Wie nog meer in ronde 1??

hallo dames,

@druifje, van harte gefeliciteerd, hopelijk heb je na het weekend meer zekerheid het zou wel geweldig zijn nog een zwangere er bij.

ik had van de week op het forum geschreven dat ik dacht dat het dit keer niet raak is, nou zei mijn mannetje gister dat hij dacht dat het wel zo was.
nou moet ik eerlijk zeggen dat ik me er deze maand erg weinig ermee bezig heb gehouden (vergeleken met andere maanden dan ), heb alleen uit gerekend wanneer me eisprong was en geprobeert om die tijd te klussen wat niet geheel lukte vanwege verkoudheid. het lijkt of mijn mannetje zich er nu meer mee bezig houd dan ik op dit moment wat ik eigenlijk ook wel ff fijn vind, dan kan ik me ff met andere dingen bezig houden.
in een relatie zijn de taken meestal toch goed verdeelt wij nemen soms de andere zn taak over dus ook dit ( alleen de zwangerschap zelf is voor mij haha).

ik ga weer ff aan het werk voor nog twee uurtjes.
groetjes
petra

naam            
leeftijd    
kindje              
ronde            
nod                    
 zwanger
uitgerekend    

bbtje
33        
2
1

mei  2009      

maaike1987
21
1
1

17 mei 2009

nikita        
21
1
1
7 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

27 mei 2009

suusmama
34
2
1
19 sept

bloempjuh 1985
23
1
1
24 sept

missy1979
29
1
1
28 sept

druifje1
23
1
2
30 sept
??

bloempje25
25
1
2
2 okt

zoetteke
29
4
1
5 okt

swenny83
25
1
3
6 okt

maatje1
24
1
2
7 okt

teddyboy
25
2
2
?

firstmum
25
2
2
10 okt

peetje1982
26
1
4
11 okt

maaikie26
26
1
1
12 okt

gerda1976
32
1
2
13 okt

lindapruischer
24
1
2
15 okt

liefding63
25
2
2
12-15 okt

pien
33
3
2
15 0kt

poeh5
33
5
2
15 okt

bereke
26
1
1
27 okt

1986anne
22
1
1
20 okt

niceej
21
2
10
???

kwebbel80
27
2
3
26 okt

mayka9
25
1
4
29 okt

Druifje succes,  
kwebbel wat raar, een vrouwen lichaam is wel erg lastig en weet je zeker dat je niet zwanger bent???

Hallo,

Als jullie me zat worden moeten jullie het zeggen hoor, maar moet gewoon soms ff mn hart luchten..!!
Ik heb vanmiddag weer een test gedaan en... weer licht positief!! Wat moet ik daar nu mee?? Ik begrijp dr helemaal niks meer van.. Als ik wel zwanger zou zijn nu dan zit het vast niet goed, want ik vloei nog steeds wat. Met afvegen heb ik soms bloederig slijm..sorry!
Ik heb er zo'n naar gevoel bij!! Ik ga vanmiddag weer nieuwe testen halen, een ander merk, misschien dat die wel reeel zijn...ik weet het echt niet meer wat ik er van moet denken.. Ik ben ook wel een beetje bang voor een bbz.. waarom weet ik niet, maar het voelt gewoon niet fijn!
Iemand ervaring met een verhaal als dit???

Liefs Kwebbel

hoi

ik heb al gereageerd op een ander onderwerp maar ook hier kan ik natuurlijk niet achterblijven!! :D
allereerst, Maaike, gefeliciteerd met je zwangerschap! ik ben zelf ook 21 jaar dus dat is wel leuk om leeftijdgenootjes te zien die er ook mee bezig zijn
wij hebben sinds een paar weken al over een kindje en eergister hebben we het definitief besloten, ik weet niet precies wanneer mijn nod is omdat ik dat eigenlijk niet
bijhou :$ maar ik weet wel dat het zelfs nu al raak kan zijn, ik ben slordig geweest met de pil en we hebben het zonder condoom gedaan , alleen dan is hij niet in mij klaargekomen, de kans is dan natuurlijk nog steeds dat ik zwanger kan zijn, maar dat vinden we helemaal niet erg natuurlijk hihi, als het goed is moet ik deze week of volgende week ongesteld worden, ik denk deze week, want ik ben nu ook in de stopweek ( ook al weet ik niet zeker of ik hem al 3 weken wel goed had geslikt ) en hierna ga ik hem ook niet meer slikken natuurlijk!

