Hoi hoi allemaal
Ten eerste voor alle nieuwe ladies Welkom!!!!
Ik zit nu op mijn werk, maar het is erg rustig nog geen kinderen dus ik dacht ik schrijf weer even een stukje. Mijn man en ik kunnen weer gaan klussen mijn ongi is voorbij. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de zin nog weer terug moet vinden. De vorige ronde hebben we het haast elke dag gedaan, toen werd het haast een moetje. Nu doen we rustiger aan. Maar mijn wens lijkt steeds groter te worden. Mijn schoonzusje is 1 oktober uitgerekend en als ik dan die dikke buik zie dan wil ik ook, maar goed afwachten dus en weer geen klussen.
@Maaike: wat super van de kinderwagen!! Ik zou het ook niet kunnen laten en vooral niet als hij in de aanbieding is . Wij hebben ook al folder in huis haha. Die hebben we een keer gehaald bij een babywinkel. Ik denk als ik zwanger ben dat ik me helemaal ziek koop, heerlijk lijkt me dat. Krijg je al een beetje buik, of is dat nog erg vroeg. Je had wel positiebroek gekocht toch. Alleen dat al lijkt me geweldig. Ik ga op mijn slijm letten haha ik hoop dat we dan precies op het goede moment klussen.
@Liefding: Ik vind het een verstandige zet van je om minder op de site te gaan. Ik merk ook aan mezelf dat het een verslaving leek te worden. Ik was er alleen maar mee bezig. Dus ik heb ook beetje afstand genomen eerst, nu kan ik het rustiger aan doen

heel veel succes. Laat je het wel even weten als het gelukt is??
Nu ga ik maar weer eens aan het werk!! Ik kan even niet meer zo goed bijhouden op wie ik nog moet reageren haha.
Oh ja, mijn verjaardag was erg leuk. Ben goed verwend, bedels+armband pandora 2e, kaartje voor de sound of music musical, bonnen, bloemen, dekbedovertrek enz. Heel erg veel dus. Vanavond nog de buurtjes en dan is het eerst uit met het feest. Verder niet echt plannen voor het weekend. Zondag komen mijn zwangere schoonzus, zwager en nichtje waarschijnlijk. Kunnen we weer over babies praten. Alsof ik dat nog niet genoeg doe haha
Liefs Linda