Hoii Dames..
Nou net klaar met alle papieren voor CZ in te vullen.
Morgen moet ik voor controle terug naar de arts, heb artrose en ben daarvoor behandeld door middel van zo'n frame, maar voor de controle moest ik iedere keer naar utrecht en dat werd op een gegeven moment dus 1x in de week, en dat loopt dan een beetje in de papieren. Nou had ik een machtiging maar die was maar voor 4 maanden geldig dus nu weer opnieuw alle rompslomp om die machtiging te krijgen (als je die machtiging hebt krijg je pas je reiskosten terug), en ik dacht moet morgen toch naar de arts dus kan die gelijk ff zijn handtekening zetten!
@Linda:
Jah dat word inderdaad veel klussen rond je eitje. Ik zou je een tip geven, begin ongeveer 2 dagen voor je ei te klussen, zodra je slijm krijgt niet meer wachten gelijk klussen haha, en houd dit een paar dagen na je eitje vol en iedere dag.. bij ons was het toen raak, kon ook bijna niet missen natuurlijk!
Alvast van harte gefeliciteerd met je 24e verjaardag! Ben je lekker vrij op je verjaardag? Krijg je nog bezoek? En al enig idee wat je voor je verjaardag krijgt van je man/vriend?
Nou een hele fijne dag toegewenst morgen!
@Lins:
Hee hallo welkom hier bij ons clubje(zo noemen we het maar tegenwoordig haha)!
Wat leuk dat je ook in de eerste ronde zit, voor je 4e kindje. Hoe oud zijn je 3 kinderen en heb je zoons of dochters? Tuurlijk mag je gezellig met ons meepraten, hoe meer zielen hoe meer vreugde, is inderdaad fijn als je met lotgenoten kunt praten want ik kan me voorstellen dat je het in je omgeving nog niet aan de grote klok wilt hangen. Waar kom je vandaan? En hoe oud ben je? Wat voor werk doe je of ben je huisvrouw? Ik zal me ook even voorstellen:
Ik ben dus Maaike, ben afgelopen mei 21 jaar geworden. We hebben al zeker 2 jaar een hele grote kinderwens maar zoals je misschien een stukje terug gelezen hebt heb ik hele erge problemen (gehad) met mijn enkel, en moest ik keer op keer geopereerd worden dus is de kinderwens uitgeschoven. Nu zijn we in blijde verwachting van ons eerste kindje, allemaal superrrr spannend want ik heb echt totaal geen idee wat je allemaal kunt verwachten. Je leest natuurlijk wel veel maar toch is het moeilijk om daar een gedachte van te krijgen. Verder heb ik de afgelopen 4,5 maand thuis gezeten in verband met die enkel waaraan ik geopereerd ben en ik ga als het goed is vanaf volgende week weer aan de slag bij mijn oude werk. Ik werk bij het UWV waar ik klanten adviseer als ze ziek worden of arbeidsongeschikt, dan adviseer ik deze mensen waar ze een uitkering aan kunnen vragen, maar ook adviseer ik ze bijvoorbeeld over zwangerschapsverlof, erg handig en leuk werk! En zodra ik volgende week weer start mag ik gelijk een nieuwe belgroep behandelen de WW dus ik ben benieuwd! Verder woon ik in Zeeland, in Vlissingen om precies te zijn, daar wonen we nu 2 jaartjes in een appartementje. We zouden graag willen verhuizen maar tegenwoordig is dit niet meer zo gemakkelijk, we hebben een koopappartement en de huizenmarkt is een beetje ingezakt dus verkopen is nog niet zo gemakkelijk. Dus voorlopig blijven we lekker hier tot de kleine geboren is en zodra ik een vast contract of een jaarcontract binnen heb gaan we eens op zoek naar een eengezinswoning.
Nou ik was van plan om het kort te houden, mijn verhaaltjes worden meestal verhalen haha, dus ik ga maar eens stoppen! Maar in iedergeval welkom en superrr leuk en gezellig dat je ons komt vergezellen! En succes hopen dat je gelijk zwanger bent de eerste ronde!
Liefs Maaike