Hoi iedereen!
@ Linda: vervelend is dat he...niet weten op welke dag je moet rekenen. Ik heb er ook een beetje last van. Want ik ben de afgelopen tijd niet echt regelmatig geweest. Telkens tussen de 28 en 32 dagen. Ik ga dan nu ook maar uit van 32, maar wacht toch deze hele week nog af!
@ Mayka: nog niet ongi? Spannend joh! En morgen testen

Je hoeft niet altijd iets te voelen als je zwanger bent, maar ik snap je gedachte wel. Zo iets ingrijpends, daar MOET je wel iets van merken!! Dat denk ik ook vaak. Maar er zijn toch veel meiden die het niet wisten of aanvoelden. Dat geeft toch weer een beetje hoop he! Aan de andere kant moet je jezelf ook niet teveel opfokken, want das ook weer niet goed. Zucht....
@ Bereke: Ik hoop ook dat je ongi wordt! Of zwanger natuurlijk, of heb je het deze maand nog niet écht geprobeerd? Je kan er in ieder geval lekker tegenaan dan, de komende tijd!
@ Maaike: Ik weet dat je weg bent, maar toch ff berichtje! Ja, alles goed met mij. Vandaag nog steeds geen ongi te bekennen, alleen klein beetje licht bruin slijm. Ik vind het maar vreemd, maar heb stiekem wel een beetje hoop. Krampen komen en gaan; ene keer meer dan de andere keer. Ik zit ook telkens zo te twijfelen of ik mn ei wel goed gevoeld heb en of ik niet gewoon ergens midden in mn cyclus zit. Beetje onzeker erover. Durf ook niet te testen, want ben bang dat het dan weer voor niks is, dat ik gewoon verkeerd gerekend heb. En dan ben ik weer teleurgesteld in mn lichaam dat het geen gewone cyclus heeft.... maar ja, als ik straks ergens in de 35-40 dagen zit dan durf ik wel te testen!
Was ook wel grappig: had van de week tegen mn vriend gezegd dat ik ongesteld ging worden (want bruin slijm heb ik altijd 1 of 2 dagen van te voren als ik ongi word), dus hij rekent daar nu op. Ik heb hem nog niet gezegd dat het niet doorzet...maar gingen vant weekend klussen en dat vond ie wel vreemd geloof ik, hahaha! Dat dat toch kon zonder vlekken te maken, ahahah! Hij zegt er niets van....maar denk dat ie wel een en ander doorheeft. Hij laat het vaak wel een beetje van mij afhangen en houdt het zelf niet zo bij.
@ Kwebbel: Meid, ik was je gisteren in mn berichtje helemaal vergeten te feliciteren! GEFELCITEERD!!!!!! Geweldig zo snel!!! Geniet er lekker van!!
xxx liefs