Wie nog meer in ronde 1??

@Jazzie, van harte gefeliciteerd
Geweldig geniet er lekker van. Nu kun je nog met z'n tweeen geniet, straks geniet iedereen met je mee. (ook leuk).

@druifje. Meerendeels alleen de misselijkheid maar als ik terug denk ben ik ook wel een beetje  humeurig geweest.
Mannetje heb ik weinig gezien. Ik werken van 8.30 tot  17.30 uur.
Hij van 14.00 tot 03.30 uur (ook lekker 12 uurs dienst)

Groetjes
Missy

Heej Meiden,

Hoe gaat het met iedereen?

@JAZZIE: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! Ook in de 1e ronde raak, superr joh! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend? En hoe voel je je?

@Druifje1:
Ik zou in eerste instantie vandaag beginnen op mijn werk, maar ik ga een nieuwe belgroep doen en daarvoor zijn users nodig en dat duurt 5 werkdagen, dus volgende week eerste werkweek. Ik ga proberen om het nog niet te vertellen op mijn werk maar word wel beetje moeilijk want de 29e ofzo gaan we een midweekje weg en de eerste maandag na mijn vakantie moet ik naar de VK, dus daar moet ik vrij voor vragen, kortom ff bekijken hoe ik dit ga regelen, misschien dat ik het wel gewoon vertel.
Hoe voel jij je? Al anders dan anders? Hoop voor je dat je geluk hebt deze ronde!
Je gaf aan dat je het zo warm hebt, dat heb ik ook! Af en toe breekt het zweet me gewoon uit, vooral sochtends en snachts draai ik wel 10x mijn dekbed om, misschien een goed teken....

@pien: Jammer dat je ongi bent geworden maar zo kan je wel starten in de nieuwe ronde!!!!

Heb zojuist maar even een positiebroek besteld, wel erggggg vroeg, maar mijn spijkerbroeken zitten zo bedonderd kan ze nie echt meer dicht krijgen, knelt nogal.. dus voor mezelf is het wel lekker, en tis een broek waarvan je niet ziet dat het een positiebroek is, dus voor de buitenwereld valt het niet op!

Liefs Maaike

Hai Maaike!

Spannend joh, met je werk. Kan je niet doen alsof je iets langer op vakantie gaat? Of kan dat niet met je vakantieuren? Als je het toch wil vertellen zou ik het alleen aan je baas zeggen. Want die heeft verder toch geheimhouding dacht ik!   Niet dat meteen al je collega's het weten....

Tja, hoe voel ik me? Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Had vandaag een enorm vrolijke en goede dag, alles op mn werk liep lekker. Wat betreft zwangerschap weet ik het ook niet. Ik had vorige week ineens zoiets van : Ja, deze maand is het raak! Maar heb geen idee waarop ik dat baseerde. Was overigens ook voor mn ei. Maar heb dat nu nog steeds wel eens, dat gevoel. Alleen durf ik er bijna niet aan te denken; bang dat ik mezelf weer teleurstel. Dus zet ik mezelf weer met mn voetjes op de vloer...Vind het toch moeilijk om het opzij te zetten hoor. Net als dat ik dan weer merk dat ik het wel erg vaak snikheet heb en dan dat gevoel dat het wel eens raak kon zijn, geen pijnlijke borsten (heb ik normaal wel), enz.
Maar ja....wie weet is het wel positief: het super warm hebben? Tis alweer grappig dat jij als wel-zwangere het ook hebt!   Ik ben zo benieuwd wat het deze maand wordt!!!!

xxx

hee meiden die in de eerste ronde meteen zwanger zijn mag ik vragen hoevaak jully klusten want mischien kan ik er wat mee in ronde 2 en gefeliciteerd jazzie groetjes

@Maaike woon je in het plaatsje Zeeland of de provincie.
Ik namelijk in de provincie. waar jij ergens? Ik in het mooie zeeuws-vlaanderen.
Ik ben ook bezig met mijn ronde 1. NOD op 28 september dus iets achter jou, zeg maar.
Groetjes
Missy

hoi   hoi,

@jazzie gefeliciteerd met je zwangerschap.

Voor mij helaas deze ronde niet. Ben vanochtend ongi geworden.  Had zaterdagavond al licht roze afscheiding en zondag iets meer, maar werd vandaag pas echt ongi.
Wie weet welke dag ik dan aan moet houden?
Eigenlijk vond ik het niet zo erg om te ontdekken dat ik ongi werd, maar nu ik hier weer zit te lezen en te typen, staat het huilen mij nader dan het lachen. Maar moet het van de positieve kant bekijken: het is pas de eerste ronde! Dus nog kansen zat (hoop ik). En heb ik een maand extra om het schilderen en de kleine karweitjes in huis af te krijgen. Heb manlief namelijk gezegd dat ik voor een eventuele volgende bevalling alles af wil hebben.

Doen we trouwens een topic met tweede ronde of blijven we hier zitten?

Liefs,

Hoi hoi!!