dus wie weet weet ik het volgende week al en anders over een aantal weken!
jullie horen het snel van me ;-)

@peetje: Hoi hoi we lijken wel in hetzelfde schuitje te zitten. Ik was er deze maand ook niet zo bezig en denk dus ook dat het niet raak is, maar mijn man dacht dus ook dat het raak zou zijn. Nu is hij er dus meer mee bezig. Ik heb deze maand zoiets van het komt zoals het komt. We zijn beide ook megadruk geweest. En ik had veel last van hoofdpijn dus we hebben niet mega veel geklust maar wel rond mijn waarschijnlijke eisprong. We zien het allemaal wel. Die mannen van ons kunnen elkaar dus de hand schudden haha net zoals wij.

@kwebbel: Wat een onzekerheid voor je zeg.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier niet zo bekend mee ben. Ik denk altijd dat een test vrij veel zekerheid geeft. Maar bij jou miisschien weer net niet.. Je kunt natuurlijk altijd even naar de huisarts gaan, die kan een bloedtest bij je doen en andere onderzoeken. Dan krijg je waarschijnlijk wel meer zekerheid. Ik zal nog eens wat voor je opzoeken. Sterkte meis.

Liefs Linda

Hey kwebbel,

Ik heb even snel voor je gegoogled en heb dit voor je gevonden.. Ik weet verder niet of je meer klachten hebt. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. En ik zal toch voor complete zekerheid je huisarts raadplegen..

http://www.freya.nl
http://www.mamaenzo.nl

Liefs Linda

Hoi kwebbel,

Je vraag die vanochtend stelde over dat HCG hormoon vlak voor de mestruatie heb ik gisteren aan mijn huisarts gesteld, gezien mijn rd weg blijft...
Je lichaam maakt absoluut GEEN HCG aan als je niet zwanger bent.
Hij kan wel reageren op een blaasontsteking,maar die kans is relatief klein.
Ik zou toch over een aantal dagen nog eens een test doen, en anders middels een bloedtest bij de huisarts..

Er zijn ook vrouwen   die de gehele zwangerschap gewoon ongesteld worden..

Ik moet ook zaterdag weer testen omdat ik afgelopen zaterdag een positieve test had en zondag weer negatief...
Maak je nog maar niet te druk..

Het wachten duurt lang, maar wie weet..

Succes meid...

Groetjes M

He dames,

Kwebbel, wat een gek verhaal! Je kan idd niet positief testen als je niet  het hormoon hebt. En ik denk dat ik hetzelfde streepje als jij heb getest (zal zo proberen foto te zetten). Ik zou ook ff naar de dokter gaan en een bloedtest vragen. Dan weet je het absoluut zeker en kan hij je ook  misschien gerust stellen.
Ik heb al vaak gelezen dat er vrouwen zijn die bloed verliezen tijdens een zwangerschap en zeker aan het begin. Ik weet niet of het heel erg is. Kunnen misschien wel gesprongen adertjes zijn. Een innesteling lijkt me sterk, want dat zou al geweest moeten zijn. Ben benieuwd meid, laat je snel weten wat je gaat doen?

@ peetje: Dank voor de felicitatie, maar ik neem hem nog wel even voorzichtig aan :p Ik had ook zo'n licht streepje dat ik dit weekend nog maar een keer ga testen. Denk wel dat ik zwanger ben hoor, maar wil een dikke streep zien voor de zekerheid.
Ik hoop ook dat het bij jullie raak is deze maand. Voor jezelf wel fijn dat je het even uit je hoofd kan zetten. Een schattig dat je mannetje erover begint. Misschien wel mannelijk intuitie!?

@ Engeltje: Spannend joh. De kans is wel wat klein dat je zwanger bent, maar helemaal goed dat jullie de beslissing hebben gemaakt om de pil te laten liggen. Kan je er ook tegenaan. Ikhoop voor je dat het snel raak is en dat je niet te lang hoeft te ontpillen. Heb je lang de pil geslikt?!

@ Maaike: Heb je het leuk op vakantie gehad? Je komt zeker morgen weer terug? Waar ben je naartoe geweest? En gaat het nog steeds goed in je buik?

Liefs xxx

Terug
Bovenaan