Wie nog meer in ronde 1??

Hallo,

ik zit ook in ronde 1. 1 sept mijn NOD. Sinds 1 aug. gestopt met de pil, dus nog niet uit mezelf ongesteld geworden. Het wordt voor ons het 1e kindje. Haha, er staan overal 1en bij mij, zal het dan ook in 1 keer raak zijn? Ik reken er niet op. Ben trouwens 25 jaar.
Heb sinds ong een week hele gevoelige tepels, erg vergeetachtig en ben moe. Maar zoek er nog niet teveel achter. Laat ik er maar vanuit gaat dat het ontpillen die verschijnsels bij mij brengt.
Heb vorige week gehoord dat we volgend jaar mei een bruiloft hebben, de hele dag. Dus zat gelijk te denken dat als het deze maand wel raak is, dan ik dan in mei uitgerekend ben en misschien die bruiloft wel moet missen. Nouja we zullen wel zien.
Succes allemaal!

Groetjes, Bloempje25

hallo

ik zal me even voorstellen ik ben   25 jaar enwoon in provincie utrecht.
en  we gaan voor ons 2de wondertje.
afgelopen weekend ook mij eisprong gehad maar helaas is er van klussen niet veel gekomen...we zijn druk met verbouwen...
dus ik ga er niet van uit nu zwanger te zullen worden... volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen!

ik hoop voor jullie dat het snel raak zal zijn...

Ohhh wat leuk weer nieuwe meiden erbij!
Welkom!
Ik ga even appart op jullie reageren..

Liefs Maaike

Hoi Linda,

Ohh leuk dat ook jullie in ronde 1 zitten. Spannend he voor het eerste kindje?
Ik denk inderdaad dat al die klachten te maken hebben met het ontpillen, anders zou iedereen nu op dit moment zwanger zijn, dat lijkt me een beetje TE toevallig want ik hoor iedereen over dezelfde klachten!
Jah met je NOD zit je inderdaad dicht bij de rest, nou afwachten dan!
Waar kom je vandaag eigelijk en wat voor werk doe je!?

Liefs Maaike

Heej..
Dan wachten we gewoon lekker af wat het gaat doen.
Weet je waar je die testen kan bestellen??
Liefs Maaike

Heej Bloempje25,

Leuk dat ook jij in ronde 1 zit, alleen jij hebt het voorrecht dat je 1 september als je NOD hebt, we gaan voor je duimen!!

Ik denk inderdaad dat het met het ontpillen te maken heeft, want ik schreef daarnet al naar iemand anders, anders zou het betekenen dat iedereen hier zowat zwanger zou zijn, kan zo zijn hoor maar zou wel erg toevallig zijn!
Ik denk dat ik mezelf maar lekker wijs ga maken dat het door het ontpillen komt, mocht ik ongesteld worden dan is het een iets mindere teleurstelling.

Ohhh jah inderdaad, als je nu zwanger zou zijn, dan is de kans groot dat je die bruiloft in mei moet missen. Mja het is helaas niet anders, en misschien heb je het geluk dat het kindje dan even op zich laat wachten, dat kan je ook pas tegen die tijd bekijken!

Nou we gaan duimen voor je en laat je het 1 september wel weten haha?
Ga je trouwes gelijk testen 1 september, of ga je nog een paar daagjes wachten?

Liefs Maaike

Hee Teddyboy

Ohh leuk voor je tweede kindje, heb je nu een jongen/meisje? en hoe oud?

Ohh das jammer dat je deze maand niet zoveel hebben kunnen klussen vanwege de verbouwing maar goed volgende maand genoeg kansen en misschien was het al wel voldoende voor deze maand wie weet.

Wanneer heb je je NOD dan?

Nou we wachten het allemaal af deze maand, we hopen in iedergeval dat het allemaal raak zal zijn, wat zal dat leuk zijn he?!

Liefs Maaike.

hoi hoi

mijn zoontje is nu 14 maanden.
ik heb dus een jongen...zijn   naam is mick.

min nod is als het goed is op 7 sept.
(helaas ben ik niet zo regelmatig meer)
we wachten het dus maar af...
bij de vorige zwangerschap was ik echt bezig met zwanger worden tot mijn beste vriend overleed en ik er niet meer aan dacht.je raad het al ik was daarna heel snel zwanger!
maar ja er niet aan denken is makkelijker zeggen dan doen!
nu moet ik wel heel eerlijk zeggen dat ik wel hoop snel zwanger te zijn maar er toch anders naar kijk.
misschien wel omdat het de tweede is..
wil heel graag zwanger zijn maar als het nog even op zich laat wachten is het ook niet erg.

Terug
Bovenaan