Wie nog meer in ronde 1??

Haai Iedereen!

Sorrysorrysorry dat ik rond mn NOD niets heb laten horen, maar zo midden in de week heb ik nooit veel gelegenheid om een berichtje te typen. In de weekend meestal wel natuurlijk :)
Nou, zal maar van wal steken! Heb gisteren mn vriend subtiel ingelicht dat ik nog niet ongi was geworden en ook maar mn hele theorie erachter over mn berekeningen van mn ei, krampen en afscheiding. Die lichtbruine afscheiding was namelijk dinsdag weer over en dat vond ik toch wel opvallend. Ook geen ongikrampen meer, alleen enorm last van mn darmen. Veel darmkramp en  3x per dag naar de wc... Mn vriend was het wel opgevallen dat ik niet ongi was geworden, maar hij had er niks over gezegd. Ik zat enorm te twijfelen of ik een test moest doen, want was een beetje bang voor een negatieve uitslag (wat zou betekenen dat mn cyclus weer enorm lang zou zijn!!). Maar toch getest ennnnnnnnnnn: heb een hééél licht streepje ontdekt!!!!
We waren in verwarring omdat het best lang duurde voordat ie redelijk zichtbaar was, maar later toch maar geconcludeerd dat ik waarschijnlijk zwanger ben
Heb een Predictor besteld en die kan ik komende weekend doen, dan zal de hormoonspiegel ook wel gestegen zijn hoop ik.
Vind het allemaal heel gek en moet er wel even aan wennen. Tis een hele andere wereld lijkt wel en ik kreeg meteen het gevoel van "niet meer terug kunnen". Maar dat is nu wel weg en moet alleen nog ff omschakelen naar het zwanger-zijn gevoel.

Dus, komend weekend opnieuw testen en dan weten we het wel zeker.
Ik zal proberen om vandaag of morgen hier een foto van de test neer te zetten, dan kunnen jullie je er ook over buigen!

Liefs xxxx
Druifje

Goedemorgen dames!!

Erg gezellig dat er weer nieuwe mensen bij zijn gekomen ik geloof Maaike en Anne van harte welkom in ieder geval.
Ik ben echt wel erg blij met dit forum ik kan er goed mijn verhaal en vind het super om alles van iedereen te lezen. Echte lotgenoten haha. Ik las net in een berichtje van first mum dat je ongi lang op zich kan laten wachten de eerste keer. Misschien was dat bij mij vorige maand dus ook het geval. Ik had namelijk een cyclus van 32. Dus ben er voor deze maand ook maar vanuit gegaan dat dat het geval was. Dus veel geklust rondom mijn vermeende ei. Die had ik als het goed is gisteren. Maar ja, nu zit ik hier en heb ik een beetje zo'n zeurderig gevoel in mijn buik (ongi??) En nu denk ik dus dat ik me vergist heb. Ik heb niets van mijn ei gemerkt. Ik denk dan dus ook dat het deze keer niet raak was. Maar goed we klussen gewoon rustig door. Ik hoop dan volgende maand. Mijn man wordt nu al ongeduldig haha hij wil het ook errug graag.

@Druifje: Wat super zeg een klein streepje, dan is het dus nog erg pril, maar waarschijnlijk dus toch. Ik hoop dat je van het weekend een duidelijkere test in je handen hebt. En dat je dan kunt gaan genieten van het zwanger zijn. Ik kan me best voorstellen dat je het gevoel hebt dat je niet meer terug kan. Ik herken dat gevoel van toen ik ging trouwen 11 juli. Toen begon ik ook erg te twijfelen, maar diep van binnen wist ik natuurlijk dat ik niets liever wilde dan trouwen. Bij jou zal dat vast ook goed komen. Jullie hebben hier samen voor gekozen en je hebt je er vol passie ingestort haha denk ik. Nou meis, ik ga voor je duimen van het weekend. Dan horen we het vast snel van je!!

Nu ga ik even met mijn hond lopen en dan straks aan het werk!!
Tot snel

Liefs Linda

Hallo,

ik heb vandaag mijn NOD, nog niks te bekennen. Maar heb wel het gevoel dat ik ongi ga worden, heb een beetje last van m'n buik. Ben ook wel een beetje zenuwachtig merk ik...
Allemaal heel veel succes!

