Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

Gister termijnecho gehad, alles was helemaal goed en we hebben zitten glunderen naar onze bouncende baby . :D ook heel leuk: we hebben 6 filmpjes en 3 foto's via de hello mom app, waar het echo apparaat van de verloskundige aan gekoppeld is, meegekregen op onze telefoon. Ben de hele tijd aan het terugkijken haha. 
Nog 1 dagje extra teruggezet waarmee mijn uitgerekende datum op 28 september komt. Achteraf bezien was mijn eerste positieve test dus bij 3+6 weken ipv 4+1, dat klopt ook wel met hoe licht die toen nog was. Vandaag dus 10+5! Ik heb nog gevraagd wat die zogenaamde magische 12 weken grens nog waard is aangezien het gisteren gewoon goed was, en de verloskundige vertelde dat de 12 weken grens iets van vroeger is, toen ze nog geen echo's deden en dus bepaalden of een zwangerschap vitaal was met het luisteren naar een hartje en dat kan pas bij 12 weken. Kans dat het goed gaat is nu na mijn goede termijnecho dus net zo groot als bij 12 weken. Vond ik heel fijn om te horen! 
Volgende echo is pas de 20 weken echo begin mei, gelukkig vinden zowel manlief als ik dat veel te ver weg en bovendien zijn we super nieuwsgierig wat het wordt, dus we gaan rond 15 weken een pretecho met geslachtsbepaling boeken. Kan ik daar weer naar aftellen :)

@runbabyrun 
wat een goed bericht zeg! erg fijn dat jullie baby lekker actief was:) nu weer aftellen tot de pretecho! ik nog 3 nachtjes tot een eerste vroege echo (7+ gok ik) eerste test die ik had was zo duidelijk en 3 dagen later met Clearblue ook 3+ dus ben heel benieuwdwat mijn uitgerekend datum ongeveer zal zijn. Jullie al mensen vertelt???

@runbabyrun 
Echo was goed! Echt heel fijn..  Nu weer aftellen tot de volgende over drie weken..
Ik ben 7+5 dacht ze ongeveer aan de grootte te zien, lag aardig in lijn met wat ik zelf dacht.. 
Gaat nog goed met jou? Nog gekke kwaaltjes of cravings??

Dreamer ooh wat fijn! Geniet ervan :D
Hier gaat het goed. Geen gekke dingen, misselijkheid amper nog. Wel soms nog vieze smaak in mijn mond, maar ook steeds minder, gelukkig! Hoe is dat bij jou nu?

@runbabyrun
Nou eigenlijk ook weinig, alleen avondeten smaakt me niet echt.. Had ik als niet zwangere ook af en toe last van maar nu veel meer.. Probeer iets te eten maar als niet lukt neem ik gewoon een bak yoghurt of zoiets.
Verder zere borsten en af en toe duizelingen bij te snel opstaan, maar mag dus echt niet klagen als ik sommige hoor!
Vandaag alweer 8 weekjes

Hoi dames! 

even een tijdje niet hier op het forum geweest! 
hoe is het met jullie allemaal? Zie dat er al een aantal zijn met een positieve test ?? gefeliciteerd, hoe verloopt de zwangerschap? Veel last van of helemaal niet? 

Ik ben inmiddels bezig met mijn letrozol te slikken, en deze slaan goed aan gelukkig! ? dus ik hoop ook snel een positieve test te mogen hebben.. al vind ik het nu toch wel een beetje spannend met dat virus allemaal! 

liefsss ❤️

Terug
Bovenaan