quote: zonnetje 25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2009 12:28:14&apos😉);
hoi meiden,
even voorstellen,ik ben een meid van 25 jaar en mijn vriend en ik willen dolgraag een kindje! ik klets ook mee in andere topics maar dacht ik stel mijn vraag hier:
ik had mijn laatste pil op 30 mrt toen ben ik 4 april ongesteld geworden,en nu heb ik sinds donderdag beetje bloedverlies,donderdag was het alleen btje bij het afvegen en gister heb ik een maandverbandje ingedaan was toch wat meer.vandaag tot nu toe ook weer een btje,het is volgens mij niet echt oud bloed want het is niet bruinig..(sorry dat ik zo in detail treed)maar ik hoop zo dat jullie misschien weten wat dit is??
ik heb al gelezen dat het een tussentijdse bloeding kan zijn,of zou ik ongesteld zijn?
hoop dat jullie me kunnen helpen!
groetjes,zonnetje
He Zonnetje,
Het zou wel eens kunnen dat je nog onregelmatig bent vanwege het stoppen met de pil. De ene heeft hier last van de ander niet. Het is vervelend dat je niet kunt klussen nu maar ik zou het even afwachten, in de gaten houden en tussendoor gewoon klussen. Bij de meeste moet het lichaam even bijtrekken en weer normaal gaan functioneren. Ik weet niet of je veel aan mijn verhaal hebt maar hoop je toch iets geholpen te hebben.
Bloed je nu nog?
Succes met zwanger worden.
Liefs Stefanie