Hoi hoi!!
Ik dacht nog even snel kijken of er nog reacties zijn..
@Maaike: Ik heb vandaag nog even aan je gedacht omdat je al een tijdje niet had geschreven. Gelukkig had het een goede reden. Wat ontzettend leuk dat jullie gaan trouwen. Van harte gefeliciteerd, echt super leuk!! Wij zijn 2 maand geleden getrouwd en ik geniet nog elke dag 🙂 Heeft hij je gevraagd of jij hem??
@Peetje: Ja mijn man vraagt ook regelmatig of we nog moeten klussen haha. Zo grappig. Hij leest ook regelmatig mee en vind alle termen super interessant. Volgens mij zou hij zelf ook het liefst meekletsen haha. Wij hebben vandaag ook weer geklust, gelukkig nog tijd gevonden in ons drukke schema. Erg toch haha
Ik weet niet meer precies wie het vroeg met de eisprong. Ik kan het niet meer onthouden maar goed. Ik denk niet dat het heel erg is dat je gisteren niet hebt geklust, de zaadjes van je man/vriend blijven namelijk nog ongeveer 48 uur in leven. En vandaag heb je wel weer geklust, dus dat is hoop ik nog wel op tijd. We gaan duimen!!
Nou, ik ga zo lekker op visite bij mijn moeder. Mijn man heeft nachtdienst en ik had geen zin om alleen thuis te zitten dus dan maar lekker naar mijn moeder daar gezellig bijkletsen. Ladies fijne avond en natuurlijk een heel fijn en vruchtbaar weekend!!!
Liefs Linda