Wie nog meer in ronde 1??

Hallo Allemaal..

Poeh..... Wat super meid.. De 5e.. Kei leuk man..
Mijn vriendin heeft ook 5 kinderen.. Echt helemaal super zo'n groot gezin.. Erg gezellig..
Kan me voorstellen dat je nu begint te twijfelen.. Daar had m'n vriendin ook last van toen ze zwanger was van de 5e.. Maar ik kan je vertellen.. Of je er nu 4 hebt of 5 het loopt allemaal op rolletjes.
Dus Meid geniet er lekker van.. Komt allemaal goed..

Volgends mijn berekening had ik gister m;n innesteling..
Dus spannend.. Heb sinds het weekend wel super last van ontzettend veel plassen en vreetbuien..
Sinds vanmorgen heb ik ongelooflijke pijn in m'n onderrug.. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?? Ik heb pas de 29e m'n NOD dus ik moet nog een weekje wachten :S

Liefs x Mayka

@Poeh: Gefeliciteerd!! helemaal leuk joh!!! Tis de 5de toch? Super!! En tlijkt me allemaal net zo spannend en speciaal als bij de eerste..

@Zoeteke, oftewel Lins, hoe is het met jou?? Ik zag dat er al weer een nieuwe datum staat op het lijstje, hoe weet je die datum, waar ga je van uit? Ik zou namelijk niet weten wanneer ik weer ongi wordt. Ik had wel het gevoel dat ik het weekend mn ei weer had. Is wel snel na een mk of niet? Maarjah.. we hebben dus wel wat geklust.. ik had eerst zoiets van nee, ik wacht een menstuatie af maar als je zoo graag wil...Nouja, we zien wel!

@Maaike: Wat fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap! Geniet er maar lekker van, voor je het weet lig je in het kraambed hahaha!! Nee hoor maar het gaat echt hard zodra je de kritieke weken voorbij bent weet ik uit ervaring..
dat lijkt me ook weer zo spannend trouwens.. als ik wel weer zwanger mag worden, die eerste 12 weken..pfffff.. ik denk dat ik pas na 12 weken de vk bel hahaha! Geintje, maar het liefst zou ik een soort van winterslaap houden tot 12 weken!

he de groetjes weer allemaal!

Liefs kwebbel

Hoi meiden ,
Ben weer terug , was druk hier KLUSDAGEN haha !
Hebben heel goed ons best gedaan en nu weer wachten he .
Kwebbel : ik mag volgens de dokter mijn gewone cyclus houden omdat alles snel uit mijn lijf was .
In mijn bloed was zelfs niets meer te zien . Volgens hem zou het normaal gezien weer normaal zijn . Heb zelfs eisprong gevoeld !

Poeh : proficiat met je vijfde kindje , geniet er maar van !

Ik heb nog een vraagje maar weet niet of iemand mij kan helpen .
Kan het zijn dat je vlugger kwaaltjes krijgt als je meteen weer zwanger bent na MK ?

Lins

hallo meiden

IK BEN ZWANGER!!          het was een dikke streep vanmorgen

ik ben uitgeteld op   25 juni??
 want ik weet nu niet hoelang mijn cyclus was

groetjes pien

hallo meiden,

ik heb net alles ff bij gelezen, ik heb namelijk twee dagen niet achter de computer gezeten maar achter de naaimachine.

ik begin maar bij poeh, van harte wat geweldig!

@ gerda, wat een verhaal, ik hoop voor je dat je je er naar toe kan zetten om te klussen. misschien kan het voor ontspanning werken ( bij mij werkt het vaak wel zo ).

nou hier nog geen RDtjes gezien, ik heb wel weer meer last van me buik. ik ga niet weer testen want dat heb ik al twee keer gedaan.
nog ff wat anders. een tijdje geleden vertelde ik dat ik ging afbouwen met roken maar dat werkt echt bagger. met andere woorden het werkt niet bij mij. nu heb ik besloten dat ik het met accupunctur ga proberen ( ik heb het niet op die pleisters en kauwgom want dan krijg je alsnog nicotine binnen ) wanneer weet ik nog niet, ik hou jullie op de hoogte.

ik ga er weer vandoor, ik heb vandaag in de planning om de zolder op te ruimen.

veel liefs
peetje

Hej Pien..

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik ben ook nog niet ongi...   heb gister een test gedaan maar die was negatief, toen was ik 1 dag overtijd, maarja nog maar gedult hebben tot ik ongi. wordt, ik ga in iedergeval de eerste dagen niet weer testen haha

Groetjess Mij

@Pien GEFELICITEERD!!! Ben blij voor je

@Peetje, ik ben ook gestopt met roken nu al 2 jaar door middel van lazeren, is net iets anders dan acuupunctuur. Je moet maar even kijken op prostop.nl. Krijgt 75 % vergoed van de verzekering.

Heb gisteren nog wel de puf gehad om te klussen, heb bijna mijn eisprong dus het zou nog kunnen, hopelijk vanavond en morgen ook nog even en dan maar hopen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Maatje

Ten eerste allemaal bedankt!!! Echt fijn dat we er hier al over kunnen praten.
Ik wil het namelijk, als het lukt, pas rond 5 december vertellen, dat is met 11.5 weken.
Hoop dat ik dan ook al een echo heb gehad.
Heb verder weinig last, een beetje van mijn borsten en soms iets misselijk.

@Pien: geweldig meid! van harte en geniet er lekker van!!

@Maaike: Gewooon voet bij stuk houden, hoor meid!!

@Maaikie26: Hoop dat je alsnog een positiefe test mag krijgen en anders maar snel ongi worden!!

NOD Lijstje  

Mayka9
 25jr
 Ronde 4
 Kindje 1
 29 oktober

Bloempje25        
 25jr.
 Ronde 3
 Kindje 1
 4 november

Maatje1