Wie nog meer in ronde 1??

Hallo dames,

Ook ik ben nieuw hier.. Jullie schrijven zoveel dat ik het niet eens allemaal kan onthouden..
zal me even voorstellen:
Mijn naam is Mayka en wij proberen ook voor het 1ste kindje te gaan.. Ik heb in Juli m'n spiraaltje eruit laten halen dus zijn nu voor de 3e ronde bezig..
Ik heb vandaag m'n NOD dag.. Tenminste als m'n cyclus 26 dagen is. Dat was de vorige maand namelijk wel. Ben op het moment nog niet ongi dus erg spannend.. Hopelijk kan ik het hier allemaal bijhouden enz..

Groetjes Mayka

Hoi iedereen!

@ Mayka: Welkom meid. T gaat inderdaad soms erg rap met de berichtjes. Ik hou  het ook niet altijd bij hoor, maar denk niet dat iemand dat erg vindt hier. Volgens mij hebben we er allemaal wel eens last van, haha!
Spannend je cyclus! Is het alweer mooi op orde of schommelt het nog? 26 dagen is wel netjes...hoef je ook niet zo lang te wachten! Hoop voor je dat het snel raak is!

@ Maaike: Alles goed met je? Pas je je broeken nog of zitten ze al niet lekker meer?

@ Iedereen: Ik zit nu op 30 dagen en nog steeds geen ongi!! Heb wel sinds vrijdag wat licht bruine afscheiding, maar het zet helemaal niet door. Het is ook niet veel en 's-nachts helemaal niks. Paar keer per dag klein beetje. Normaal gesproken heb ik het zo 2 dagen van te voren en wordt het steeds donkerder tot het echte ongi is..maar nu niet. Voel wel vage ongikrampen en denk steeds dat het dan wel snel donkerder zal worden, maar nee tot nu toe niet.
Heb even zitten rekenen en als het goed is had ik mn ei op dag 13 of 14 (laat het hoogstens dag 15 zijn). Dus dan zou ik in theorie al over mn NOD zitten...want dat zou dan vrijdag geweest zijn (en toen begon die afscheiding ook). Of kan het ook zijn dat de periode tussen je ei en ongi langer dan 14 dagen duurt? Ik snap er helemaal niks meer van, maar heb me voorgenomen om in ieder geval tot 35 dagen te wachten met testen. Dat is a.s. vrijdag.  

Nou, ik kijk nog even wanneer ik weer wat kom schrijven. Natuurlijk wel als ik ongi ben geworden, want dan moet het lijstje weer aangepast....maar hoop dat ik hier een positief berichtje kan plaatsen :)

xxxliefs

Hallo dames,

Ik ben vandaag even op kraambezoek geweest bij mijn schoonzusje. Wat ontzettend lief zo'n kleintje. En ik bleef maar denken, was het bij ons ook maar al zover. We klussen gewoon rustig door. Alleen ik vind het wel lastig omdat ik de vorige keer een cyclus van 32 had en daarvoor 28. Ik weet dus niet meer zo goed waar ik vanuit moet gaan.. Ik heb al op predictor.nl gekeken en hou me maar een beetje aan de data die daar staan.Ik zou het zo jammer vinden als we onze kans missen. Dus we proberen nu maar elke dag te klussen

@Mayka: Welkom bij ons gezellige topic. Leuk dat je mee komt kletsen. Ook jullie eerste kindje en in ronde 3. Spannend hoor!! Wanneer heb je je NOD?

@Niceej: Jeetje zeg ronde 10 dat  is echt  al een flinke tijd.. Kun je de moed er nog wel inhouden. Ik zit nog maar in ronde 2 en ik twijfel soms al of het bij ons zal gaan lukken. Ik zal hard voor jullie gaan duimen :)  

@Liefding: Ik zat vorige maand in hetzelfde schuitje als jou. Wij hadden toen ook veel geklust alleen op mijn meest vruchtbare dag wilde het niet lukken. BIj ons was het dus niet raak, ik hoop bij jou wel.. Je weet nooit hoe het zal lopen misschien heeft je man/vriend wel heel sterk zaad en blijft het lang in leven.. We hopen maar op een goede afloop en een positieve test..

Ik ga nu nog even lekker met mijn man bankhangen.. Hij heeft straks nachtdienst dus moet hem eerst naast me missen helaas..

Liefs Linda

Hallo allemaal...

Heb vandaag me'n NOD dag.. En ben het nog steeds niet.. ooh echt erg deze spanning... Ik zit hier op m'n werk en kan aan bijna niks anders denken.. ja ik weet het het is erg..
Ben trouwens 25 jaar..
Heb wel last van gespannen borsten en een super harde buik.. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik het me allemaal in beeld omdat we het zo graag willen.

Wie is er van jullie allemaal zwanger en wat voelde jullie voordat je de test had gedaan?
Ben erg benieuwd...

Liefs Mayka

Hoi Maaike,

gefeliciteerd! Nu snap ik waarom je even niks van je heb laten horen. Is al snel hoor je trouwdag. Het scheelt wel dat je het feest wat later houdt, maar ja dan nog moet je van alles op korte termijn regelen. Loop je zelf niet voorbij.

@druifje
Spannend hoor nog geen ongi. En als je moet wachten tot vrijdag dan moet je nog even. Moeilijk hoor, dat wachten. Ik duim voor je.

Fijne avond!

Liefs,

Mayka: welkom!!! Spannend allemaal hé.

Druifje: hopelijk kan je hier vlug goed nieuws komen vertellen!!!!

Ik hoop dat ik morgen ongesteld word.   Zou de eerste keer terug mijn "natuurlijke" maandstonden zijn na een aantal jaar pil gebruik. En dan kunnen we er eindelijk aan beginnen!

Hoii meiden,

Vanaf vandaag ben ik een midweekje op vakantie dus jullie zullen dan niks van me horen, tenzij we daar internet hebben maar goed dat is dus even de vraag!

@druifje: ik pas nog 1 broek haha, heb al 2 positiebroeken moeten kopen, gaat wel eruggggg snel hoor!
Alles goed verder met jou??

Veel liefs en tot vrijdag meiden!
Liefs Maaike

naam            
leeftijd    
kindje              
ronde            
nod                    
 zwanger
uitgerekend

bbtje
33