ik hoop dat het raak is..... Ik ook!!!!! Liefs, Nathalie

Suus,

Ik snap het echt wel hoor dat je "wilt" wachten.
Op een gegeven moment moet je je gewoon indekken om je zelf geen onnodige pijnmeer te doen.

Maar goed dag 27 dat is echt al ver....
Hoe voel je je?
Of voel je je door die clomid toch wel anders......
Ik voel al elk kwaaltje, schaam me soms wel voor mensen die in jouw schuitje zitten hoor.echt sorry als ik ooit verkeerd overkom!!!!

Ik ga echt heel hard voor je duimen.
Mijn collega was vroeg in de overgang, haar man had slecht zaad en door de clomid toch snel zwanger geraakt. Je hebt echt genoeg hoop om op te bouwen!!!

Dikke kus van AnneRobe

Terug
Bovenaan