Groetjes, Bloempje25

Hallo allemaal! Wat een goed nieuws druifje gefeliciteerd!Ik hoop dat  je het na het weekend helemaal zeker weet en kan gaan genieten van je zwangerschap!!  En bloempje25 ik hoop dat je ongi uitblijft! Heel veel sterkte blijft een spannende tijd!
Hier weinig nieuws, nog een poosje te gaan tot aan mijn NOD. groetjes aan iedereen

Hoi allemaal,

Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden.. doet me goed!! Maar ik zit nu eigenlijk weer een beetje in de rats.. mn ongi stelde namelijk niks voor, er zat maar een paar keer een beetje in mn inlegkruisje en bij het afvegen wel wat. Maar het was roze en soms ook wel fel rood maar niet mega veel bloed. Nu zit ik te denken, zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn of zit ik mezelf nu gek te maken??? Testen durf ik niet meer.. al zal het toch een keer moeten als dit zo doorgaat. Ik heb 4 dagen dus heel licht bloedverlies gehad en het lijkt nu over te zijn. Normaal wordt ik na een aantal dagen mega ongesteld met veel bloed enzo.. maar dit keer dus niet... ik weet het niet meer!!!  Ik voel me eigenlijk niet meer zwanger maar dat kan ook omdat ik me erbij heb neergelegd dat ik ongi was. Maar sommige kwaaltjes lijken toch te blijven..
Nu hoorde ik ook van een vriendin dat je altijd licht positief test vlak voordat je ongi wordt, omdat er dan ook hcg in je urine zou zitten... nog nooit van gehoord!! Jullie wel?
Nou ja, ik laat wel weer horen hoe het afloopt..
Groetjes van een onzekere kwebbel..

quote: poeh5 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2008 13:19:45'));

Och wat sneu kwebbel!!!   Kop op meid en een dikke knuffel dat je zo dapper bent!!
Heb je even op goede volgorde gezet.

naam            
leeftijd    
kindje              
ronde            
nod                    
 zwanger
uitgerekend

bbtje
33        
2
1

maaike1987
21
1
1

17 mei 2009

nikita        
21
1
1
7 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

27 mei 2009

suusmama
34
2
1
19 sept

gerda1976
32
1
1
21 sept

bloempjuh 1985
23
1
1
24 sept

missy1979
29
1
1
28 sept

mayka9
25
1
3
28 sept

druifje1
23
1
2
30 sept

bloempje25
25
1
2
2 okt

zoetteke
29
4
1
5 okt

swenny83
25
1
3
6 okt

maatje1
24
1
2
7 okt

teddyboy
25
2
2
?

firstmum
25
2
2
10 okt

peetje1982
26
1
4
11 okt

lindapruischer
24
1
2
15 okt

liefding63
25
2
2
12-15 okt

pien
33
3
2
15 0kt

poeh
33
5
2
15 okt

bereke
26
1
1
27 okt

niceej
21
2
10
???

kwebbel80
27
2
3
26 okt

Hallo meiden,

Mijn NOD is inmiddels 13 oktober (volgens mij heb ik een cyclus van 25 dagen) en we hebben net de belangrijkste klusdagen achter de rug, dus nu maar afwachten. Dit wordt mijn derde ongi; dus wie weet drie keer scheepsrecht???

Groetjes Gerda1976

Hallo Meiden,

Over de ovulatie: die heb ik volgens mij nog nooit gevoeld, maar ik had vlak voor het weekend wel iets rose afscheiding kan dat ook duiden op een ovulatie? Verder geen last gehad.

Zit wel veel lekkerder in mijn vel nu ik niet meer aan de pil ben. Voel me veel beter, minder hoofdpijn, minder vaak chaggie of geirriteerd en... veel meer zin in sex hihi , mijn vriend heeft af en toe zoiets van:  nu alweer??? maar gelukkig heeft het de druk van 'het zwanger worden' wel weggehaald en hij wil ook niet weten wanneer mijn vruchtbare periode is, zodat we lekker kunnen genieten van het 'klussen' en hopelijk snel zwanger zijn!!

O ja, voor de meiden die al zwanger zijn; nog gefeliciteerd!! Fijne zwangerschap gewenst. En voor de andere meiden: veel succes!!!

Groetjes Gerda

Druifje: al een voorzichtige proficiat! Hopelijk geeft de predictor een dikke vette streep dit weekend!

Hier nog steeds geen RD! Ben   net teunisbloemolie-capsules gaan halen. Hopelijk helpen die om mijn natuurlijke maandstonden in gang te krijgen. Mijn NOD klopt dus ook niet meer. Zal waarschijnlijk pas nov zijn...

Terug
Bovenaan