Wie nog meer in ronde 1??

Haj maaike

Ik heb een dochtertje van 2..

Ik moet toegeven dat als ik ga denken dat ik nu al zwanger ben dan begin ik opeens van alles te voelen, maar als ik met iets bezig ben en er even niet aan denk dan heb ik ook nergens last van!

Al moet ik wel zeggen dat ik vandaag een heel erg ongi gevoel had en het zou vandaag de innesteldag zijn...

dus wie weet..

Goedemorgen dames!

Maaike, is de 6e dan een intake? Wel jammer dat je geen echo krijgt hè! Dat zou een voor veel a.s. mama's een hoop rust geven denk ik. Tis toch eigenlijk ook niet menselijk om een vrouw 12 weken te laten wachten op een goed of slecht bericht??? Nouja, zal wel met kosten te maken hebben.
Bloemetje (uit een ander topic) heeft met 7 weken een pretecho laten maken voor 40 euro. Nu weet ze wel dat het hartje klopt en dat het goed groeit. Zoiets zouden ze voor iedereen moeten doen eigenlijk bij de vk.

Dochter_: Kan je nagaan hoeveel je jezelf kan inbeelden. Zodra je er aan denkt voel je vanalles en richt je je aandacht op iets anders dan voel je niets! Das toch wel een typisch geval van 'ingebeeld gevoel'. Ik heb het ook wel eens hoor, en dan bedenk ik me altijd maar dat dat gewoon komt omdat ik erop zit te letten.

Nou hier is de klusweek begonnen! Ik vermoed komend weekend de beste dagen om te klussen, maar we zijn alvast begonnen. Van ongi tot ongi zeg maar ;-) Kunnen we geen kans missen!

xxx

Hallo Dames,

Gaat alles goed met jullie?
Hier gaat t allemaal prima, alleen die freetbuien he! Eet iedere middag een zak popcorn leeg, moet ik toch eens wat voor verzinnen! Iemand tips?

@Dochter_:Nu maar hopen dat het inderdaad een innesteling is! Kan je over 2 weken pas testen zeker?

@druifje1:
Ja de 6e is een intake, baal er ook echt van dat ik dan nog geen echo krijg, dan zit je nog 4 weken in die onzekerheid! Die pretecho is wel een idee, moet het er eens met vriendlief over hebben, dan heb je toch wat zekerheid!
Nou have fun met je klusweek haha, nog gelukt met eten maken gister?

Liefs

jaaa over 9 dagen moet ik het worden (hoop van niet)

had nog 2 testjes thuis liggen en heb net HEEEEEEEEEEL STOM een testje gedaan!

NEGATIEF NATUUUUUUURLIJK. Dat wist ik eigenlijk al voor ik um deed. Maar je hoort of leest wel is verhalen van mensen die het veel eerder deden en toch positief. Maar als het zo zou zijn is het hcg nu nog veeeeel te laag.

De andere bewaar ik netjes tot m'n NOD. hahahha  

Heej!

Jah nu is nog wel een beetje TE vroeg, ikzelf heb vrijdags getest en op zondag zou ik mijn NOD hebben, en toen gaftie positief aan!
Dus kzou nog ff afwachten!
Kwaaltjes of het idee dat je zwanger bent?

Liefs

de kwaaltjes die ik had lijken wel verdwenen te zijn al heel gevoelige tepels en vol aanvoelende borsten, en dat had ik bij me eerste zwangerschap ook!

Ik moet ook zeggen dat ik er gek genoeg van overtuigd ben dat het raak is... het voelt gewoon zo..

hallo meiden

hier pien met een berichtje

ik heb nog steeds geen ongi gezien en heb vandaag mijn nod!!!!!!
dus zal het dan toch echt zo zijn?? durf nog niet te testen misschien het weekend as ik dan nog niet ongi ben.

@linda
hoe is het bij jou ? jij hebt ook je nod vandaag net als ik.

groetjes pien

Hoihoi,

Zo net klaar met eten, ging lasagne maken alleen de melk was over de datum dus jah toen moesten we maar iets anders kiezen..

@Dochter_:
Ik had ook gevoelige tepels en dat was opeens weg en in de plaats daarvoor kreeg ik ongi buikpijn! Ik ging er dus niet vanuit dat ik zwanger zou zijn maar ik had wel het gevoel dat ik zwanger was! Nu nog steeds geen pijnlijke tepels hier!

@Pien75:
Heeee wat goed dat je nog steeds niet ongi bent! Durf je niet te testen omdat je bang bent dat de test negatief is? Misschien geeft het je wel wat rust, wie weet ben je hartstikke zwanger! Ergens last van??
Laat je het ons weten, ben echt benieuwd!!!

Liefs

Terug
Bovenaan