Heej Linda,
Ohh was je personeelsdag leuk? Personeelsuitje?
Die misselijkheid kan natuurlijk een heeeeel goed teken zijn, alleen 's ochtends, of de hele dag door? Dat je tot donderdag kan wachten zeg, ik was allang naar de winkel gegaan haha!
Mja het is inderdaad snel gelijk de eerste keer raak, maar ik en een paar andere dames hier hebben bewezen dat dit niet onmogelijk is hihi!
Jah die vreetbuien zijn inderdaad wel een goed excuus maar ik ben er alleen een beetje bang voor dat ik dalijk na die 9 maanden een tientonner ben geworden dus wil wel een klein beetje op mijn lijntje letten! Ik heb echt geen idee wat ik in plaats van popcorn zou kunnen eten, heb daarnet een broodje op maar heb nog honger, moet wel zeggen dat het ook meer lekkere trek is!
Ik ga er inderdaad ook vanuit dat de echo goed zal zijn, maar toch is het die onzekerheid, misschien dat ik maareens ga proberen of ik eerder een echo kan krijgen, ben toch wel erg benieuwd! Of zoals andere al zeiden een pretecho kan natuurlijk ook!
Wat betreft de testen, ik zou er niet op bezuinigen in iedergeval!! Ik weet niet of je het had gelezen maar ik had van die goedkope testen via internet gekocht, 6 voor een 10-tje nou bij die testen duurde het ontzettend lang voordat er positief op te staan kwam, en clear blue die zijn vrij prijzig maar weet je wel direct waar je aantoe bent, na 1 minuut en 2 dagen voor mijn NOD was die positief terwijl die andere pas op mijn NOD goed zichtbaar positief teste!! Dus of je 2 verschillende neemt dat zal je zelf moeten bekijken maar ik zou zowiso een clear blue nemen omdat die heel gevoelig zijn voor het HCG hormoon!
Laat je het ons weten als je donderdag (of misschien wel eerder haha) een testje hebt gedaan?
Nou zo nog even GTST kijken, waren ff bakkie wezen doen bij de toekomstige opa en oma, dus hadden we het maar even opgenomen,.. Nou meiden nog een fijne avond!
Veel liefs Maaike