Hoihoi!
Zo leuk, heb in mei 8 dagen in het ziekenhuis gelegen op een ontzettend leuke en gezellig kamer (3 mannen en ikzelf dan), werd ik vanavond om half 9 gebeld door een oude kamergenoot. Erg leuk om weer ff bij te praten!
@druifje:
Nou ik heb al aangegeven aan mijn werk dat ik dus maar een midweekje ga, lekker slim want dacht later pas aan die afspraak bij de VK. En het is zo bij mijn werk als je langer dan 4 weken niet komt werken word je automatisch bij het bedrijf waar je voor werkt uit dienst gemeld, nou ik ben in totaal 4 maanden niet geweest dus heb al mijn vakantieuren en geld uitbetaald gekregen dus ik heb 0,00000 uren staan haha! Ik ga morgen anders wel even een poging wagen om te kijken of ik iets later kan komen bij de VK en anders zal ik het aan mijn baas moeten vertellen, ga wel is ff kijken wat voor opties ik allemaal heb haha!
Fijn dat vandaag op je werk alles goed liep, is wel fijn he een dag zonder tegenstribbelingen..
Je lijf kan je aardig voor de gek houden, maar er word wel vaak gezegd als je zelf al het idee hebt dat je zwanger bent dat dat dan 9 van de 10 keer ook daadwerkelijk zo is.
Pijnlijke borsten hoeft overigens geen kenmerk van zwangerschap te zijn he, ik had bijvoorbeeld een week voor mijn NOD geen pijnlijke tepels en borsten meer.. nu begint dat langzamerhand weer terug te komen.
Wat betreft het warm hebben, ik weet niet of het een kenmerk is van een zwangerschap.. ik moet wel zeggen dat ik het 'vroeger' nooit zo heb gehad, ik word snachts gewoon wakker omdat ik het dan zo warm heb.. en overdag ook af en toe van die momenten dat het zweet me uitbreekt, maar het andere moment zit ik met 2 truien aan omdat ik ril van de kou...
Ik denk dat het enigste wat je kunt doen afwachten is, nog 1,5 week zeker dat je je NOD hebt?
Ben wel benieuwd hoor, ga echt voor je duimen hoop het zo voor je! Zou wel heel erg leuk zijn!!!!
@liefding:
Je vroeg je af hoe wij geklust hebben.. Nou ongeveer 2 dagen voor mijn eitje zijn we begonnen en dat hebben we ongeveer een week volgehouden, en dan iedere dag. Heb wel gewacht totdat ik slijm had (srry voor het smerige praatje haha). Als je dat slijm dus hebt, en je doet dat tussen je vingers en je krijgt draden tussen je vingers dan is het een teken dat je op dat moment je ei hebt. Zo hebben wij het eigelijk gedaan!
Moet wel zeggen, die tip over dat draaderige slijm, heb ik van mijn beste vriendin gekregen en bij ons heeft het zijn vruchten afgeworpen!
@Missy:
Ik woon in de provincie Zeeland, Vlissingen om precies te zijn. Waar ergens in Zeeuws Vlaanderen woon jij precies dan?
Ohhh spannend joh 28 september je NOD.. Ik zit gelukkig niet meer in die spanning, zit nu in spanning te wachten tot mijn eerste echo!
@First mum:
He balen zeg dat je ongi bent geworden vanochtend! Ik zou zelf van de eerste dag uitgaan, gewoon toen je die rozige afscheiding had.
Ik kan me voorstellen hoor dat je toch ontzettend baalt dat je ongi bent geworden, je weet nu wel waar je aantoe bent maar leuk is een ander woord!
Blij dat je het toch nog positief inziet, nu heb je inderdaad nog een maand langer de tijd om klusjes in en rond het huis te doen!
Ik blijf op dit topic, tenzij iedereen natuurlijk naar ronde 2 gaat, dan kom ik ook wel achteraan, maar wat mij betreft houden we dit topic aan!
Liefs Maaike