Wie nog meer half juni NOD?!

Marieke

Ja die witte afscheiding dat herken ik van alle drie mijn zwangerschappen!!!
Het is dan ook veel meer dan anders
en meestal heb ik dat niet vlak  NA mijn eisprong maar altijd  zo  VOOR de eisprong  
alleen dus nu ik zwanger was had ik het ook vlak voor dat ik eigenlijk ongesteld moest worden.

Sterke meid!!!!
Liefs AnneRobe

Ey meiden,

Ik kom weer zeuren, ik zeur momenteel nog alleen maar dus een menstruatie of positieve test is erg welkom.
Zoals al 10x eerder vertelt,uitgaand van 18mei,NOD 15juni-19 dagen overtijd-  
hier ga ik maar gewoon NIET van uit,lijkt me dan sterk
M,n andere was 30mei,maar heb m,n agende er nog eens bij gepakt,30 mij hadden we de BBQ en werd ik ziek,had op 1 juni de 'doorbraakbloeding' dus me vertelt!
Dan zou nu m,n NOD pas 29juni zijn!!
Dus er blijft hoop hé!! dan kan het natuurlijk dat de testen nog negatief zijn en ik (evt.) toch zwanger!!
Dus dan zou het ook kunnen dat ik wat klachten heb : buikpijn,misselijk etc
Ik hou jullie op de hoogte!
Dus zondag NOD,dan test ik zondag of maandag weer

Liefs,
Marieke

kijk kijk....

Wat is je vruchtbare periode

Laatste menstruatie:  
1 juni 2008

Cyclusduur:  
28

Meest vruchtbare dag:  
14 juni 2008

Eisprong dag:  
15 juni 2008

Innesteldag:  
20 juni 2008

Positieve bloedtest mogelijk  
25 juni 2008

Positieve thuistest mogelijk  
29 juni 2008

Zoals je kunt zien,14 juni vruchtbare dag, ik had de 14de een beetje 'bloed/rossig' bij 't afvegen, zou dat kunnen door de eiersprong?
verklaard het dat ook weer!
Enne.. ben inderdaad al sinds 1,5 week niet lekker,dus....
Ben me zelf gewoon helemaal gek aan't maken van onzekkerheid!
Bah bah...
Sorry

Kus kleine zeurpiet

He Kleine Zeurpiet Marieke,

Haha gekkie als jij dat doet  dan zeurt hier iedereen dus!!!!!!!
Daar zijn we toch voor...

Ik heb wel met je te doen, alles bij jou is nog onzekerder (die verschillende NOD's), ik zou er ook helemaal gek van worden!!!!
Ik hoop dat je snel met goed nieuws komt! Of iig duidelijkheid!
Dikke kus AnneRobe

Hey Annerobe,

Waar die naam vandaan komt vertel ik nog wel een keertje, maar nu nog niet. voor het geval er iemand meeleest die nog van niks weet.

Ik heb de VK gebeld en moest 's middags maar even terug bellen voor een afspraak. Heb ik dus nog niet gedaan. Misschien morgen, want dan ben ik weer vrij. Doe jij mee met moeders voor moeders?? Ik heb morgenochtend een afspraak en dan denk ik dat ik maar eens een paar weken een fles ga plassen voor de andere meiden.

Als ze 2 weken voor de uitgerekende datum de kleine gaan halen kun je gezellig naar Februari 2009. Gezellig.Maar als je zo snel bent als  ik bij onze hummel ben je nog te laat. Was 3 weken te vroeg geboren. Ik  was maar wat blij. een mooi kleintje (bijna 6 pond) en 3 weken langer na de bevalling verlof.

Bij mij is de bloeddruk ook de hele  zwangerschap erg laag geweest. en al het  andere was ook  goed.  ook geen suiker. Ik heb alleen veel last gehad van extreme vermoeidheid en een hele dikke toeter. Ik moet alleen wel in het ziekenhuis bevallen omdat  ze de vorige de nageboorte(of zoiets) operatief moesten weghalen. De kans dat dat weer gebuird is veel te groot. Dus  ook ik ga in het ziekenhuis bevallen. Ik hoop dat het dit keer wel goed ga en dat ik niet weer zoveel bloed verlies en aan het infuus moet. Maar als dat alles is hoor je mij niet klagen.  

Hebben ze bij jullie in de praktijk een echo app. Dat hebben ze bij ons niet en dat vind ik wel jammer. ik heb maar 3 keer een echo gehad terwijl andere elke keer een echo krijgen.

Kun je je gewone broeken nog wel aan?? Ik nog wel maar gaat niet lang meer goed. We zullen wel zien.

Ik weet nog niet of ik die combinatietest ga doen. Wij gaan in ieder geval wel de 20 weken echo laten doen. Wil jij weten wat het wordt?? ik niet. Misschien als we er zijn wel maar nu nog niet.

Groetjess

Het is volgens mij wel een lang verhaal geworden, maarja geeft vast niet.

Hey Annerobe,

Waar die naam vandaan komt vertel ik nog wel een keertje, maar nu nog niet. voor het geval er iemand meeleest die nog van niks weet.

Ik heb de VK gebeld en moest 's middags maar even terug bellen voor een afspraak. Heb ik dus nog niet gedaan. Misschien morgen, want dan ben ik weer vrij. Doe jij mee met moeders voor moeders?? Ik heb morgenochtend een afspraak en dan denk ik dat ik maar eens een paar weken een fles ga plassen voor de andere meiden.

Als ze 2 weken voor de uitgerekende datum de kleine gaan halen kun je gezellig naar Februari 2009. Gezellig.Maar als je zo snel bent als  ik bij onze hummel ben je nog te laat. Was 3 weken te vroeg geboren. Ik  was maar wat blij. een mooi kleintje (bijna 6 pond) en 3 weken langer na de bevalling verlof.

Bij mij is de bloeddruk ook de hele  zwangerschap erg laag geweest. en al het  andere was ook  goed.  ook geen suiker. Ik heb alleen veel last gehad van extreme vermoeidheid en een hele dikke toeter. Ik moet alleen wel in het ziekenhuis bevallen omdat  ze de vorige de nageboorte(of zoiets) operatief moesten weghalen. De kans dat dat weer gebuird is veel te groot. Dus  ook ik ga in het ziekenhuis bevallen. Ik hoop dat het dit keer wel goed ga en dat ik niet weer zoveel bloed verlies en aan het infuus moet. Maar als dat alles is hoor je mij niet klagen.  

Hebben ze bij jullie in de praktijk een echo app. Dat hebben ze bij ons niet en dat vind ik wel jammer. ik heb maar 3 keer een echo gehad terwijl andere elke keer een echo krijgen.

Kun je je gewone broeken nog wel aan?? Ik nog wel maar gaat niet lang meer goed. We zullen wel zien.

Ik weet nog niet of ik die combinatietest ga doen. Wij gaan in ieder geval wel de 20 weken echo laten doen. Wil jij weten wat het wordt?? ik niet. Misschien als we er zijn wel maar nu nog niet.

Groetjess

Hey Annerobe,

Groetjess

Terug
Bovenaan