Wie nog meer half juni NOD?!

Dat gaat ineens snel zo....nu ben ik even jaloers op je twee data's hihi
xxxxx

Hoi meiden, ik doe ook maar even mee....
Ronde 12 is toch wel een mijlpaal,
groetjes Wietske

13-6:   Supermams                               Positief getest!!
14-6     30 jaar
15-6:    tallutah
15-06 Marieke                       1e ronde,3de kindje

17-6:   Esk30                                             11de ronde/1e kindje?
18-6:   marleen                                         3de ronde/1e kindje
19-6:   Ramona                                         1e ronde/1e kindje
20-6:   Suusle                                              2e ronde met clomid / 1e kindje, bezig vanaf maart 2007
                    Wietske                                     12de ronde/1e kindje
21-6:   triesepies                                    1e ronde/ 2e kindje
22-6:   Wijnie81                                         5e ronde/ 1e kindje
23-6     AnneRobe                                  1e ronde /3e kindje
23-6:   ?Keetje80?                                 1e ronde/1e kindje
1-07:   IMD

Supermams en tetsia ZWANGER!!

Hey suusie, we hebben dezelfde NOD en zijn beiden al wat langer aan 't werk voor een kleine. Ik heb wel n goede cyclus en eisprong e.d., maar krijg na deze ronde een hsg als 't niet gelukt is.
groetjes Wietske

Dag Anne-robe (en de rest natuurlijk ook!)

Jarloers? haha.. ik word gek van onzekerheid.
Ik krijg dinsdag weer geld van de bewindvoerder en haal dan weer nieuwe testen.
Ik voel me wel zwanger,stom hé!
Misschien..praat je je zelf ook wel gek waardoor deze dingetjes nu ineens 'opvallen'
Bij m,n dochter heb ik 12 weken alleen maar overgegeven en kon ik niks met prik drinken,bij m,n zoontje nergens last van alleen had ik hele erge been krampen,en maagzuur.
Nu ben ik al ruim een week duizelig bij opstaan,koppijn,buikkrampen,verhoging (wat je na je ovuluatie krijgt!)spier samentreking in de been (au),bloed bij afvegen (14juni)

Dus beetje vreemd.
We wachten af,geen bloed=goed haha

Kus Marieke

he marieke,

Hoe gaat dat dan als je onder toezicht van een bewindvoerder staat......
Waarom heb je dat eigenlijk?
En hoeveel heb je dan te besteden per maand....
Tje wel lastig zeg dat je van dat geld ook dure testen van moet kopen, het zal wel geen vetpot zijn neem ik aan.
Wacht maar eventjes met testen dan....je zal misschien wel moeten.
Je bent nog jong dus wel heel veel kans om weer in een keer zwanger te zijn. die symptomen kunnen natuurlijk ook echt zijn, we beelden het ons niet allemaal in.....ik wel soms denk ik maargoed...wie weet!

Ik zelf heb net een nieuw topic geschreven over aambeien.....au au au.
Ik heb nog niet zoveel reactoes gehad, misschien weten jullie wel of dit normaal is (evtueel) zo vroeg in een zwangerschap....ik ga even knippen en plakken dan hoef ik mijn verhaal niet op nieu te typen......

Iedereen die op t wachtbankje zit heel veel sterkte, vanaf morgen staan er weer NOD's op de kalender!!
Kus AnneRobe

sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry   voor het super onsmakelijke onderwerp, daarom ben ik zoooo blij dat ik dit hier kan schrijven en niet met mijn vriendinnen hoef te bespreken

Daar komt ie:
Ik heb van mijn vorige zwangerschappen kleine aambeien overgehouden, die kreeg ik zo na een paar maanden. Na de bevalling gingen ze maar niet weg en nu twee jaar later heb ik ze nog.

Nu ben ik bezig om zwanger te worden, zit op t moment op t wachtvbankje. Kan volgende week testen...

Nu beginnen out of the blue ineens die aambeien weer super op te spelen, ze zijn ineens  HEEL erg opgezwollen en doen vreselijk pijn!!!!
Ik heb helemaal niks raars gedaan of op t toilet me anders gedagen dan de afgelopen 2 jaar????

Zou dit al met een evt. zwangerschap te maken kunnen hebben??????
Ik ben echt heel benieuwd...

heeft iemand daar ervaring mee......
x AnneRobe

Als ik niet zwanger blijk te zijn eet ik mijn schoen op!!!!!!!!!

Ik heb:
Als ik ren gevoelige borsten, zwaar gevoel onderin mijn buik, misselijk gevoel.
Dat heb ik ook als ik niet ren....al is het maar een heel klein beetje
(niet om te klagen dus)
Snel duizelig, snel hoofdpijn, die $%#$$#%^w`aambeien dus.....
Ik herken t echt van mijn vorige zweangerschappen, ik voel me niet beroerd hoor dat had ik toen ook niet...

Ik voel het gewoon dus.....ik eet in elk geval mijn   schoen op als ik niet zwanger blijk te zijn.
Ben er nu eigenlijk wel van overtuigd.........
Sorry hoor ik weet dat het dom klinkt.....

Liefs AnneRobe

13-6:   Supermams                               Positief getest!!
14-6     30 jaar
15-6:   Esk30                                             11de ronde/1e kindje (negatief getest vrijdag 13-6)
15-6:    tallutah
15-06 Marieke                                      1e ronde,3de kindje

18-6:   marleen                                         3de ronde/1e kindje
19-6:   Ramona                                         1e ronde/1e kindje
20-6:   Suusle                                              2e ronde met clomid / 1e kindje, bezig vanaf maart 2007
                    Wietske                                     12de ronde/1e kindje
21-6:   triesepies                                    1e ronde/ 2e kindje
22-6:   Wijnie81                                         5e ronde/ 1e kindje
23-6     AnneRobe                                  1e ronde /3e kindje
23-6:   ?Keetje80?                                 1e ronde/1e kindje
1-07:   IMD

Supermams en tetsia ZWANGER!!

Ik heb het lijstje ook maar even ge-update. Mijn NOD was afgelopen zaterdag. Vrijdag getest (ongeduld, ongeduld) maar negatief. Echter nog geen rode duiveltjes te zien. Wel misselijk (al een week en altijd in de namiddag of avond), verder niets geen kwaaltjes of wat dan ook. Temperatuur is gedaald sinds gister, maar vandaag weer iets gestegen (wat moet je dáár nou mee?). Voor mij dus afwachten, afwachten, afwachten.... *zucht*. Vermoedelijk (gezien temperatuur) dus niet zwanger, maar "geen bloed geeft moed"!

Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan