Wie nog meer in ronde 1??

hallo, er ging iets niet helemaal goed geloof ik..

ik zit ook in ronde 1 voor me 2e kindje.

18 september is mijn NOD. Ik hoop dat het in 1 keer raak is (zoals natuurlijk iedereen hoopt)

Ben zeer benieuwd.. wel wat kwaaltjes zoals wat vollere borsten en ongi gevoel..

Maar dat wil niks zeggenn..

we wachten af..

quote: dochter_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2008 12:08:44'));

hallo, er ging iets niet helemaal goed geloof ik..

ik zit ook in ronde 1 voor me 2e kindje.

18 september is mijn NOD. Ik hoop dat het in 1 keer raak is (zoals natuurlijk iedereen hoopt)

Ben zeer benieuwd.. wel wat kwaaltjes zoals wat vollere borsten en ongi gevoel..

Maar dat wil niks zeggenn..

we wachten af..

Hallo,

Heb je al eerder een reactie op deze site gezet? Sorry hoor maar k ben t even kwijt wie wie nu is...

Ik hoop ook voor je dat t in 1 keer raak is!   Ik heb in de eerste maand na het stoppen met de pil bijna de hele maand last gehad van buikpijn; niet heel heftig maar t was er wel. Eerst maakte ik me hier wel een beetje zorgen over, maar nu na de tweede ongesteldheid is het over.

Groetjes Gerda

Wauwwww Maaike!!! Wat ontzettend gaaf joh!! In de eerste ronde zwanger! Ongelooflijk... wat zal dat een lekker gevoel geven, nu hoef je tenminste niet meer elke maand te wachten...! Maar idd ook spannend ja, kan me goed voorstellen dat je het tot je zekerheid hebt met de eerste echo nog heel spannend vind.
En er zijn dus nog meer zwangeren in de eerste ronde??!! Allemaal gefeliciteerd!! (Ik weet zo niet ff meer wie, sorry!)
Ik heb inmiddels mn ongi weer gehad, duurde dit keer 'maar' ruim een week..haha! Zondag is mn ei weer als het goed is! Dus hopelijk is het dit keer wel raak! Ik ben er zooo mee bezig in mn hoofd! Ondanks dat het mn tweede wordt!
Meiden, tot schrijfs!
Groetjes Kwebbel

Wel heeel vervelend dat je "zolang" moet wachten voordat je kan testen. kon het maar gelijk! hahah

Ik voel me wel zwanger.. bij me eerste duurde het maar 3 maandjes.

Maar ik weet nou nie of ik me zo voel omdat het zo is of omdat ik er constant aan denk!

Zal het laatste wel zijn!

nog 10 dagen geduld...

Hallo Meiden,

Ben er ook ontzettend mee bezig in mijn hoofd! Probeer wel er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat gaat gewoon vanzelf!

Mensen die zeggen dat je er niet teveel aan moet denken hebben zelf vast (nog) geen kinderwens, want wie heeft tegenwoordig nog geduld. Bij alles wat je heeeeel graag wilt, wil je het toch het liefst meteen?

Groetjes Gerda

Hallo Dames,

Net terug, ben even bij van Belle Baby wezen kijken, leuke kamertjes daar alleen peperduur!!
Nog even een cadeautje gekocht voor die vriendin van me die ook zwanger is, dus dat gaan we vanavond maar ff afgeven aan ze!

@dochter_:
Leuk dat je ook in de 1e ronde zit voor je 2 kindje. Heb je nu een zoontje of een dochtertje en hoe oud is je kindje?
Nou nog 10 dagen, dan weet ook jij of je je 2e wondertje in je armen mag sluiten!!!
Veel last van kwaaltjes?

@Gerda1976:
21 september duurt inderdaad nog wel even, maar je kan al een paar dagen voor je NOD testen he!?
Ik ben inderdaad in ronde  1 zwanger geworden,ben 5 weken geleden gestopt met de pil en ik ben nu 4 weken en 1 dag zwanger.. dus was gelijk een schot in de roos haha!
Jah met mijn been was een behoorlijk heftige tijd, die stellage heeft er 3 maanden aangezeten en is nu een maand geleden verwijderd en nu kan ik eindelijk weer kleine stukjes lopen!
Kan me voorstellen dat je het jammer vind dat je geen vriendin hebt om gezellig mee te kletsen, maar je hebt ons nog!!! Dus je hoeft je verdriet,teleurstelling, vragen of blijschap nooit alleen te verwerken hoor! We zijn er voor je!

@Kwebbel80:
Ik ben inderdaad heeeeeeel erg blij met het goede nieuws, maar ik kan het nog steeds niet bevatten haha! Heb inmiddels 4 keer getest dus jah dan zal het toch wel zo zijn he haha!
Ik moet 6 oktober naar de VK, ben alleen benieuwd of ik dan al de eerste echo krijg, heb daarnet nog proberen te bellen maar kreeg niemand te pakken, morgen nog maareens navragen!
Ohhh spannend, dat word flink klussen dan het weekend haha, hopen dat het volgende maand raak is bij jou, of eigelijk is dat deze maand natuurlijk!
Is vrij normaal ook denk ik dat je er veel mee bezig bent, en of het nou de 1e of 2e word het is toch weer een hele belefenis!
Jah ik denk dat je wat gemist hebt haha, ik heb van 9 mei 2008 tot 8 augustus 2008 gefixeerd gezeten in een frame (mijn enkel operatie), en ik had voor de belangstellende een link geplaatst met daarbij een foto van dat frame...
Hier de link: Foto illizarov frame

@iedereen:
Het valt me ook wel heel erg op dat er inderdaad vaak door mensen word gezegd dat je je gedachtens ergens anders op moet vestigen, maar als je bezig bent om zwanger te worden is dat het enigste waar je aan kunt denken, en als je nog maar een tv aanzet krijg je weer reclames met baby's erin, folders thuis met babyspulletjes, dan word het de mens ook niet gemakkelijk gemaakt om die gedachtens te verminderen!
Meiden het is natuurlijk, en zwijmelen kan toch geen kwaad hihi!
Echt meiden ik hoop zo voor jullie dat jullie ook deze maand een positieve test krijgen! Het is jullie allemaal zo gegund!!!

Liefs Maaike
Ik ga nog maar ff aan mijn verslaving werken.. zoute popcorn!!!!!

Net even naar de VK praktijk gebeld, maar die 6 oktober krijg ik nog niet mijn eerste echo, das pas met 12 weken!!!!
Nouwjah dan weten we dat ook weer hihi!!

liefs

Terug
Bovenaan