wie nog meer in februari gestopt met de pil?

Hey meiden,

Ik moest even mijn banner laten zien .

Jouw Banner:

Liefs Stefanie

Hey baby,

Mijn vakantie is begonnen JOEPIE! Heb vandaag alvast de bovenverdieping schoon gemaakt en ga morgen de boel beneden doen. Maandag de hondjes naar het logeer adres brengen en dan s'nachts vliegen. Je hebt dus wel een regelmatige cyclus gelukkig maar want je leest van sommige meiden dat ze echt onwijs lang zijn. Voor dat ik aan de pil ging had ik ook een lange cyclus dus ik was eigenlijk bang dat ik dat nu weer zou hebben maar dat is gelukkig niet het geval daar ben ik wel bij om. Nou in ieder geval heb je goed geklust dat scheelt dan weer en nu gaan we duimen dat je zwanger bent.

@zonnetje ik had het toevallig van de week ook die tussentijdse bloedingen had dinsdag bloedverlies s'avonds was het weg en woensdag was het bij ook zo erg dat ik een maandverband in heb gedaan en daarna was het weer over. Ik ben 11 april ongi geweest dus ik vermoed toch dat het vuil bloed is geweest. Bij jou was je laatste dag van je ongi toch 4 april dan heb je ook kans dat het komt omdat je je eisprong had dat had ik de eerste maand ook tijdens mijn eisprong toen verloor ik ook twee dagen wat vuil bloed. Dus wie weet ik hoop dat je goed geklust hebt

Greetz

hoi stefanie,

dank je voor je reactie!
ik denk toch wel dat het oud bloed is want het is nu echt bruin,gister wel rood nu niet meer.denk idd dat mijn lichaam in de war is! ik kijk het maar aan en wacht het af,meer kan ik niet doen,en ik ga maar nog steeds uit van een cyclus van 28 dagen..moet toch een beetje een richtlijn hebben!

jij ook succes met zwanger worden!

groetjes,
zonnetje

hoi naatje,

4 april was de eerste dag vann mijn ongesteldheid,,zou met een cyclus van 28 dagen vandaag mijn eisprong moeten hebben..en verlies dus 3 dagen al bloed warvan de eerste dag dus heeel weinig..heb donderdag nog geklust..:) ik wacht het af!!

liefs,zonnetje

Wat is het stil hier..
Gaat alles goed met iedereen?
Was benieuwd of er al zwangere waren onder ons, of dat er druk geklust wordt.

Trouwens ben weer ongi geworde, joepi dus ik doe weer mee hihi.
Jammer dat het hier aan het miezeren is, had op een zonnetje gehoopt.

gr kaat

Lijst Februari stoppers 2009

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:
NOD:        

Naatje83
25
3
1
5 Mei

Breezertje
28
2
3
15 April

Dria
34
2
3
26 April

Baby23
23
2
1
28 april

Mamakaat
27
3
2
26 mei

Kris
?

Heb de mijne aangepast, heb het gemiddelde genomen en kom dan uit op 35 dagen.
Ach we zien het wel.

Lijst Februari stoppers 2009

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:
NOD:        

Naatje83
25
3
1
5 Mei

Breezertje
28
2
3
15 April

Dria
34
2
3
26 April

Baby23
23
2
1
28 april

Mamakaat
27
3
2
26 mei

Kris
?

Dames ik ben zwanger!!!!!!!
Liefs Stefanie.

oh baby23 geweldig!!! :)

proficiat wat snel he .

ik zou vandaag ook mijn nod hebben , mar tot op hede nog steeds niks.
zou super zijn als het bij ons ook zo snel gelukt is.
ik ga morgen testen , dan hoor /horen jullie van me.

gr Diana

Terug
Bovenaan