Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

<p>Hallo,  ik ben in juni gestopt met de pil. Ik dacht misschien vinden meer het fijn die ook in mei of juni gestopt zijn met de pil hierover te kunnen praten. En elkaar op de hoogte houden in een nieuw topic. </p><p>Wou me aansluiten bij wie langer als halfjaar bezig is Maar zag dat dat topic al in februari is aangemaakt dus dan voel ik me wat bezwaard omdat sommige als veel langer bezig zijn. Maar toch vind ik het wel fijn om met meer te kunnen praten. </p><p>Dus wie wil wees welkom. En vertel even wie je bent wanneer je bent gestopt en hoe je cyclussen zijn bijv. </p>

Ik ben 28 jaar en ben dus in juni gestopt met de pil. Mijn cyclussen tot nu toe zijn 
38 - 55 - 40 - 27 - ?  
Nu zal het weer tussen 27 en 32 zijn. Mijn luteale fase verschilt elke keer. Afgelopen keer werd ik al na 12 dagen naja op de avond ervoor al beetje dus 11 dagen na ovulatie ongesteld. Hoop dat nu weer wat langer is. En hoop dat mijn cyclus nu wat regelmatiger wordt en niet meer zolang. 
Ik had op 2 en 3 december positieve ovulatietest dus zet mijn NOD eerst op 17 december. 

@KKKK 
Snap je gevoel,  lees en schrijf af en toe mee in dat onderwerp maar voel me soms er net buiten staan.
Ben zelf eind maart 2019 gestopt met de pil (dus geen mei/juni) maar zou graag mee willen lezen, schrijven met dit topic (als dat mag uiteraard)
Ben zelf 30 jaar oud, na 15 jaar de pil gebruikt te hebben in maart besloten te stoppen met de pil. Mijn cyclussen tot nu toe; 34 - 21 - 48 - 87 - 38 en zit momenteel op dag 24 in mijn cyclus. 
Heel toevallig op 2 december ook een positieve ovulatietest (gebruik ze nog maar twee rondes) dus NOD verwacht op 17/18 dec.

@Dreamer   
Natuurlijk iedereen mag hierbij! Wow wat toevallig ook op 2 december haha. En we hebben beide zulke gekke cyclussen. 
Ik gebruik sinds de 2e ronde ovulatietesten van sensitest vandaar dat ik weet dat mijn luteale fase steeds anders is. Eerst 16 toen 14 dagen, afgelopen keer dus 12. Hoe korter cyclus hoe korter ook mijn luteale fase lijkt het wel. Ben benieuwd hoe dat bij jouw is., is die wel steeds gelijke aantal dagen? 
Hoop dat we beide deze maand geluk mogen hebben?  veel succes en Fijn dat je meeschrijft hier. 

@KKKK
Die onregelmatige cyclus, om gek van te worden. Geen idee of het uithaalt maar sinds vorige cyclus slikt ik tarwekiemolie en teunisbloemolie (tot positieve ovu test) hoop dat ik nu weer onder de 38 dagen zak. Vorige cyclus 13 dagen na positieve ovu test ongesteld dus nu even afwachten. Dat was de eerste cyclus dat ik ben gaan testen, eerst geprobeerd het los te laten als het ware. 
Alhoewel ik stiekem hoop dat ik niet ongesteld wordt natuurlijk ;)
We houden contact :)

Hoi! Ik ben in mei gestopt, maar ik weet niet of ik hier ook tussen pas want wij zijn pas sinds oktober actief aan het proberen, dus ik pas zeker nog niet in het langer-dan-6-maanden topic. Dit ivm een vakantie naar een zika-land, dus ik wilde het gewoon niet riskeren. Ben wel al eerder met de pil gestopt omdat ik een vermoeden had dat het wel even ging duren voor mijn cyclus ergens op leek, en dat blijkt idd ook.
Mijn cyclussen tot nu toe: 41 dagen - 52 dagen - 32 dagen - 42 dagen en deze ronde heb ik (ook! hoe toevallig) een positieve ovulatietest gehad op 2 december (cyclusdag 34... dus zal cyclus van rond de 49 dagen worden) , dus denk ook 17-18 december mijn NOD! Weet mijn luteale fase niet precies, want vorige ronde te vroeg met ovulatietesten gestopt dus toen geen piek gevonden.
Maar we kunnen dus alle 3 naar ongeveer dezelfde datum toeleven, ik duim voor ons!!

Terug
Bovenaan