Wie nog meer in ronde 1??

naam            
leeftijd    
kindje              
ronde            
nod                    
 zwanger
uitgerekend

bbtje
33        
2
1

maaike1987
21
1
1

17 juni 2009

nikita        
21
1
1
7 sept

liefding63                      
25
2
1
7 sept

pien        
33
3
1
9 sept

poeh5
33
5
1
13 sept

firstmum
25
2
1
14 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

suusmama
34
2
1
19 sept

gerda1976
32
1
1
21 sept

bloempjuh 1985
23
1
1
24 sept

kwebbel80
27
2
2
28 sept

missy1979
29
1
1
28 sept

druifje1
23
1
2
30 sept

bloempje25
25
1
2
2 okt

maatje1
24
1
2
7 okt

teddyboy
25
2
2
?

lindapruischer
23
1
2
?

hee meiden eindelijk mij ongi ben erg blij dat mij lichaam goed werkt en niet meer hoeft af te wachten dus ook ik op na de volgende ronde   groetjes

Hoihoi meiden,

@ liefding
Nou  fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt, tis misschien balen dat je ongi bent geworden maar zo kan je wel weer aan een nieuwe ronde beginnen!

@ Druifje:
Ik ben een maand eerder uitgerekend, 17 mei 2009.
Fijn dat je je eitje hebt gevoelt deze maand, dan kan je 'bewust' klussen. Klussen jullie iedere dag dan tijdens je vruchtbare dagen?

@ alle andere meiden:
Vind het allemaal erg rot voor jullie dat je ongi zijn geworden, maar aan de andere kant moet je maar denken, je weet wel waar je aantoe bent en je kunt nu door naar de volgende ronde, hopelijk de laatste!

@Iedereen:
Hier gaat alles verder goed. Ben nu gezellig op de zaterdagavond home alone, vriendlief had een personeelsfeest. Mijn zusje was blijven eten vanavond maar die ging om half 9 er ookal vandoor, dus nu zit ik me enormmmmm te vervelen haha!

Liefs Maaike

hallo meiden

hier is alles nog rustig
nog steeds geen ongi of klachten dat het er aan komt.
ben niet misselijk heb alleen soms kast van mijn banden(zou het dan toch???)
ach afwacten maar.

@ linda jammer dat je ongi bent maar ook wel lekker nu weer opnieuw aan de klus
sucses ermee.

alle meiden

sucses met afwachten en klussen

groetjes pien

naam            
leeftijd    
kindje              
ronde            
nod                    
 zwanger
uitgerekend

bbtje
33        
2
1

maaike1987
21
1
1

17  mei '09

nikita        
21
1
1
7 sept

pien        
33
3
1
9 sept

poeh5
33
5
1
13 sept

firstmum
25
2
1
14 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

suusmama
34
2
1
19 sept

gerda1976
32
1
1
21 sept

bloempjuh 1985
23
1
1
24 sept

kwebbel80
27
2
2
28 sept

missy1979
29
1
1
28 sept

druifje1
23
1
2
30 sept

bloempje25
25
1
2
2 okt

maatje1
24
1
2
7 okt

teddyboy
25
2
2
?

lindapruischer
23
1
2
?

liefding63
25        
2
2
?

Haihai!

@ Maaike: hahaha, ik had gisterenavond ineens een ingeving en bedacht me ook dat ik je 10 maanden zwangerschap had berekend, hahahahaha! Dat gun ik je niet hoor...hoop dat het bij 9 maanden blijft . Gaat het verder goed met je meid?! Alweer aan het werk? Wanneer ga je het aan je baas vertellen dat je zwanger bent?
We klussen niet elke dag hoor, want dat is vanwege mn vriend's werk praktisch onmogelijk. Maar soms zit er bijv. 1,5 dag tussen en als we geluk hebben kan het wel een keertje 2 dagen achter elkaar. Maar de 3 keer verspreid over de week  halen we wel !!   Ik ga er maar vanuit dat die krampjes, misselijk gevoel en  afscheiding  van mn eitje waren. Lijkt er wel erg veel op, dus ben voor 80% zeker. Afgelopen 2 maanden kreeg ik na mn eitje last van mn tepels en borsten, maar tot nu toe nog niks te voelen. Geen idee of ik dat als positief of negatief moet zien, maar ben ook veel te ongeduldig daarvoor. Ik moet het gewoon afwachten. Vind het wel spannend hoor!

@ Pien: Wow, spannend joh! Al paar dagen overtijd en dan ook nog eens bepaalde pijntjes. Herken je ze van je vorige zwangerschappen dan? Want dan ga je toch wel iets vermoeden lijkt me! Heb je ook al een idee wanneer je gaat testen? Ik zou het moeilijk vinden om zo lang te wachten!!! Hou je ons op de hoogte?

Liefs x

P.s. Ik heb het lijstje aangepast! Misschien kunnen een aantal meiden hun NOD nog even doorgeven?!

hai even een vraagje ik weet niet wat ik door moet geven met mij nod gewoon 28 dagen of 33 dagen want was deze keer 5 dagen overtyd iemand enig idee het is of 10 okt of 15 okt dus kijk maar wat je invult op het lijstje groetjes

Hallo allemaal,

Gelukkig vandaag niet zo heel misselijk, wel een beetje een onrustige maag maar verder ok.
Misschien is het inderdaad zoals je zegt.
Even afwachten ik denk niet dat het bij ons raak is deze ronde.
Precies rond mijn vruchtbare dagen had mijn man de nachtdienst.
Dan lopen we elkaar bijna continue mis.
Volgende ronde nieuwe kansen.
Groetjes
Missy

Terug
Bovenaan