Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

Dreamer Ik duim met je mee voor goed nieuws op 2 maart!!
KKKK Ik snap dat je dat heel spannend vindt! Hoe gaat het nu? Lukt het een beetje om de tijd door te komen tot 3 maart?
AMCK hoe is het bij jou nu? 

Dit had ik dus echt niet verwacht, maar zoals je ziet denk geen twijfel over mogelijk ! 
https://ibb.co/Rp74xnP
@KKKK Ik herken nu jouw onzekerheid ook, durf nog niet echt blij te zijn!

@dreamer  omg!!!! Gefeliciteerd. 
Die is vet duidelijk! Geen twijfel over mogelijk. Haha super gefeliciteerd. Al voelt het vast vet gek. Ik wist echt niet wat ik met mezelf aan Moest ging steeds naar die test kijken. Zo onwerkelijk. Dan kun je maandag de verloskundige bellen. Om afspraak te maken en dan gaat de tijd heel langzaam? 
Ga je nog een clearblue wekenindicator doen? Want je weet vast niet hoelang je zwanger bent door je onregelmatige cyclus. Dat is wel een dure. Maar wel een mooie test ook om foto's te maken. 
Hier gaat tijd super langzaam. Nog 10 dagen wachten. Vind tijd nu nog langzamer gaan dan toen we aan proberen zwanger te raken waren. Maar dat zul jij vast ook wel ervaren straks. Heel erg gefeliciteeerd. 

@KKKK
Dankjewel! Inderdaad heel onwerkelijk, weet dat er nog zoveel kan gebeuren in de eerste drie maanden dat ik het ook lastig vind om super blij te zijn.. Maar dat ben ik wel! Zo gek! Laat mn afspraak in zkh wel doorgaan, uitslag ben ik wel benieuwd naar..
Heb al Clearblue besteld, komt maandag dus die wil ik dinsdag gaan doen. 
Heb jij gelijk een verloskundige gebeld of heb je ook nog een afspraak gehad met je huisarts ?
Rete spannend allemaal! Jij bijna je echo,  kan goed begrijpen dat de dagen voorbij kruipen. Hoeveel weken ben je nu?

Dreamer oooh van harte gefeliciteerd!! Dat is echt een super duidelijke, kan me voorstellen dat het onverwacht kwam nu maar wauw!! Geniet ervan en succes met wachten tot de echo, die tijd duurt inderdaad echt eindeloos KKKK. Ik mocht gisteren dan ein-de-lijk (had 19 januari positieve test en 21 januari afspraak gemaakt) en zoo blij, het zag er allemaal goed uit en heel mooi kloppend hartje gezien! Een dagje teruggezet, dus vandaag 8+6. Nu nog 13 nachtjes wachten op de termijnecho, haha, maar we zijn het gister alvast aan onze ouders en mijn zussen gaan vertellen. Zo blij dat ons geheim al wat minder geheim is nu!
Ik had trouwens direct de verloskundige gebeld en niet de huisarts. Heb gisteren gevraagd of ik de huisarts nog apart moet bellen, was niet nodig, behalve als ik voor een afspraak naar de huisarts ga maar dan kan ik het altijd ter plekke vertellen. Zelfde gold voor apotheek en tandarts. 

@runbabyrun 
Door mn gekke cyclus geen idee hoever ik ben, vorige week donderdag getest (ander merk) toen was er niks te zien..  Als ik uitga van mn eerste dag van de laatste cyclus zit ik al bijna op 7 weken maar denk (omdat de gynaecoloog eind januari zei dat ik mn eisprong nog niet gehad had) nu een week of 4/5.. Dinsdag dus een Clearblue er tegenaan! Fijn dat bij jou alles goed is zeg, kan me goed voorstellen dat dat een hoop rust geeft. Nu nog even geduld tot de echo, succes!

@Jillzz Dankjewel! Ja ik heb nu ruim een week echt hele pijnlijke borsten,  als in alsof ze bont en blauw zijn.. Mn vriend zei dat ze wat voller waren maar dat zie ik niet heel erg. Verder nog geen gekke dingen! Duim voor je mee, weet helaas hoe het kan zijn om lang te moeten wachten 

@dreamer  ja ik heb gelijk verloskundige gebeld omdat ik 4 dagen per week werk dus wilde wel op mijn vrije dag. Dus hoe eerder je belt hoe meer keus er nog is. Ik mocht toen ook gelijk om 8.30 dus dat is wel fijn meteen de ochtend. Volgende afspraak ook weer om 8.30 scheelt weer wat wachten. 
Ik ben vandaag 9+3  
Ik had ook als begin klachten pijnlijke borsten, en ik had beetje bloed bij afvegen dus dacht toen gewoon ongesteld te worden maar het zette niet door. Dus paar dagen later test en was toen positief. Heb trouwens nu helemaal geen klachten meer, dus dat maakt me soms wel onzeker. Voel me helemaal niet zwanger.
Hoop dat de rest van de dames hier ook snel een positieve test mogen hebben!! 
@runbaby fijn dat alles goed was! Dan heb je de termijnecho lekker wat eerder als mij. Ik heb die met 10+6. Ga die week erna op vakantie. Als de echo goed is gaan we het vertellen aan mensen. Dus nu nog steeds geheim.. dat maakt het ook wel lastig dat je met niemand kunt delen. Ben wel lid van Facebook groep dat is wel heel leuk vind ik. 

Terug
Bovenaan