Dank voor het warm welkom!!
Jillz ooh wat een mooie regelmatige cyclus, heel fijn! 31 december zou wel een hele mooie dag zijn om positief te testen. Fingers crossed!
KKKK Jaa wel toevallig allemaal de 17e. Ik heb zelf overigens nooit een regelmatige cyclus gehad dus ik had al wel zo'n voorgevoel. Dat blijkt dus -helaas- te kloppen. Als het deze ronde niet is gelukt wil ik volgende ronde met teunisbloemolie aan de slag denk ik, en als dat ook geen effect heeft ga ik ook richting de huisarts. Een jaar proberen heeft weinig zin met zo'n onregelmatige cyclus denk ik dan...
Gebruiker10162852 Ik denk dat jouw NOD dan ook zo rond de 17e zal zijn!!
Gebruiker10192235 Gefeliciteerd met je huwelijk! Wij zijn in mei getrouwd en deze zomer naar Bali geweest. Was heeeeel fijn. Goede reden om onze wens nog heel even uit te stellen.
Wel heel spannend je test! Lukt het om die op de foto te zetten? Ik vind het altijd superleuk om mee te turen !
Dreamer Zo irritant dat kwaaltjes zowel bij naderende ongesteldheid kunnen passen als bij zwangerschap! Ik duim voor je dat je krampen bij het laatste horen.
AMCK Ooh dat lijkt me super naar. Had je wel een regelmatige cyclus voor je met de pil begon? Fijn dat je al naar de gynaecoloog mag. Nog heel even geduld, januari is al snel! (al lijkt mijn NOD, 17 december, tegelijk nog eindeloos ver weg haha)
Hier voel ik me prima. Maandag (6 dpo) was ik plots heel moe, atypische hoofdpijn en koude rillingen, dacht echt dat ik ziek werd maar 's avonds werd het ineens beter. Gister nog wel hoofdpijn maar wel aan het werk gekund. Vandaag voel ik me prima, wel merk ik dat mijn afscheiding weer toeneemt en een beetje melkachtig wordt, normaal gesproken ben ik wat 'droger' voor mijn menstruatie komt, als ik zo terugkijk in Flo, de app waarin ik het bijhoud. Ik ben benieuwd maar ben ook op mijn hoede om echt op zoek te gaan naar kwaaltjes, haha. Ik wil echt volhouden en pas testen op woensdag de 18e, als ik een dag overtijd ben (mits ik dan niet ongesteld ben geworden al haha). Of op zijn vroegst de 17e. Maar echt niet eerder. Ik hoop dat het lukt.. wat zijn deze weken lang zeg!!