Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@AMCK welkom! wat balen zeg dat je cyclus niet op gang komt.. heb zelf een zeer onregelmatige cyclus maar als hij niet komt is dat nog vervelender lijkt mij. Hoop dat de gynaecoloog je wat meer info kan geven! 

Zeg dat wel ja, ben sinds mei pas 1x Ongesteld geworden.. eind januari kan ik pas terecht bij de gynaecoloog dus we moeten nog even geduld hebben haha 

Dank voor het warm welkom!!
Jillz ooh wat een mooie regelmatige cyclus, heel fijn! 31 december zou wel een hele mooie dag zijn om positief te testen. Fingers crossed! 
KKKK Jaa wel toevallig allemaal de 17e. Ik heb zelf overigens nooit een regelmatige cyclus gehad dus ik had al wel zo'n voorgevoel. Dat blijkt dus  -helaas-  te kloppen. Als het deze ronde niet is gelukt wil ik volgende ronde met teunisbloemolie aan de slag denk ik, en als dat ook geen effect heeft ga ik ook richting de huisarts. Een jaar proberen heeft weinig zin met zo'n onregelmatige cyclus denk ik dan... 
Gebruiker10162852 Ik denk dat jouw NOD dan ook zo rond de 17e zal zijn!! 
Gebruiker10192235 Gefeliciteerd met je huwelijk! Wij zijn in mei getrouwd en deze zomer naar Bali geweest. Was heeeeel fijn. Goede reden om onze wens nog heel even uit te stellen.
Wel heel spannend je test! Lukt het om die op de foto te zetten? Ik vind het altijd superleuk om mee te turen !
Dreamer Zo irritant dat kwaaltjes zowel bij naderende ongesteldheid kunnen passen als bij zwangerschap! Ik duim voor je dat je krampen bij het laatste horen. 
AMCK Ooh dat lijkt me super naar. Had je wel een regelmatige cyclus voor je met de pil begon? Fijn dat je al naar de gynaecoloog mag. Nog heel even geduld, januari is al snel! (al lijkt mijn NOD, 17 december, tegelijk nog eindeloos ver weg haha)
Hier voel ik me prima. Maandag (6 dpo) was ik plots heel moe, atypische hoofdpijn en koude rillingen, dacht echt dat ik ziek werd maar 's avonds werd het ineens beter. Gister nog wel hoofdpijn maar wel aan het werk gekund. Vandaag voel ik me prima, wel merk ik dat mijn afscheiding weer toeneemt en een beetje melkachtig wordt, normaal gesproken ben ik wat 'droger'  voor mijn menstruatie komt, als ik zo terugkijk in Flo, de app waarin ik het bijhoud. Ik ben benieuwd maar ben ook op mijn hoede om echt op zoek te gaan naar kwaaltjes, haha. Ik wil echt volhouden en pas testen op woensdag de 18e, als ik een dag overtijd ben (mits ik dan niet ongesteld ben geworden al haha). Of op zijn vroegst de 17e. Maar echt niet eerder. Ik hoop dat het lukt.. wat zijn deze weken lang zeg!!

@runbabyrun bedankt en jij ook gefeliciteerd! Heeel spannend die testen pfff! Ik heb geen idee hoe je een foto moet uploaden, maar heb het even van me af gezet. Ga er niet meer naar kijken en wacht nog even op de volgende test. Ik wilde ook echt tot dit weekend wachten, maar niet gelukt haha! Ik hoop dat je het volhoudt!
Wel leuk allemaal zo in hetzelfde schuitje en wat een spanning hè! 
Weet iemand hoe je je gebruikersnaam verandert? Gebruiker-zoveel is ook zo verwarrend! 
Ik heet Anoek en ben 27 jaar, mijn man is 28 en we hebben heeeeel veel zin om een gezinnetje te stichten!

@anoek wat spannend zeg! Je kunt een foto uploaden via muupload.. Zou super zijn als het zo snel raak is zeg!  Hoop het voor jullie. 
@amck wow zo vervelend!! Vond onregelmatig al irritant maar helemaal geen cyclus is echt niet leuk! Hopelijk dat je meteen in januari wat krijgt om het op gang te krijgen en het dan snel wil gaan lukken. Zoveel geduld hebben om een baby te krijgen he.. vreselijk. 
Haha @gebruiker nog iemand met een positieve ovulatietest op 2 december wat  toevallig. Hopelijk is dit een teken en geeft het ons geluk haha. 
Ik heb 1x voor nod getest en had toen licht streepje. Werd toen 16 dagen na ovulatie ongesteld. Dus helaas is dat denk ik later misgegaan. Durf nu niet meer voor mijn NOD te testen en wacht gewoon tot ik ongesteld wordt helaas is dat daarna dus na 14 dagen en afgelopen keer na 12 dagen geweest. Dus wacht nu echt op 14 dagen na ovulatie en als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen maar vrees dat het niet raak is.  Voel helemaal niets. En heb gewoon gevoel dat weer niet raak is. Maar blijf rustig afwachten. Wel blij dat mijn cyclus nu weer rond 30 dagen is. Vorige 27 dagen dus zou mooi zijn als nu gewoon korter is en geen uitschieter er meer tussen. 
Super leuk dat er zoveel reageren! Zo gezellig om met elkaar erover te kunnen praten. Al Is het nu voornamelijk geduld hebben... zo goed ben ik daarin.. not?

@runbaby ik heb ook al steeds wat afscheiding. Maar vorige cyclus had ik dat ook gewoon steeds na ovulatie.. terwijl die cyclussen daarvoor niet. Maar was dus niet raak dus afscheiding zegt bij mij helaas ook niets. En voor menstruatie ook laatste cyclussen steeds hele gevoelige borsten.. Dus daar kan ik ook niets op aflezen haha. 

Vind het fijn dat er inderdaad zoveel mensen zijn om mee te kletsen.. Merk zelf dat mijn vriend (ondanks hij ook super enthousiast is en 100% kinderwens heeft) mij toch niet altijd begrijpt met mijn vrouwenemoties ;) 
Zo kan je het een beetje van je afschrijven zonder je iedereen hoeft in te lichten. Momenteel weet niemand dat wij bezig zijn met onze kinderwens, hoe zit dat bij jullie?
@runbabyrun soms vliegen de dagen om en soms duurt alles te lang en kijk je 4x per dag op de flow app om te kijken hoe je vorige cyclus verliep. super herkenbaar. 

Laten we hopen dat het een succesvolle maand mag zijn ! Duim voor iedereen hier 

Jaaa dat heb ik ook! Mijn man wil zeker weten een baby, maar hij is er niet zo super erg mee bezig. Onze beste vrienden en familie zijn wel op de hoogte dat we een sterke wens hebben, maar nu het dichterbij komt, hou ik ze er toch meer buiten!
Vandaag werkte ik vanuit huis en ging ik dus nieuwe testen halen, maar ipv op het anonieme station, in de Etos in ons dorp. En net toen ik de testen in mijn tas deed, liep mijn vader langs oh mijn god ik schrok me dood hahaha!
We kunnen alleen maar afwachten...

Terug
Bovenaan