Wie nog meer half juni NOD?!

Hallo allemaal.

Zelf schrijf ik ook mee bij de Juni stoppers! Maar zag dat hier ook meiden bij zaten die pas aan het einde van juni hun NOD hadden.
Zelf is mijn NOD de 23ste ( zijn we lekker op vakantie).

Wat ik mijzelf steeds afvraag is over welke testen jullie het hebben als het gaat om testen die je vroeger kan doen?
Wij gaan voor een tweede kindje. We hebben een zoon van nu bijna 10,5 maanden oud.
Het is onze eerste ronde. De vorige keer was het binnen twee keer raak. Ben ook na de bevalling niet meer aan de pil gegaan.

Voel momenteel zoals velen van hier van alles. Trekkende borsten, nu vieze smaak in mijn mond ( had ik vorige keer ook erg zo'n smerige ijzer smaak), heel af ent oe duizelig. En ontzettende nesteldrag ha ha ha. Wil van alles nu doen, nu we nog geen dikke buik hebben en alles lekker zelf kan doen.

Spannend hoor!

Groetjes

Diarich

quote: mama_marieke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2008 13:51:44'));

Als ik het goed heb gedaan,klopt hij zo!
Anders gewoon aanpassen hé!

13-6:   Supermams                               Positief getest!!
14-6     30 jaar
15-6:    tallutah
19-6:   Ramona
17-6:   Esk30                                             11de ronde/1e kindje?
18-6:   marleen                                         3de ronde/1e kindje
20-6:   Suusle                                              2e ronde met clomid / 1e kindje, bezig vanaf maart 2007
21-6:   triesepies                                    1e ronde/ 2e kindje
22-6:   Wijnie81
23-6     AnneRobe                                  1e ronde /3e kindje
23-6:   ?Keetje80?                                 1e ronde/1e kindje
28-6:   mama-marieke                     1e ronde/3de kindje
1-07:   IMD

Supermams en Tetsia ZWANGER!!!

quote: diarich reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2008 16:01:10'));

Hallo allemaal.

Zelf schrijf ik ook mee bij de Juni stoppers! Maar zag dat hier ook meiden bij zaten die pas aan het einde van juni hun NOD hadden.
Zelf is mijn NOD de 23ste ( zijn we lekker op vakantie).

Wat ik mijzelf steeds afvraag is over welke testen jullie het hebben als het gaat om testen die je vroeger kan doen?
Wij gaan voor een tweede kindje. We hebben een zoon van nu bijna 10,5 maanden oud.
Het is onze eerste ronde. De vorige keer was het binnen twee keer raak. Ben ook na de bevalling niet meer aan de pil gegaan.

Voel momenteel zoals velen van hier van alles. Trekkende borsten, nu vieze smaak in mijn mond ( had ik vorige keer ook erg zo'n smerige ijzer smaak), heel af ent oe duizelig. En ontzettende nesteldrag ha ha ha. Wil van alles nu doen, nu we nog geen dikke buik hebben en alles lekker zelf kan doen.

Spannend hoor!

Groetjes

Diarich

Hey Diarich,

Jij gaat ook al een poosje mee hier volgens mij of niet? Jou naam komt me bekend voor namelijk...
Volgens mij bedoelen ze die testen van kruidvat, die schijnen erg gevoelig te zijn. Ik weet dat er van Sensitest ook testen zijn die je paar dagen voor je NOD al kunt gebruiken, maar die moet je via internet bestellen, zijn ook niet zo heel duur, ik heb de gewone zwangerschapstesten ervan en heb afgelopen maand ook de ovulatietesten daarvan gebruikt, zijn mij goed bevallen!

Tja kwaaltjes, lastig he, denk ook steeds vanalles te voelen, krijg nu ook zere borsten en dat heb ik nog nooit eerder gehad, ook niet als ik ongesteld moest worden....
Ik moet nog tot donderdag wachten met testen, duurt voor mn gevoel nog eeuwen hoor haha!!

Groetjes,
Suusle

14-6     30 jaar

19-6:   Ramona                                         1e ronde/1e kindje
20-6:   Suusle                                              2e ronde met clomid / 1e kindje, bezig vanaf maart 2007
22-6:   Wijnie81

Zo nou klopt ie weer.
Groetjes Ramona

quote: ramona1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2008 19:11:22'));

14-6     30 jaar

19-6:   Ramona                                         1e ronde/1e kindje
22-6:   Wijnie81                                         5e ronde/ 1e kindje

Zo nou klopt ie weer.
Groetjes Ramona

ha Dames,

Wat leef ik met iedereen mee zeg!!!!!!!!!!!
Ik heb ook testen die je al 6 dagen voor je NOD kunt doen ik kan volgende week pas testen maar denk dat ik het niet vol hou.
Ik heb nu iets last van mijn borsten meer aan de buiten kant normaal heb ik  na mijn eisprong al zere borsten kan er dan niks aan hebben ook pijnlijke tepels,maar nu voelen ze zo anders gister ochtend iets misselijk bij wakker worden .ik heb ook een dikkere buik lijkt het(of hij was al dik ).
Ik hou me zelf elke maand weer voor de gek maar toch hoop ik ooit een positieve test in handen te hebben.

succes allemaal!!!!!

Hoi Lieve mama's en a.s mama's!!!!!

We gaan al bijna ONZE week in!!!!!

Dinsdag                  ESK
Woensdag          MARLEEN
Donderdag          RAMONA
Vrijdag                    SUUSLE

En van t weekend: Triesepies Wijnie AnneRobe en Keetje.........

Ik heb bij MAT Care testen besteld, twee voor 8 euro en met verzenden erbij iets meer dan 10euro. Ik had ze om vrijdag om 15uur besteld en de volgende morgen al in huis....wow echt super snel dus!!
Ik dacht dan kan ik uitkijken naar wanneer die testen komen...... BAMMMM de volgende ochtend op de deurmat.
Nu moet ik er nog 5 dagen naar kijken....
Ga denk ik wel vrijdagmiddag proberen te testen.
De dagen daarvoor ben ik met mijn werk weg, dat is niet zo geschikt vind ik.

Wij hebben dit weekend nog geen vaderdag gevierd dat doen we zaterdag, weten die kids veel....misschien heb ik dan wel een heel leuk cadeautje voor papa!! haha Ik ga hem niet vertellen dat ik ga testen hoor, doen jullie dat wel??

tot snel weer xxxxxxx AnneRobe

Hee Tetsia..

Ik ga ook nog wel een keer testen..het is alleen heel vervelend dat je zo lang moet wachten elke keer..
Ik had ook vorige week overal last van en nou heb ik nergens meer last..ja kramp in me onderbuik..mentruatiekrampen daar lijkt het op..
Weet je wat ik wel heel erg had afgelopen week en nu ook nog..beetje vies verhaal maar ik had echt heel erg last van afscheiding..heeft dat er ook mee te maken..?? net alsof ik ongesteld was..

Ik vraag heel veel he..! :)

liefs Marleen

Terug
Bovenaan