Wie nog meer in ronde 1??

Ja, daar was ik weer heb even op de online biologische klok gekeken en als het goed is is mijn NOD rond 15 Oktober!! Ik ben er vanuit gegaan dat ik weer een cyclus van 32 dagen heb. Dus rond mijn waarschijnlijke ei maar veel klussen haha.   Dus als iemand dit er even bij wil zetten in de lijst heel graag.

En ik ben er ook voor om op dit topic te blijven. Vind het wel handig en errug gezellig hier!! Maar als iedereen naar een ander topic gaat van ronde 2 dan ga ik natuurlijk gezellig mee.

Nu ga ik zo lekker slapen, want morgen ben ik jarig!!!! 24 wordt ik dan!!

Liefs Linda

Hallo iederéén8 Ik ben Lins, ik ga ook beginnen aan mijn éérste ronde, maar wel voor een vierde kindje! Hoop hierbij te mogen want kan er hier thuis bniet met iemand over praten ,behalve met mijn ventje natuurlijk . Aan iedereen die zwanger is een DIKKE kus aan de anderen , heel veel succes ! Liefs Lins

Hoii Dames..

Nou net klaar met alle papieren voor CZ in te vullen.
Morgen moet ik voor controle terug naar de arts, heb artrose en ben daarvoor behandeld door middel van zo'n frame, maar voor de controle moest ik iedere keer naar utrecht en dat werd op een gegeven moment dus 1x in de week, en dat loopt dan een beetje in de papieren. Nou had ik een machtiging maar die was maar voor 4 maanden geldig dus nu weer opnieuw alle rompslomp om die machtiging te krijgen (als je die machtiging hebt  krijg je  pas je reiskosten terug), en ik dacht moet morgen toch naar de arts dus kan die gelijk ff zijn handtekening zetten!

@Linda:
Jah dat word inderdaad veel klussen rond je eitje. Ik zou je een tip geven, begin ongeveer 2 dagen voor je ei te klussen, zodra je slijm krijgt niet meer wachten gelijk klussen haha, en houd dit een paar dagen na je eitje vol en iedere dag.. bij ons was het toen raak, kon ook bijna niet missen natuurlijk!

Alvast van harte gefeliciteerd met je 24e verjaardag! Ben je lekker vrij op je verjaardag? Krijg je nog bezoek? En al enig idee wat je voor je verjaardag krijgt van je man/vriend?
Nou een hele fijne dag toegewenst morgen!

@Lins:
Hee hallo welkom hier bij ons clubje(zo noemen we het maar tegenwoordig haha)!
Wat leuk dat je ook in de eerste ronde zit, voor je 4e kindje. Hoe oud zijn je 3 kinderen en heb je zoons of dochters? Tuurlijk mag je gezellig met ons meepraten, hoe meer zielen hoe meer vreugde, is inderdaad fijn als je met lotgenoten kunt praten want ik kan me voorstellen dat je het in je omgeving nog niet aan de grote klok wilt hangen. Waar kom je vandaan? En hoe oud ben je? Wat voor werk doe je of ben je huisvrouw? Ik zal me ook even voorstellen:
Ik ben dus Maaike, ben afgelopen mei 21 jaar geworden. We hebben al zeker 2 jaar een hele grote kinderwens maar zoals je misschien een stukje terug gelezen hebt heb ik hele erge problemen (gehad) met mijn enkel, en moest ik keer op keer geopereerd worden dus is de kinderwens uitgeschoven. Nu zijn we in blijde verwachting van ons eerste kindje, allemaal superrrr spannend want ik heb echt totaal geen idee wat je allemaal kunt verwachten. Je leest natuurlijk wel veel maar toch is het moeilijk om daar een gedachte van te krijgen. Verder heb ik de afgelopen 4,5 maand thuis gezeten in verband met die enkel waaraan ik geopereerd ben en ik ga als het goed is vanaf volgende week weer aan de slag bij mijn oude werk. Ik werk bij het UWV waar ik klanten adviseer als ze ziek worden of arbeidsongeschikt, dan adviseer ik deze mensen waar ze een uitkering aan kunnen vragen, maar ook adviseer ik ze bijvoorbeeld over zwangerschapsverlof, erg handig en leuk werk! En zodra ik volgende week weer start mag ik gelijk een nieuwe belgroep behandelen de WW dus ik ben benieuwd! Verder woon ik in Zeeland, in Vlissingen om precies te zijn, daar wonen we nu 2 jaartjes in een appartementje. We zouden graag willen verhuizen maar tegenwoordig is dit niet meer zo gemakkelijk, we hebben een koopappartement en de huizenmarkt is een beetje ingezakt dus verkopen is nog niet zo gemakkelijk. Dus voorlopig blijven we lekker hier tot de kleine geboren is en zodra ik een vast contract of een jaarcontract binnen heb gaan we eens op zoek naar een eengezinswoning.
Nou ik was van plan om het kort te houden, mijn verhaaltjes worden meestal verhalen haha, dus ik ga maar eens stoppen! Maar in iedergeval welkom en superrr leuk en gezellig dat je ons komt vergezellen! En succes hopen dat je gelijk zwanger bent de eerste ronde!

Liefs Maaike

Hoi Maaike Een vroeg in de morgen berichtje , moet de kinderen klaarmaken voor school haha! Heb 3 dochters ( 5 jaar 3 jaar en de kleinste is 19 maanden ) Woon in belgie ( west vlaanderen ) en werk volle weken in een tuincenter. Best wel lastig soms , maar wil er na ons vierde wel mee doordoen , ik doe mijn werk gewoon heel graag! Voorts heb ik mijn ongi net gehad , dus we mogen direct beginnen met klussen haha !!!! mijn cyclus is 25 dagen dus moet niet lang wachten voor mijn resultaat van de maand . Het zullen spannende weken worden . groetjes Lins

O sorry zal nog niet goed wakker zijn ! Ik ben 29 jaar en natuurlijk een dikke proficiat voor jou maaike en alle zwangere mama's !!!!! hoop er snel bij te kunnen zijn ,want iedereen lijkt hier wel zwanger ! Zo lijkt het toch haha . Zal wel aan mij liggen zeker? alvast een goeie morgen en tot straks !

Hallo allemaal.

Ook ik ben gisteren ongi geworden, jammer . Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Had het ook al een beetje zien aankomen.
Voor alle zwangeren: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

naam            
leeftijd    
kindje              
ronde            
nod                    
 zwanger
uitgerekend

bbtje
33        
2
1

maaike1987
21
1
1

17 mei 2009

nikita        
21
1
1
7 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

27 mei 2009

suusmama
34
2
1
19 sept

gerda1976
32
1
1
21 sept

bloempjuh 1985
23
1
1
24 sept

kwebbel80
27
2
2
28 sept

missy1979
29
1
1
28 sept

druifje1
23
1
2
30 sept

bloempje25
25
1
2
2 okt

maatje1
24
1
2
7 okt

teddyboy
25
2
2
?

zoetteke
29
4
1
?

lindapruischer
23
1
2
15 okt

liefding63
25
2
2
12-15 okt

firstmum
25
2
2
15 okt

pien
33
3
2
15 0kt

poeh
33
5
2
15 okt

Groetjes poeh

2 dagen voor mijn NOD sinds gisteren ongibuikpijn maar nog steeds gevoelige borsten enz. enz.. net een testje gedaan... ik d8 wie weet,,,,

negatiefff.. is 2 dagen voor je NOD nog steeds te vroeg of niet?

Hey ladies,

Ik ben alweer lekker vrij. Ik had een cursus clientenparticipatie en die was 2 uur eerder afgelopen dan verwacht dus helemaal lekker!! En dat op mijn verjaardag!!

@Lins: Van harte welkom bij ons clubbie. Dat klinkt lekker officieel of niet dan. Leuk dat je met ons meekletst het is hier erg gezellig. Wat leuk zeg voor je 4e kindje, ik wil ook graag een groot gezin lijkt me helemaal gezellig. Wij gaan voor ons 1e kindje. Allemaal erg spannend natuurlijk. We zitten inmiddels in de 2e ronde ik ben zaterdag ongi geworden dus we klussen gewoon gezellig door.

@Maaike: Ik had vandaag een cursus op mijn verjaardag. Op zich helemaal niet erg want ik was lekker op tijd vrij. Normaal werk ik tot 19uur dus dan is dit een lekkere meevaller. Ik heb vanmorgen van mijn lievie pantoffels gekregen. De rest krijg ik als het goed is straks. Heerlijk om jarig te zijn. En vandaag kunnen we ons trouwalbum ophalen dus dat is helemaal super!! Nu alleen nog zwanger worden. Dank je wel voor je tip, vind het wel lastig om te zien van het slijm. Ik heb altijd wel veel vrij veel afscheiding, sorry voor het vieze praatje. Dus hoe herken ik dat slijm dan??

@Poeh: Balen dat je ongi bent geworden, maar goed nu kun je gewoon door naar de 2e ronde. Gezellig weer met zijn allen haha. Dat vind ik echt het leuke van dit topic dat je alles kunt delen. Nu maar hopen dat we de andere zwangeren onder ons snel achterna gaan...

Nu ga ik genieten van mijn verjaardag!! Ik zal snel weer typen en jullie berichten over al mijn cadeautjes!!!

Liefs Linda

Terug
Bovenaan