Wie nog meer in ronde 1??

Hallo Meiden!!!

Maaike: een hele fijne vakantie.. geniet ervan..

Poeh ik zit hier nog steeds af te wachten.. Ben nog steeds niet ongi.. Durf de test niet te doen.. Ben bang dat hij (weer) negatief is..

Heb met m'n vriend afgesproken dat we morgen na mijn avonddienst de test doen..
Dus ben benieuwd of ik goed nieuws mag brengen.. Ga er vanuit van niet.. Voel namelijk verder nog niks.. Heb alleen super pijnlijke borsten.. Zijn erg aanwezig..

Jullie nog nieuwtjes verder??

x Mayka

Trouwens Kwebbel: wanneer heb je een test gedaan of hoe merkte je dat je zwanger was??

x

Hoi iedereen!

@ Linda: vervelend is dat he...niet weten op welke dag je moet rekenen. Ik heb er ook een beetje last van. Want ik ben de afgelopen tijd niet echt regelmatig geweest. Telkens tussen de 28 en 32 dagen. Ik ga dan nu ook maar uit van 32, maar wacht toch deze hele week nog af!

@ Mayka: nog niet ongi? Spannend joh! En morgen testen :)   Je hoeft niet altijd iets te voelen als je zwanger bent, maar ik snap je gedachte wel. Zo iets ingrijpends, daar MOET je wel iets van merken!! Dat denk ik ook vaak. Maar er zijn toch veel meiden die het niet wisten of aanvoelden. Dat geeft toch weer een beetje hoop he! Aan de andere kant moet je jezelf ook niet teveel opfokken, want das ook weer niet goed. Zucht....

@ Bereke: Ik hoop ook dat je ongi wordt! Of zwanger natuurlijk, of heb je het deze maand nog niet écht geprobeerd? Je kan er in ieder geval lekker tegenaan dan, de komende tijd!

@ Maaike: Ik weet dat je weg bent, maar toch ff berichtje! Ja, alles goed met mij. Vandaag nog steeds geen ongi te bekennen, alleen klein beetje licht bruin slijm. Ik vind het maar vreemd, maar heb stiekem wel een beetje hoop. Krampen komen en gaan; ene keer meer dan de andere keer. Ik zit ook telkens zo te twijfelen of ik mn ei wel goed gevoeld heb en of ik niet gewoon ergens midden in mn cyclus zit. Beetje onzeker erover. Durf ook niet te testen, want ben bang dat het dan weer voor niks is, dat ik gewoon verkeerd gerekend heb. En dan ben ik weer teleurgesteld in mn lichaam  dat het geen gewone cyclus heeft.... maar ja, als ik straks ergens in de 35-40 dagen zit dan durf ik wel te testen!

Was ook wel grappig: had van de week tegen mn vriend gezegd dat ik ongesteld ging worden (want bruin slijm heb ik altijd 1 of 2 dagen van te voren als ik ongi word), dus hij rekent daar nu op. Ik heb hem nog niet gezegd dat het niet doorzet...maar gingen vant weekend klussen en dat vond ie wel vreemd geloof ik, hahaha! Dat dat toch kon zonder vlekken te maken, ahahah! Hij zegt er niets van....maar denk dat ie wel een en ander doorheeft. Hij laat het vaak wel een beetje van mij afhangen en houdt het zelf niet zo bij.

@ Kwebbel: Meid, ik was je gisteren in mn berichtje helemaal vergeten te feliciteren! GEFELCITEERD!!!!!! Geweldig zo snel!!! Geniet er lekker van!!

xxx liefs

Nog steeds geen maandstonden te bekennen. Ik ben natuurlijk gewoon veel te ongeduldig. En neen, kan niet zwanger zijn want we hebben erg goed opgelet. Moest eerst nog medicatie afbouwen die je niet mag nemen als je zwanger bent, vandaar.

hoi allemaal ,
ben hier een tijdje niet meer geweest . Sorry daarvoor!!!!
Ik had eerder al eens geschreven dat ik hevige spierpijn had in mijn buik , maar het is allemaal nog erger geworden !
Na mijn spierpijn kreeg ik hevige buikpijn , enorme krampen en steken in mijn buik . Gevolg kon er niet meer van slapen en was natuurlijk doodop . Gaat nu iets beter , maar krijg nu toch weer nieuwe klachten .
Lichte krampen in mijn benen , soms wat hoofdpijn en kan ook niet meer goed naar het groot toilet ( sorry)
Denk dat het van de vermoeidheid komt ; mijn man dacht dat ik buikgriep had maar ik heb dat al drie keer gehad dit jaar dus ben zeker dat het dat niet is ! pijnstillers nemen gaat ook niet want je weet nooit of er iets in je buik groeit .
Ach ik zit hier maar te klagen SORRY SORRY SORRY
Maaike en kwebbel van harte gefeliciteerd !!!!!
Bereke hoop voor je dat je je ongi snel krijgt en dat je er snel kan aan beginnen.

Veel liefs Lins

Lins hopelijk voel je je vlug terug beter!!! Voor de krampen in je been kan je magnesium nemen en ik geloof dat dit ook mag als je zwanger bent. Dus misschien toch eens informeren bij HA als de klachten blijven?

Dag meiden!

Allemaal bedankt voor de felicitaties maar...... ik heb geen goed nieuws..
Ik ben zondag toch ongi geworden ondaks 2 licht positieve testen... Ik denk zelf dat ik heeeel kort zwanger ben geweest maar dat het al vroeg is afgestoten. Ik voelde me namelijk op en top zwanger, ik kende het echt van mn eerste kindje. En anders heb je ook geen positieve test lijkt me! Maar wat wel raar is is dat ik op hetzelfde tijdstip net als andere maanden ongi werd..
De ongi is dit keer wel heel weinig, maar heb ik wel vaker last van en dan breekt het vaak na een aantal dagen flink los, maar ik ga er gewoon van uit dat ik echt ongi ben hoor, voel me totaal niet zwanger meer! Maar liever zo dan dat ik pas later ga vloeien en ik al weken in de waan leef zwanger te zijn..
Maar goed, ik zal mezelf ff weer goed op het lijstje zetten als het me lukt..
Groetjes Kwebbel80

Terug
Bovenaan