Ik heb al een tijdje niets meer van me laten horen geloof tenminste zo voelt het haha.. Het internet deed het niet op de laptop. Ach moest gewoon een knopje omzetten haha dom dom dom!! Maar goed ik wilde dus niet boven gaan zitten vond ik niet zo gezellig voor mijn mannetje haha

@Jazzie van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat super zeg in ronde 1. Knap dat je het voor je kunt houden dan heb je in ieder geval meer zekerheid. Hoe voel je je verder, veel kwaaltjes of kun je lekker genieten van je zwangerschap??

@Maaike: Ik vind het helemaal niet erg dat je over je zwangerschap praat. Ik vind het juist wel leuk!! Ben echt super blij voor je!! Ik ben nog steeds super ongi, heb ik echt nog nooit gehad ben er soms duizelig van. Nou ja het is voor een goed doel een mooi kindje van ons samen haha. Wij gaan gewoon voor de volgende ronde...

@alle ladies: Voor degene die nog ongi zijn ik ga duimen voor een postieve test. En voor degene die wel ongi zijn geworden. We gaan op naar de volgende ronde!!

Ik ga nog even uitzoeken wanneer mijn NOD is... Ga dan maar uit van een lange cyclus

Liefs Linda

Hoihoi!

Zo leuk, heb in mei 8 dagen in het ziekenhuis gelegen op een ontzettend leuke en gezellig kamer (3 mannen en ikzelf dan), werd ik vanavond om half 9 gebeld door een oude kamergenoot. Erg leuk om weer ff bij te praten!

@druifje:
Nou ik heb al aangegeven aan mijn werk dat ik dus maar een midweekje ga, lekker slim want dacht later pas aan die afspraak bij de VK. En het is zo bij mijn werk als je langer dan 4 weken niet komt werken word je automatisch bij het bedrijf waar je voor werkt uit dienst gemeld, nou ik ben in totaal 4 maanden niet geweest dus heb al mijn vakantieuren en geld uitbetaald gekregen dus ik heb 0,00000 uren staan haha! Ik ga morgen anders wel even een poging wagen om te kijken of ik iets later kan komen bij de VK en anders zal ik het aan mijn baas moeten vertellen, ga wel is ff kijken wat voor opties ik allemaal heb haha!

Fijn dat vandaag op je werk alles goed liep, is wel fijn he een dag zonder tegenstribbelingen..
Je lijf kan je aardig voor de gek houden, maar er word wel vaak gezegd als je zelf al het idee hebt dat je zwanger bent dat dat dan 9 van de 10 keer ook daadwerkelijk zo is.
Pijnlijke borsten hoeft overigens geen kenmerk van zwangerschap te zijn he, ik had bijvoorbeeld een week voor mijn NOD geen pijnlijke tepels en borsten meer.. nu begint dat langzamerhand weer terug te komen.
Wat betreft het warm hebben, ik weet niet of het een kenmerk is van een zwangerschap.. ik moet wel zeggen dat ik het 'vroeger' nooit zo heb gehad, ik word snachts gewoon wakker omdat ik het dan zo warm heb.. en overdag ook af en toe van die momenten dat het zweet me uitbreekt, maar het andere moment zit ik met 2 truien aan omdat ik ril van de kou...
Ik denk dat het enigste wat je kunt doen afwachten is, nog 1,5 week zeker dat je je NOD hebt?
Ben wel benieuwd hoor, ga echt voor je duimen hoop het zo voor je! Zou wel heel erg leuk zijn!!!!

@liefding:
Je vroeg je af hoe wij geklust hebben.. Nou ongeveer 2 dagen voor mijn eitje zijn we begonnen en dat hebben we ongeveer een week volgehouden, en dan iedere dag. Heb wel gewacht totdat ik slijm had (srry voor het smerige praatje haha). Als je dat slijm dus hebt, en je doet dat tussen je vingers en je krijgt draden tussen je vingers dan is het een teken dat je op dat moment je ei hebt. Zo hebben wij het eigelijk gedaan!
Moet wel zeggen, die tip over dat draaderige slijm, heb ik van mijn beste vriendin gekregen en bij ons heeft het zijn vruchten afgeworpen!

@Missy:
Ik woon in de provincie Zeeland, Vlissingen om precies te zijn. Waar ergens in Zeeuws Vlaanderen woon jij precies dan?
Ohhh spannend joh 28 september je NOD.. Ik zit gelukkig niet meer in die spanning, zit nu in spanning te wachten tot mijn eerste echo!

@First mum:
He balen zeg dat je ongi bent geworden vanochtend! Ik zou zelf van de eerste dag uitgaan, gewoon toen je die rozige afscheiding had.
Ik kan me voorstellen hoor dat je toch ontzettend baalt dat je ongi bent geworden, je weet nu wel waar je aantoe bent maar leuk is een ander woord!
Blij dat je het toch nog positief inziet, nu heb je inderdaad nog een maand langer de tijd om klusjes in en rond het huis te doen!
Ik blijf op dit topic, tenzij iedereen natuurlijk naar ronde 2 gaat, dan kom ik ook wel achteraan, maar wat mij betreft houden we dit topic aan!

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan