Wie nog meer in ronde 1??

hallo iedereen,
mijn naam is petra en mag ik mij ook aansluiten ondanks dat ik al 4 rondes heb gehad? ik ben in februarie na 9 jaar gestopt met de pil en mijn ongi bleef een paar maanden weg vandaar de 4de ronde.
ik ben trouwens 26 jaar en woon in drenthe. ik werk als gastouder en wil samen met mijn mannetje nu toch wel kinderen.
voor de meide die al zwanger zijn van harte gefeliciteerd en voor de meiden die nog niet zwanger zijn of het nog niet zeker weten succes.
groetjes petra.

ps. ik ben nu onge maar ik wacht nog af of de volgende weer op tijd is.

hoi first mum ,
over dat klussen , mijn man las eventjes mee en vroeg me wat klussen , NOD en ongi betekend .
dus ik leg alles uit aan hem , begint die niet te lachen als een gek .
hij zei " ik dacht dat een kindje maken romantisch moest zijn , als een leek hier komt lezen denkt hij dat jullie auto's repareren ! Mannen kunnen toch wel raar doen !
Hij vind het trouwens toch wel tof zo'n forum . Als hij zou durven , deed hij zelf mee haha 8

Liefs Lins

Hoi Peetje

Tuurlijk mag je je bij ons aanschuiven, juist erg gezellig!! En het maakt voor mij niet uit in welke ronde je zit. We delen dezelfde wens en ook nog dezelfde provincie waarin we wonen haha ook erg leuk!! Ik zit nu in ronde 2 en ik ben 24 jaar. Wij kunnen binnenkort weer klussen ben net ongi geweest.

Liefs Linda

hallo allemaal

welkom nieuwe meiden !!
we gaan er samen voor dus kom er maar gezellig bij.

ik ben pien en ben 33 jaar en ga volgende week week klussen heb net mijn ongi gehad.

meiden Allemaal sucses

groetjes pien

quote: zoetteke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-09-2008 21:11:10'));

hoi zoetteke,
ook mijn man had zo iets van "klussen"? waar hebben zij het allemaal over? als het aan hem ligt doet ie ook mee.
maar ik denk dat elke leek die graag kinderen wil precies weet wat ermee bedoelt hoort.
dit is een kort berichtje want ik hoor mijn oppaskindje wakker worden dus moet weer aan het werk.
tot later

peetje

was loos alarm ze slaapt nog, hopelijk nog een half uurtje dan heb ze weer voldoende slaap gehad en kan ze de rest van de dag door anders slaap ze bij haar ouders tijdens het eten.
als ik het goed het uit gerekend dan mag ik rond de 26 ste klussen en dan volgende maand rond de 11 de afwachten of het dit keer raak is. we wachten af.
groetjes
peetje

Welkom aan de nieuwe(n).
Peetje1982: wat leuk dat je ook oppast, hoeveel kindjes?
Ik pas zelf ook op, maandagmorgen een meisje van 3, dinsdag een meisje van 3 en na 1500 uur haar zus van 5, en op dins-, woens- en donderdag een jongetje van 5 maand (10.30-15.00)   Binnenkort op woensdag ook nog een baby meisje.
HEERLIJK.

naam            
leeftijd    
kindje              
ronde            
nod                    
 zwanger
uitgerekend

bbtje
33        
2
1

maaike1987
21
1
1

17 mei 2009

nikita        
21
1
1
7 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

27 mei 2009

suusmama
34
2
1
19 sept

gerda1976
32
1
1
21 sept

bloempjuh 1985
23
1
1
24 sept

kwebbel80
27
2
2
28 sept

missy1979
29
1
1
28 sept

druifje1
23
1
2
30 sept

bloempje25
25
1
2
2 okt

zoetteke
29
4
1
5 okt

maatje1
24
1
2
7 okt

teddyboy
25
2
2
?

firstmum
25
2
2
10 okt

peetje1982
26
1
4
11 okt

lindapruischer
23
1
2
15 okt

liefding63
25
2
2
12-15 okt

pien
33
3
2
15 0kt

poeh
33
5
2
15 okt

He dames!

Voor alle nieuwe schrijfsters (weet niet alle namen): welkom! Ik vind het wel erg leuk om ieders ervaringen, vragen en weetjes te horen. In welke ronde maakt niet uit. Hoe meer meiden, hoe vaker je ook iemand tegen het lijf 'loopt' die in hetzelfde schuitje zit! Ennuh...mochten we geen 2e ronde forum maken (vind ik persoonlijk ook niet zo leuk), dan schuiven de rondes natuurlijk ook elke maand op. En als we allemaal zwanger zijn, dan openen we een nieuwe topic bij "zwanger zijn"..goed idee toch?! ;-)

Maaike, fijn te lezen dat het nog goed met je gaat. Wel een gedoe met dat reisgeld, maar ja...tis tenminste iets! Gelukkig kan je arts dan meteen een handtekening zetten! Ga je met de auto naar Utrecht?

Bij mij ook nog alles goed. Had al lang verwacht last van mn borsten te krijgen, maar ik voel nog niks!!! Dat had ik de vorige maanden wel. Heb ook geen buikpijn, krampen, puistjes, humeuren, enz. Gewoon echt nergens last van! Ik hou gewoon de moed erin, want je hóéft ook niet altijd iets te voelen. Ik wacht gewoon nog even af. Maar vind het wel spannend omdat er dingen niet komen die er normaal wel zijn.
Naar mijn gevoel heb ik ong. 12 september mn ei gehad, dus zou dan zo rond 26/27 september ongi moeten worden (of zwanger natuurlijk!!!). Kan het ook zijn dat je bijv. pas 17 dagen na je ei ongesteld wordt? Of is dat echt niet goed?

xxx liefs

Terug
Bovenaan