Wie nog meer half juni NOD?!

He Nina (wijnie)

Joh wat balen!!!!!!!!!!!
Ik had echt heel graag met jou naar het zwangerforum gegaan.....baal echt voor je!!!!
Kan me voorstellen dat je even alles er uit hebt gegooid. Zou ik ook gedaan hebben in jouw geval. Is je man wel een beetje lief voor je, begrijpt hij jouw verdriet??

Maar goed wel weer " positief"  dat je nu dan ongi bent geworden. Ik heb t nooit zo op onzekerheden....

Volgende maand een cyclus van 31 dagen aanhouden dus....idd een ovulatietest zou misschien best eens kunnen helpen.
Heel veel succes meid en neem het er lekker van, vanavond lekker ene wijntje ofzo!

Dikke kus van  AnneRobe

Ha AnneRobe,

Bedankt voor je lieve berichtje,
Mijn man is zeker heel lief voor mij alleen staat hij er anders in dan dat ik er in sta ik zie elke dag op mijn werk die lieve baby's en wens me dan dat ik ooit zelf ook in het kraambed mag liggen met z'n klein mensje.
Maar ik weet dat het nog 6 maanden kan duren voordat het zo ver is maar je lichaam kan je echt voor de gek houden en dan ga je toch stiekem hopen.
Ik heb me ook al aangemeld voor de NOD in juli maar kijk hier ook nog af en toe denk dat het niet zo lang meer duurt en dan is iedereen naar een andere tropic.
Jij heel veel succes met je zwangerschap en ik hoop dat je een geweldige kraamtijd zult hebben.

Liefs Nina

Ha die Nina (wijnie),

Ben jij zelf kraamverzorgster dan....? Wat leuk zeg!
Zou willen dat ik jou als kraamverzorgster had......hihi
Bij mijn oudste zoontje was mijn eigen moeder kraamverzorgster.
Maar bij mijn jongste (a.s middelste haha) was ze al weer een tijdje gestopt met dat werk.Toen had ik een kraamverzorgster via Thebe een zorginstelling hier. Niet zo'n heel leuk mens.

Mijn moeder stopte  destijds omdatze zichzelf te oud vond het niet fijn voor de kraamvrouwen vond dat daar een " oma"  aan t werk was. Ik vond dat wel hel knap van mijn moeder dat ze dat zelf inzag dat er een afstand was ontstaan door haar leeftijd (pas 50 dus dat viel opzich nog reuze mee...)

Maar goed met een moeder als kraamverzorgster heb ik het altijd wel een heel bijzonder beroep gewonden, soms toen ik een jaar of 12 was mocht ik wel eens komen kijken bij die baby's. Dat vond ik zo gaaf!!
Toch ben ik zelf het onderwijs in gegaan....

Kan me voorstellen dat het nu wel extra pijnlijk voor je is, even extra slikken.
Komt echt goed hoor meis!!

Kus AnneRobe

Ha AnneRobe,

Klopt ik ben kraamverzorgster een super mooi beroep 1 troost ik kan vergeleken met anderen wel knuffelen met z'n kleintje wat andere misschien nooit kunnen.

Wat leuk dat je moeder ook kraamverzorgster is altijd fijn om achter de hand te hebben.
Als je weer een kraamverzorgster krijgt die niet leuk is moet je gewoon bellen met de instelling waar zij werkt dan krijg je gewoon een nieuwe de kraamweek moet gezellig zijn want dat vergeet je nooit weer.

Leek me wel leuk om bij je te werken hihihi.
Maar ik woon in overijssel en ken het bureau wat je noemde niet eens haha.

Voel me al weer een stuk beter heerlijk als je met lotgenoten kunt praten.
Richt me nu lekker op de vakantie naar Italië een wijntje drinken op vakantie is ook lekker.
Krijg mijn NOD op vakantie maar daar denken we nog niet aan.
Heb je al last van zwangerschaps kwaaltjes?

liefs Nina

He Nina,
Ja dat weet ik wel hoor dat ik had kunnen bellen maar zo ben ik gewoon niet en ze viel ook best mee hoor, het was een wat oudere dame die aan het zeuren was dat ik verkeerd schoonmaakte....verkeerd schoonmaakmiddel, geen zakjes in de pedaalemmer  enzo

Maar goed ik heb nog gewoon een goed woordje voor haar geschreven in de evaluatie van dat bureau. Had eigenlijk ook wel met haar te doen. ze vertelde nl ook dat ze wel eens niet terug mocht komen...vond dat wel sneu.
Als ik haar om die goede evaluatie maar niet  nog een keer  krijg....hihi Ze bedoelde het ook allemaal goed hoor, ze kende mijn moeder nog van vroeger.
Oh ja...Ze zei ook steeds dat ze niks mocht doen met mijn oudste...Mijn moeder ging altijd met die kids uit dat gezin naar de speeltuin of naar de winkel. Maar goed de tijden zijn natuurlijk veranderd, letterlijk en figuurlijk.

Maar goed zou jij als kraamverzorgster adviseren dat een moeder van een kraamvrouw bij haar eigen dochter gaat kramen. Ze is er nu ook al meer dan 4 jaar uit. Denk je dat dat wel verantwoord is. heb er nog even over nagedacht maar met drie kids dacht ik haar hulp al veel nodig te hebben!

Hey Annerobe,

Als ik goed geteld heb ben ik 28-02 uitgeteld. Heb je de verloskundige al gebeld?? volgens mij was ik de vorige keer 8 weken, maar dat weet ik niet meer precies.
Ik heb nog niet gebeld, bel denk ik volgende week even.

Hey Nina,

Wat verschrikkelijk balen. Je gaat nu voor de 6de ronde?? dus elke keer weer een teleurstelling. Ik zal voor je duimen dat het deze ronde beter gaat. Ik blijf nog wel meelezen hoe het met iedereen gaat.

Groetjess

Ha AnneRobe,

Ik vind dat een oma gewoon oma moet zijn en als je sávonds er niet meer uit komt (zonder kraamhulp) dan kun je altijd je moeder bellen.
Maar er zijn ook mensen die het heel prettig vinden als hun eigen moeder komt ook al is ze er al een paar jaar uit.
Het is een persoonlijk iets.
Ik heb ook al bijn mijn schoonzusje gewerkt dat is heel leuk en zou het ook zo weer doen maar het is toch anders werken.
Als je het een prettig iedee vind moet je lekker je moeder laten kramen.
ook al is je moeder er 10 jaar uit het vak blijft het zelfde alleen zijn de richtlijnen  soms anders geworden BV flesvoeding dat is zo anders geworden dat het mij soms nog duizeld.
Ik hoop dat je er uit komt.
Liefs Nina  

Ha triesepies,

Klopt we gaan nu ronde 6 in.
Ik weet dat er zelfs nog 6 rondes kunnen volgen voor je ubehaupt zwanger word (kraamverzorgster) maar bij ons in de buurt zijn de mensen na 1 a 2 maand al zwanger en dan is het best frustrerent.
Wat leuk dat je ook zwanger bent hoe ver ben je???

liefs Nina

Terug
Bovenaan