wie nog meer in februari gestopt met de pil?

Hey allemaal,

Sorry dat ik nu pas reageer was thuis even iets aan de hand.
Ik ben inmiddels maandag ongi geworden (niet heftig). Heb dus een mooie cylcus van 29 dagen.
Vervelend dat het bij jullie ook nog niet raak is. Maar eigenlijk vind ik de eerste ronde niet echt een goede ronde maar ja proberen is altijd de moeite waard en ik hou het er maar op dat het ronde 1 is dan. Mooi dat jullie allemaal een goede cyclus hebben. Je hoort wel eens anders.
Mijn ei is rond de 13e. Zullen we een lijst bijhouden:

Februari-pil-stoppers 2009
Naam:                     leeftijd:        ronde:       kindje:           NOD:                    

Baby23                   23                       2                     1                          28 april

Als jullie dit leuk vinden hoor? Ik zit ook wel bij een andere lijst maar vind het leuk om een lijst te maken met de februari-pil-stoppers 2009 ha ha ha.

Liefs Stefanie

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Naatje83                25                       2                      0                             8 april
Baby23                   23                       2                     1                          28 april

Als jullie dit leuk vinden hoor? Ik zit ook wel bij een andere lijst maar vind het leuk om een lijst te maken met de februari-pil-stoppers 2009 ha ha ha.

Liefs Stefanie

Hey Stefanie heb mezelf er ook even bijgezet hoop niet dat je het erg vindt ik heb  8 april mijn NOD dus ik heb mezelf bovenaangezet gaan we lekker op volgorde. Hopen dat het deze maand lukt voor iedereen. Heb er voor mezelf een hard hoofd in.  

Hey Naatje,

Natuurlijk is dat niet erg!
Voor jouw komt het als dicht bij he. Spannend hoor!
Denk je iets gevoeld te hebben qua eisprong?

@allemaal: Wie heeft er ook wat last gehad van ontpillen?
Welke klachten hadden jullie? Ik had steeds een raar gevoel in mijn buik ongikrampjes was moe en had pijnlijke tepels.

Liefs Stefanie

quote: Baby23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2009 10:08:52'));

Hey Naatje,

Natuurlijk is dat niet erg!
Voor jouw komt het als dicht bij he. Spannend hoor!
Denk je iets gevoeld te hebben qua eisprong?

@allemaal: Wie heeft er ook wat last gehad van ontpillen?
Welke klachten hadden jullie? Ik had steeds een raar gevoel in mijn buik ongikrampjes was moe en had pijnlijke tepels.

Liefs Stefanie

Hey Stefanie,

Ondanks dat ik er de eerste maand geen last van heb gehad heb ik het idee dat ik nu
pas aan het ontpillen ben. Ben misselijk, zeurende pijn in mijn onderbuik, supermoe, plas
me eigen helemaal leeg en ik heb onwijze vreetbuien. De misselijkheid was vanmorgen niet
meer te harden heb me lekker ziek gemeld maar nadat ik gegeten had was het weer over.
Heb mijn NOD de 8e ga er niet vanuit dat ik zwanger ben maar dat dit bij het ontpillen hoort.
Ik vraag me toch af of er meerdere mensen zijn met deze klachten. Dus wie o wie.

hoi,

Stephanie zou je mij ook even willen toevoegen , weet nog steeds niet hoe ik dat zelf moet doen .

breezertje
ronde 2
nod 15 april.
3de kindje
28 jaar.

groetjes...

Naatje83                25                       2                      0                             8 april
Breezertje            28                       2                      3                          15 april

He Breezertje,

Ik heb het gewoon gekopieerd hoor.
Soort knippen en plakken.

Groetjes Stefanie

Terug
Bovenaan