Wie nog meer in ronde 1??

o ja nog vergeten ( ben er echt niet bij met me hoofd )
gefeliciteerd maaike en succes met alles regelen, en daar moet je ook van genieten.

groetjes
petra

Hoi hoi!!

Ik dacht nog even snel kijken of er nog reacties zijn..

@Maaike: Ik heb vandaag nog even aan je gedacht omdat je al een tijdje niet had geschreven. Gelukkig had het een goede reden. Wat ontzettend leuk dat jullie gaan trouwen. Van harte gefeliciteerd, echt super leuk!! Wij zijn 2 maand geleden getrouwd en ik geniet nog elke dag :) Heeft hij je gevraagd of jij hem??

@Peetje: Ja mijn man vraagt ook regelmatig of we nog moeten klussen haha. Zo grappig. Hij leest ook regelmatig mee en vind alle termen super interessant. Volgens mij zou hij zelf ook het liefst meekletsen haha.   Wij hebben vandaag ook weer geklust, gelukkig nog tijd gevonden in ons drukke schema. Erg toch haha

Ik weet niet meer precies wie het vroeg met de eisprong. Ik kan het niet meer onthouden maar goed. Ik denk niet dat het heel erg is dat je gisteren niet hebt geklust, de zaadjes van je man/vriend blijven namelijk nog ongeveer 48 uur in leven. En vandaag heb je wel weer geklust, dus dat is hoop ik nog wel op tijd.   We gaan duimen!!

Nou, ik ga zo lekker op visite bij mijn moeder. Mijn man heeft nachtdienst en ik had geen zin om alleen thuis te zitten dus dan maar lekker naar mijn moeder daar gezellig bijkletsen. Ladies fijne avond en natuurlijk een heel fijn en vruchtbaar weekend!!!

Liefs Linda

@Liefding: Het vorige berichtje over de eisprong was voor jou.. Ik zie het nu..

Liefs linda

hai linda dank je wel ja ik wlde het even weten want ben al de hele week aan de klus en dacht shit zit midden in de vruchtbare periode en hebben we 1 dag over geslagen maar hoop dat het niets uitgemaakt heeft we klussen gewoon lekker door en jij heb je je eisprong al gehad ? groetjes

hai meiden,

wat leuk dat er meer meiden zijn die net zwanger willen worden,helaas ben ik al 10 rondes bezig dus dat is al een tijdje,maar klets graag mee met jullie.Ik heb ook een tijd ovulatie testen gedaan.

Zijn er meiden die nu al getepratuurt hebben?

groetjes ,nice

ps:ik ben 21 jaar en heb een zoontje van 13 maanden. xxx

Amai wat zijn er weer veel berichtjes bijgekomen!

Aan de nieuwe meiden: welkom!!!!

Kwebbel: dikke proficiat! Geniet ervan!!!

Maaike: ook voor jou een dikke proficiat! Dat het een fantastische dag mag worden!

hallo meiden,

@niceej
ik temperatuur wel maar ik kan niet zeggen dat mijn temp omhoog gaat rond de eisprong ik zit altijd tussen de 36.1 en 36.3, ik had alleen gisteravond 37 maar dat komt omdat ik stront verkouden ben ook al twijfel ik over de dag van me eisprong, die vind zich in dit weekend plaats. ik heb het zelf uit gerekend toen kwam ik op vrijdag en volgens de berekening op predictor kwam ie vandaag dus ik ben ff in de war.

ook al voelde ik me beroerd ben toch nog ff de stad in gegaan. hunkemoller heeft weer een actie dus moest er wel heen. aan gezien ik een klote ( sorry voor me taal gebruik ) maat heb moet ik er snel bij zijn ( 75 F ). maar ik heb wat gevonden ( ik was helemaal in me sas  ). het viel me wel op dat zelfs deze maat nog maar net kan . ik wil niet groter  maar helaas heb ik dat niet voor het kiezen.
ik had verwacht dat als ik stopte met de pil me borsten wel kleiner zouden worden maar dat is niet gebeurt. ik heb nu wel dat als ik ongi moet worden me borsten voller zijn dan toen ik aan de pil was. zijn er meer meiden die dat hebben?  

klussen is er gisteravnond er niet van gekomen want ik had echt geen energie meer. vanochtend hadden we de kan alleen ons  nieuwsgierige pleegkind  om het hoekje kijken dus weg kans. haha hoe lossen jullie dat op die al kinderen hebben?  

ik ga weer bank hangen de cafeine is nu alweer uitgewerkt.

groetjes
petra  

Terug
Bovenaan