wie nog meer in februari gestopt met de pil?

He meiden,

Sorry voor de late reactie!
Hoe is het met iedereen?
Lekker paasweekend gehad.. ik wel, als het zonnetje maar schijnt.
Wie van jullie ging er op vakantie...
Als ik het woord vakantie hoor dan droom ik weg... hihih
Ikzet mezelf voorlopig niet op het lijstje.
Ik zit nu op dag 37 en nog niks, geen positieve test maar ook geen ongi.
Klinkt gek maar hoop dat die ongi weer komt dan kunnen we hier ook weer verder met klussen
We wachten af

Hey Naatje,

Helemaal niet erg hoor ik ben ook wel van het netjes zijn maar ik wist niet hoe je die lijst mooi kreeg. Ha ha
Wanneer ga je precies op vakantie?
Ik hoop echt dat de paashaas zijn  heeft gebracht!!!!!!!!!!!!!! We hebben ons best gedaan . Ik zit echt de hele dag te dromen over van alles wat met kinderen te maken heeft. Heb jij dat ook een beetje?

@Mamakaat: Wat irritant zeg die cyclus. Wat was ie hiervoor dan, ook zo lang? Geen gekke dingen te voelen?
Je kunt jezelf toch op de lijst zetten qua leeftijd, kids en rondes?

Lijst Februari stoppers 2009

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:
NOD:        

Naatje83
25
3
1
5 Mei

Breezertje
28
2
3
15 April

Dria
34
2
3
26 April

Baby23
23
2
1
28 april

Mamakaat
27
2
2
?

Kris
?

Baby heb de lijst ingevuld
Vorige maand had ik een cyclus van 26 dagen.
Heb wel last van me buik gehad, soort van krampjes net alsof je ongi moet worden maar dat was ook rond de 26 dagen... en daarna is het minder geworden.
Maar voel me ook totaal niet zwanger of zo.

Hey baby23 hoop dat  jullie gezellig geklust hebben.Ik ga volgende week maandag op  dinsdagnacht vliegen we  naar Turkije. Alanya om precies te zijn. En ik heb dinsdag mijn ei. Dus we kunnen gelijk aan de bak mooi excuus om de hotel kamer in te wijden. Tenminste ik vraag me af of het deze maand wel helemaal goed gaat ik sinds vanochtend bloedverlies wel een beetje vaag. Maar kan ook komen omdat we gisteren geklust hebben. En ik ben sinds zaterdag niet meer ongi dus heb geen flauw idee waar het vandaan kan komen. Jullie misschien?

Mamakaat heel vervelend dat je nog niet ongi bent (liever niet natuurlijk) als je er op zit te wachten lijkt het helemaal een eeuwigheid te duren. Hoop dat je snel weet waar je aan toe bent.

Greetz

Hey Mamakaat,

Wat irritant zeg dat je nog niet ongi bent na 37 dagen. Wanneer heb je voor het laatsgetest dan? Ja kunt ook even naar de huisarts gaan voor een bloedtest. Ik zou gek worden van onzekerheid zeg. Als het niet zo is dan maar zo snel mogelijk de rode duivels kun je weer verder proberen. Gebruikte je hiervoor iets aan anticonceptie?

Sterkte Stefanie.

Hey Naatje,

Ik ben jaloers op jou hoor  ik wil ook op vakantie.
In ieder geval heel veel plezier en klus plezier en die kamer moet je zeker  
inwijden ha ha . Wie weet kun je misschien ooit zeggen tegen je kind jij bent "gemaakt" in turkije ha ha. Mooi verhaal net als ik met pasen.

Wat raar van dat bloedverlies zeg. Was het veel? Je zegt dat je zaterdag niet meer ongi was toch, nou ik heb meestal na mijn ongi van ongeveer  5 dagen 1 a 1 1/2 dag niets en dan het laatste beetje. Klink niet zo lekker maar ik zou me er geen zorgen over maken. Mits je weer ongi wordt natuurlijk.  

Liefs Stefanie.  

Hey baby,

Het was gisteravond al weer weg dus ik denk dat ik idd nog even wat laatste restjes ben verloren. Of misschien hebben we iets te enthousiast geklust  dat kan natuurlijk ook.
Nou je hoeft niet jaloers te zijn op mijn vakantie want het schijnt daar niet zo'n lekker weer te zijn en de vooruitzichten zijn ook niet al te bestmaar ja, we zijn er even tussenuit en dat is ook wel belangrijk.

Greetz

Nadat jaimey geboren was ben ik weer begonnen met de pil te slikken zo'n 2,5 jaar geleden.
Dus misschien ligt het daar wel aan of zo.

Naatje lekker op vakantie!
Nog een paar daagjes en lekker vliegen, ik hoop voor je dat het toch een beetje mooi weer wordt.
Je had het over bloedverlies, kan het niet zo zijn dat je ei eerder is geweest en dat die door de spanning geknapt is?
Doe ook maar een gooi... en je hoort het wel vaker van die tussentijdse bloedingen.

Terug
Bovenaan