Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

Ik vind het ook leuk om mee te schrijven :) Ik ben in juni gestopt met de pil, wij gaan voor ons tweede kindje. Afgelopen vrijdag ongesteld geworden, nu ronde 7. Bij ons dochtertje (nu 1,5 jaar oud) was het in 6 rondes raak. Cyclus is heel regelmatig, elke keer 25/26 dagen, met eisprong op dag 14 en dus een wat kortere luteale fase. Mijn nieuwe NOD is 31 december, hopelijk nog leuk nieuws voor het nieuwe jaar ;)

@runbaby  haha wat super leuk allemaal op zelfde datum positieve ovulatietest. Hopelijk brengt dat geluk haha.  Slim dat je alvast eerder gestopt bent met de pil, als ik dit had geweten was ik ook eerder gestopt. Had het even wat te makkelijk gedacht helaas..  En jij ook al van die lekkere lange cyclussen. Wel fijn dat we dat niet als enige hebben ;) 
@Jillz  welkom, wat fijn dat je een regelmatige cyclus hebt dan heb je mooi elke maand een kans!  Zou super leuk nieuws zijn op oudjaarsdag! Dat ga je nooit meer vergeten dan haha,. Duim voor jullie?

Ik sluit ook graag aan :) ik had ook 2 december een positieve ovulatietest. Eind augustus met de pil gestopt en ook mijn cycles is heel onregelmatig, de eerste ronde 32 dagen de 2e ronde 49 dagen, ik zit nu weer op 32 dagen maar mijn menstruatie moet nog komen maar wanneer geen idee???

@runbabyrun welkom! en wat toevallig ook dezelfde dag een positieve ovu test! Ik duim met je mee! 
@Jillz wat fijn dat je in ieder geval een regelmatige cyclus hebt,  maar voor als nog elke maand weer spannend lijkt mij... nu echt naar oudjaarsdag aan het toeleven!

Hoi allemaal!
Ik hoop dat ik me ook mag aansluiten! Ik heb in juli mijn spiraal eruit laten halen, in eerste instantie om mijn cyclus te leren kennen. Na jaren pil en daarna 7 jaar spiraal leek me dat wel handig.
We zijn eigenlijk in november begonnen met het hebben van seks zonder condooms. We zjn namelijk op 9 november getrouwd en ik wilde niet zwanger trouwen en we gingen op huwelijksreis naar de zika-land. Tijdens de huwelijksreis ben ik ongesteld geworden en op 30 november ovuleerde ik. Mijn menstruatie begint aanstaande zondag, de 15e. 
Maar vanochtend heb ik een early test gedaan en nu word ik gek. Want het was of een schaduw of een ieniemienie streepje... Omg. Vrijdag dus maar weer testen (maar mezelf kennende zal ik morgen ook testen)!

@Gebruiker10192235
Inderdaad spannend! Duim voor je mee, zou echt super snel zijn, erg fijn!
@Gebruiker10162852 super toevallig ook 2 december! Laten we hopen dat deze ronde een succesvolle is om het jaar goed af te sluiten!
Heb vandaag zelf ineens wel lichte krampen in mn buik... wel vroeg voor mijn menstruatie, we wachten het af 

Hoi allemaal,
ik doe ook graag mee! ??
ben 26 jaar en gaan voor ons eerste kindje, ben ik mei gestopt met de pil.. alleen wil mijn cyclus totaal niet op gang komen helaas ?? baal er enorm van. Ben al bij de huisarts geweest, en ben doorverwezen naar de gynaecoloog, dus hoop dat ik binnenkort wat meer duidelijkheid heb ?

Terug
Bovenaan