Wie nog meer in ronde 1??

weet iemand hoe je een plaatje uit Mijn Documenten kan invoeren!?

Neen, geen idee hoe je dat plaatje kan invoeren. Sorry!

Kwebbel, goh wat een vervelende situatie hé. Ik zou toch even naar de huisarts gaan en het allemaal uitleggen. Maar dat ben ik dan weer hé... Hoop dat je in elk geval vlug zekerheid hebt!

hallo,

@gerda, dus ik ben niet de enigste die zich lekkerder voelt na het stoppen met de pil. mijn stemmingswisselingen zijn nu bijna niet meer aanwezig. 1 dag in de maand heb ik er nog wel last van. de dag dat ik ongi moet worden stuiteren me hormonen door heel me lichaam. en dat van de sex is ook zo, me man vind het allemaal geweldig.

@linda, ja ik had het ook druk voornamelijk met dingen regelen voor ons pleegkind. omdat nog niet alles geregeld is moeten er nog veel en zwaren gesprekken gevoerd worden en de meeste doe ik alleen, maar morgen hebben we weer een gesprek en die doen we samen dus is weer een stukje meer rust.

@ druifje, ik hoop echt dat de test positief   ( volgens mij had ik dat al gezegt, ik weet het ff niet meer .

ik ben ff je naam vergeten maar over dat plaatje probeer het eens via dat plaatje naast de smily

veel liefs
petra

O wat super lief allemaal van jullie zeg! Fijn dat ik hier zo wordt gesteund terwijl ik er nog met niemand over kan praten..
Nou, mijn verhaal wordt vervolgd: ik heb net weeeeer (de 4de inmiddels) test gedaan en ook deze is licht positief..Op zich natuurlijk hartstikke mooi, maar ben zooo onzeker door dat bloedverlies.. Ik heb al eerder een mk gehad, op de echo was toen te zien dat ik een mission abortion had.. niet iets wat ik graag zou herhalen zeg maar..
Mijn 2de zw.schap ging goed... heb een lief zoontje die in januari 2 wordt. Maar deze zw.schap, ik weet het niet meer.. De test zou inmiddels toch wel duidelijk positief moeten zijn??? Ik had zondag mn nod al..
Ik ga morgenvroeg de verloskundige bellen en haar advies vragen, ik hoop dat ze wat gaat doen.. desnoods een bloedtest ofzo ja... O ik klink misschien wel heel ondankbaar maar ik kan wel janken, zooo onzeker!
Nou goed, ik hou jullie weer op de hoogte!!

Liefs Kwebbel

Hey kwebbel,

Natuurlijk ben je niet ondankbaar. Ik vind het heel reeel dat je onzeker bent en dat je het allemaal niet meer weet. Je lichaam kan je echt goed voor de gek houden en dan die vage testen. Ik snap heel goed dat je je verhaal kwijt kunt en gelukkig zijn wij daarvoor!!
Jij zou vast en zeker hetzelfde voor ons doen. En ik schrijf ook altijd maar mijn hele verhaal van mij af haha. Dan ben ik het gelukkig kwijt en iedereen hier heeft een luisterend oor en goede adviezen :) Ik hoop dat je door een bloedtest meer duidelijkheid krijgt.. We horen het snel van je..

Liefs Linda

Hoi kwebbel,

had je het al opgezocht op mamaenzo. Zo niet dan heb ik hier een stukje wat je wellicht geruststelt:

Bloedverlies in de eerste drie maanden van de zwangerschap komt voor bij één op de vijf zwangeren. Bij de helft van de vrouwen houdt het bloedverlies na enkele dagen op en blijft de zwangerschap voortduren. Bij de andere helft zet de bloeding door en wordt het vruchtje door het lichaam afgestoten (miskraam).
Een vaak voorkomende, onschuldige oorzaak van bloedverlies vroeg in de zwangerschap is de innesteling van de bevruchte eicel in de baarmoeder. De hoeveelheid bloed is meestal kleiner dan wat je zou verwachten bij een menstruatie, en duurt over het algemeen één tot drie dagen. Het is ook mogelijk dat je wat langer vaginaal bloedverlies hebt. Bloedverlies door innesteling is geen reden tot zorg, maar veel vrouwen kunnen erdoor in de war raken en zien de bloeding voor een menstruatie of een beginnende miskraam aan.
En een bbz gaat gepaard met pijn in de onderbuik en dat begint doorgaans vanaf de 6de tot de 10de week. En zover ben jij toch nog niet. En bij een miskraam neemt het bloeden na enige dagen toe. Dat heb jij toch ook niet?

Hopenlijk heb je hier wat aan. Is trouwens een interessante site. En de vk/ha bellen kan natuurlijk altijd. Daar zijn ze voor.
Succes.

Liefs,

Hoii meiden!

@ Kwebbel: Heee meid wat ontzettend vervelend en raar zeg!!! In principe hoeft het nog geen miskraam te zijn natuurlijk, kan ook een innesteling zijn die ook rond de 4e of 5e week van de zwangerschap kan plaatsvinden. Misschien verstandig om ff contact met je huisarts op te nemen of eens te googlen?

@ druifje: Wat superr, streep is een streep.. Morgen nog ff testen voor de zekerheid, nou we gaan duimen voor je! Maar hoe voel je je dan nu?

Nou hoe mijn vakantie was:
Zoals jullie al kunnen zien zijn we al een dag eerder dan verwacht thuis, we hebben zulk klote weer gehad!
Het begon maandag al onderweg, met bakken uit de hemel, en dat is niet meer gestopt, we konden met fatsoen de deur niet uit vanwege de stortbuien dus we hebben toen maar besloten om een dag eerder naar huis te gaan!
Kortom geen geslaagde vakantie helaas!

Liefs Maaike  

@maaike jammer van je vakantie, hopelijk gaat het met je zwangerschap beter .

@kwebbel wat vervelend die onzekerheid, we leven met je mee!!

Terug
Bovenaan