wie nog meer in februari gestopt met de pil?

hey mamakaat,

Ik denk idd dat het gewoon even een tussentijdse bloeding is geweest want het is nu helemaal weg. Ik geloof niet dat ik mijn ei al heb gehad want die voel ik over het algemeen wel. Maar ja we zien wel misschien was het wel mijn ei dan hebbe we in ieder geval op tijd geklust

Greetz

quote: naatje83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-04-2009 13:35:53'));

Hey baby,

Het was gisteravond al weer weg dus ik denk dat ik idd nog even wat laatste restjes ben verloren. Of misschien hebben we iets te enthousiast geklust  dat kan natuurlijk ook.
Nou je hoeft niet jaloers te zijn op mijn vakantie want het schijnt daar niet zo'n lekker weer te zijn en de vooruitzichten zijn ook niet al te bestmaar ja, we zijn er even tussenuit en dat is ook wel belangrijk.

Greetz

Hey Naatje des te meer reden om die hotelkamer in te weiden ha ha ha

Hey Meiden,

Nou mijn klusweek zit er weer op zo ongeveer.
Ik heb al drie dagen een licht ongi gevoel dus hoop dat het mijn eitje is/ was.
Nou maar hopen dat ie trek in zaadje had ha ha ha .

Liefs Stefanie.

quote: Baby23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-04-2009 10:53:33'));

Hey Meiden,

Nou mijn klusweek zit er weer op zo ongeveer.
Ik heb al drie dagen een licht ongi gevoel dus hoop dat het mijn eitje is/ was.
Nou maar hopen dat ie trek in zaadje had ha ha ha .

Liefs Stefanie.

Ik moet even mijn verhaal recht trekken. Ik dacht gister een pos ovu test te hebben (twijfelde er over). Doe ik hem dus net weer maar lijkt dat ie nu positiever is dan gister en ik heb nog ongi krampjes en soms een wat trekkerig gevoel. Laten we nou gister geklust hebben pfff. Mij ei is wel 2 dagen later dan volgens de vruchtbaarheidskalender. Raar internet is dus niet zo betrouwbaar met dit soort dingen denk ik en niet elk vrouwen lichaam is het zelfde.
Dus hopen maar dat mijn ei snel komt en honger heeft!!!!!!

Ik ben normaal niet zo de testjes maar mijn gevoel zei dat ik die ovu test moest doen.
Tip van mij dus hou je niet vast aan kalenders maar luister naar wat je lichaam je verteld.

Succes iedereen en liefs Stefanie

Hey baby,

Ik weet niet hoelang je cyclus is maar normaal gesproken is je ei 14 dagen voordat je ongi wordt. Dus weet niet hoe het bij jou zit. Mijn cyclus was de eerste keer 28 dagen en de tweede keer 27 dagen dus ik hou e langste cyclus maar aan dat zou in houden dat ik maandag mijn ei heb. Zijn we nog net niet in Turkije dus dan thuis nog maar even klussen. Hoop dat het deze maand voor ons allemaal is wegelegd zou wel leuk zijn.

Greetz

Hey Naatje,

Mijn vorige cyclus was 29 dagen. Daavan uitgaande zou ik de 14 mijn ei hebben maar mijn lichaam vertelde mij iets anders. Ik heb wel gelezen dat je cyclus kan wisselen. Ik denk dat ie nu 31 dagen is 2 dagen later.
Je kunt het beste een ruime cyclus nemen en ruim klussen.
Veel plezier op vakantie.

Liefs Stefanie

hoi meiden,

even voorstellen,ik ben een meid van 25 jaar en mijn vriend en ik willen dolgraag een kindje! ik klets ook mee in andere topics maar dacht ik stel mijn vraag hier:
ik had mijn laatste pil op 30 mrt toen ben ik 4 april ongesteld geworden,en nu heb ik sinds donderdag beetje bloedverlies,donderdag was het alleen btje bij het afvegen en gister heb ik een maandverbandje ingedaan was toch wat meer.vandaag tot nu toe ook weer een btje,het is volgens mij niet echt oud bloed want het is niet bruinig..(sorry dat ik zo in detail treed)maar ik hoop zo dat jullie misschien weten wat dit is??
ik heb al gelezen dat het een tussentijdse bloeding kan zijn,of zou ik ongesteld zijn?
hoop dat jullie me kunnen helpen!

groetjes,zonnetje

quote: zonnetje 25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2009 12:28:14'));

hoi meiden,

even voorstellen,ik ben een meid van 25 jaar en mijn vriend en ik willen dolgraag een kindje! ik klets ook mee in andere topics maar dacht ik stel mijn vraag hier:
ik had mijn laatste pil op 30 mrt toen ben ik 4 april ongesteld geworden,en nu heb ik sinds donderdag beetje bloedverlies,donderdag was het alleen btje bij het afvegen en gister heb ik een maandverbandje ingedaan was toch wat meer.vandaag tot nu toe ook weer een btje,het is volgens mij niet echt oud bloed want het is niet bruinig..(sorry dat ik zo in detail treed)maar ik hoop zo dat jullie misschien weten wat dit is??
ik heb al gelezen dat het een tussentijdse bloeding kan zijn,of zou ik ongesteld zijn?
hoop dat jullie me kunnen helpen!

groetjes,zonnetje

He Zonnetje,

Het zou wel eens kunnen dat je nog onregelmatig bent vanwege het stoppen met de pil. De ene heeft hier last van de ander niet. Het is vervelend dat je niet kunt klussen nu maar ik zou het even afwachten, in de gaten houden  en tussendoor gewoon klussen. Bij de meeste moet het lichaam even bijtrekken en weer normaal gaan functioneren. Ik weet niet of je veel aan mijn verhaal hebt maar hoop je toch iets geholpen te hebben.
Bloed je nu nog?
Succes met zwanger worden.

Liefs Stefanie

Terug
Bovenaan