Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@ Dreamer wat super!! Van harte gefeliciteerd :) Een hele fijne zwangerschap gewenst.  Hoeveel rondes heeft het nou uiteindelijk geduurt? Ik zit nu op dag 28 van mijn cycles en wacht nog op een eisprong. 8 dagen weer een knipperde :) gehad, daarna met kruidvat ovutest doorgetest maar die zijn allemaal even donker heel vaag. Kan ik echt helemaal niks mee. Heb nu wel wat buikpijn. Baal dat we vanaf woensdag avond 23.00 ongeveer het niet meer gezellig hebben gehad. Daarvoor om de dag zo een beetje. Ben bang dat als ik nu mijn eisprong heb dat we te weinig ervoor hebben geklustst. We wachten maar weer af.

@AlisaAimee
Dankjewel! Hoop dat jij ook snel een positieve test in handen mag hebben net als de anderen hier die nog met smart iedere maand wachten. Moet zeggen dat ik het (omdat het nog zo pril is) wel lastig vind om te geloven ;)
Uiteindelijk was dit ronde 7, maar wél bijna een jaar verder (heb ronde van 87 dagen gehad maar soms ook 38 of 51) vandaar wij eind januari ook bij de gynaecoloog terecht gekomen zijn. 
Weet niet of het er iets mee te maken heeft gehad maar sinds 2020 heb ik alles wat meer proberen te laten gaan. Ovulatietesten de deur uit, gewoon eten en drinken wat ik wil en wanneer ik dat wilde.
duim voor je mee!

@dreamer heb je al een afspraak gemaakt bij de VK?? En is het besef al wat meer gekomen? 
Ik kan niet langer wachten en heb een pretecho straks om 10.45  in Groningen. Heb vanavond feestje en valt meteen op als ik niet drink dus moet het wel vertellen anders gaan ze toch zeggen oh je bent zwanger! Dus wil liever zelf zeggen Maarja wil eerst weten als het nog wel goed zit. 
Dus super zenuwachtig. Ben nu 10+4.  
Dinsdag is termijnecho en als die goed is vertellen we het aan schoonouders. Mijn familie vertellen we het dan zaterdag. 

KKKK komt vast goed, maar ik snap heel goed dat je het spannend vindt!! Geniet ervan straks. 
Ik ga ondertussen ook weer aftellen, nog 6 nachtjes tot mijn termijnecho. Morgen tik ik de 10 weken aan, een kwart al, wauw!

@KKKK
Hoe was de echo?????
Besef komt steeds meer en meer, alleen last van mn borsten en af &toe wat moeier/sneller buiten adem.. maar voor de rest voel ik me "normaal"
Merk jij al verschil tussen de eerste weken dat je het wist en nu?
Volgende week heb ik mijn eerste echo, volgens eigen berekening dan ruim 7 weken.

De echo was goed. Vanochtend de termijnecho gehad en volgens mijn berekeningen nav positieve ovulatietest zou ik 10+6 zijn. Dat klopte bij eerste echo ook volgens haar. Maar ben nu ineens 6 dagen vooruit gezet. Vind het wel gek want toen had ik nog lang geen positieve ovulatietest maar ze zei kan hele snelle innesteling enzo zijn En ze houden de echo aan. Dus ben even 6 dagen langer zwanger zomaar haha
 Ben Nu dus 11+4. 
Voel me nog steeds goed. Voel me niet anders als in het begin alleen had toen wel echt gevoelige borsten en nu helemaal niet meer. Heel soms wat raar gevoel in buik maar na wat eten snel weg. Dus niet echt misselijk. Wel moe maar dan ga ik 9 uur op bed en lig ik 4 uur klaarwakker. Dus probeer op te blijven tot minimaal 10 uur en slaap rond 11uur. Dan slaap ik tot 8 uur. Maar nachts soms wel wakker. Maarja beter dat dan hele dag misselijk. 
Super spannend dat wachten op de echo. Hopelijk gaan de dagen wat snel voorbij voor jullie en laat het dan wel even weten hier he. Haha. 
Wij vandaag nipt test en bloedtest laten prikken dus over 10 dagen uitslag van nipt. Ook weer spannend 

KKKK wat fijn dat alles goed is, wel bijzonder zo ver vooruit inderdaad, ach, heb je waarschijnlijk eerder je kindje in je armen zullen we maar denken :) Succes met wachten op Nipt uitslag!! En veel plezier met het vertellen van de familie!
Dreamer succes met aftellen tot de eerste echo! 
Ik nog 3 nachtjes, zo spannend wel weer!!

@runbaby dankjewel! Ja kan ik mooi wat eerder met verlof haha. En als baby wel later komt nog weekje extra dus ben benieuwd. Hopelijk blijft hij wel zo lang zitten. 
Jij nog maar 2 nachtjes nu!!!!! Veeeel plezier en komt vast helemaal goed. 

Terug
Bovenaan