Wie nog meer half juni NOD?!

hoi Marieke

Ik voel altijd mijn eisprong alleen deze maand dus niet....was er teveel mee bezig denk ik dus voelde ik van alles en nog wat, wanneer ik mijn ei daar tussendoor voelde???????????????!

Maar goed, dit voel ik normaal bij mijn eisprong:
Pijn in mijn onderrug, soort van ongi pijn en in mijn onderbuik een soort van steken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Ik denk dus goed dat het je eisprong kan zijn.
Bij twijfel kan je altijd een keer zo'n test doen dan weet je het voor alle komende maanden zeker.....
Ik heb op t moment erge koppijn, maar goed heb t ook weer heel druk gehad vandaag.

Moest in de rust toch even spieken bij jullie hoor, ga nu weer terug hoor ze beneden al weer allemaal kreten roepen....

Kus AnneRobe

Heb inderdaad z,n stekende pijn (al 2 dagen)
en daavoor een heledag rottige koppijn gehad.
Beetje moeilijk inschatten allemaal.
Er zijn er die rond hun NOD zitten,positief testen en deze klachten hebben en er zijn er ook die zeggen dat ze deze klachten met hun eiersprong hebben.
Omdat ik met 2 begindata's zit te tobben heb ik dit weekend uitgaand van 18mei m,n NOD en uitgaand van 30mei m,n ei.
Haha.. misschien test ik volgende week.
En wie weet word ik wel ongesteld die kans zit er natuurlijk ook nog in :S

In ieders geval bedankt voor je reactie.
ga ook weer richting tv
Kus Marieke

Marieke dat is helemaal lastig voor jou ja.....ik ben al stressie met een data hihi

Je zou dus ook nog zwanger kunnen zijn op dit moment....?
Waarom was dit ook al weer? Ik ben altijd heel regelmatig en dus niet zo bekend met andere scenario's......

Liefs AnneRobe

Dag Anne-robe (en de rest!)

Ik kom aan 2 data's ivm een 'doorbraak' bloeding.
Ik was 18mei ongi en heb na m,n menstruatie nog ongeveer 3á4x een pil geslikt en werd toen op 30 mei weer 1 dag ongesteld (doordat ik 2dagen daarvoor diaree had!)
De menstruatie op 30 mei was maar 1 dag.
Vandaar de 2data's 18 en 30 mei.
Dit weekend valt gezien de beide data's en m,n eiersprong (30mei) en m,n NOD (18mei) heb nu buikpijn klacten maar ook deze kunnen bij beide.
Dus lekker ingewikkeld.
Om mezelf niet teleur te stellen kan ik maar beter voor de voorzichtigheis van 30mei uitgaan. Maar blijft natuulijk moeilijk. (en ik ben omdat ik het héél graag wil natuurlijk nnieuwsgierig!)
Ik hou jullie op de hoogte en hoor jullie reactie's nog wel!
kus Marieke

Marieke wist je dat de pil een onttrekkingsbloeding veroorzaakt en dus geen echte ongesteldheid (even voor de duidelijkheid internet zegt ongesteldheid is:)

Vanaf dat moment komt er iedere maand een eitje vrij. Als dit onbevrucht blijft, dan komt het met een soort slijm en bloed van de baarmoederwand mee naar buiten via de vagina.

Dat wist je natuurlijk wel maar ik heb t even opgezocht om mijn verhaal duidelijk te maken.

Die bloeding kwam denk ik door die paar pillen, je lichaam was in de war en je hebt een onttrekkingsbloeding gehad.
In die paar dagen waren je eitjes toch alleen nog maar aan het rijpen in je eierstokken en nog niet zijn weg door je eileiders aan het maken, daar was de periode te kort voor. Er was nog niks in de buurt om schoon te maken en die eitjes zijn misschien wel vrolijk verder gegroeid.....
Ik denk nu juist dat je eerder zwanger kan zijn dan dat je een ei hebt nu......

Maar goed ik ben geen expert natuurlijk en al zeker geen arts.....gewoon mama Robe

Succes en sorry voor de verwarring!
AnneRobe

Hey mama Robe, haha

Hopen dat je dan gelijk hebt dan zou ik in preciepe volgende week positief kunnen testen?   haal wel een test met meerdere testen,dan kan ik een paar x testen.
BEn evht benieuwd,voel me wel een beetje zwanger maar dat lijkt me sterk.
Eerst zeker weten da juichen,
Hou jullie op de hoogte bedanktvoor je reactie

Kus Marieke

He Suusie en de rest,

En wie kan er dit weekend testen? Spannend! Suusie, nou we schelen 18 jaar! Ik ben... 43 en dat maakt me wel onzeker hoor. Je hebt op deze leeftijd meer kans om mk. Maar ik voel me goed: vanmorgen lekker beroerd. Dat begint dit keer wel erg vroeg. De vorige keer voelde ik pas iets bij de 7e week. Tot mijn NOD heb ik helemaal niets gevoeld. Pas toen ik 3 dagen overtijd - dus afgelopen woensdag -  was begonnen mijn kwaaltjes.
Ik las dat een aantal meiden ongewone buikpijn hebben.Ook ik had vorige week buikpijn, dat hield wel 1,5 week aan. En is eigenlijk nog steeds niet weg. Nou maar hopen dat het voor jullie ook tekenen van innesteling zijn!
Doei doei Tetsia  

quote: annerobe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2008 19:14:35'));

Suus

Ben je al op dag 25, spannend voor je zeg.
Heb je een cyclus van 28 dagen??

Zal voor je duimen binnenkort...
Sterkte!
Liefs AnneRobe

Hey AnneRobe,

Nou vandaag alweer dag 27, NOD komt dichterbij hier!! Heb vorige keer een cyclus gehad van 30 dagen, was mijn eerste cyclus met behulp van Clomid. Als ik daarvan uitga heb ik dinsdag mijn NOD, maar heb mijn ei gehad rond dag 17/18 en als ik daar 14 dagen bij tel, kom ik op vrijdag uit, dus wil proberen te wachten met testen! Maar denk dat het donderdag gaat worden, moet vrijdag en zaterdag werken namelijk en wil liever een test doen op mn vrije dag!
Vind het wel weer erg spannend allemaal hoor.... brrrr wou dat ik al kon testen!
Bedankt voor het duimen, hoopt dat het helpt!

Terug
Bovenaan