Wie nog meer in ronde 1??

Hallo Meiden,

Ben weer een beetje 'bijgelezen' en voor de dames die een miskraam hebben gehad: heel veel sterkte en kom op!!! Het zegt niets over een volgende zwangerschap en je wil het liever niet horen natuurlijk... maar dit kan beter in het begin van je zwangerschap, dat is alleen maar een teken dat je lichaam goed werkt en dat het vruchtje niet goed was.

Alle zwangere meiden: van harte!!! heel veel geluk en wel genieten van je zwangerschap hoor!!!

Voor alle meiden die (net als ik) nog niet zwanger zijn; we komen er wel!

Liefs Gerda

poeh van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet er lekker van!

Ik had gister mijn nod, maar geen rd gekomen vandaag nog niet heb vanmorgen getest maar die was dus negatief.. nu maar wachten tot de rd komen.

Liefs mij

hallo meiden

aller eerst poeh gefeliciteerd met je zwangerschap
en nee hoor 5 is gewoon gezellig veel kinderen.
meiden we gaan bij 700 berichtjes naar de nieuwe naam !!

oja ik ga morgen vroeg testen!!!

groetjes pien

Poeh5: Dank je wel, komt allemaal goed!
Jij van harte gefeliciteerd nog he! Vergeet ik helemaal tegen je te zeggen

Maatje

hallo meiden, alles goed met jullie?

@ maatje; dat is wel heel veel wat je voor je kiezen krijgt meid, ik wens je alle sterkte toe en hoop dat het mag lukken deze maand voor jullie dat hebben jullie zeker verdiend!!

@ poeh5; Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, super voor je!!! Lekker van genieten!! Lijkt me hartstikke gezellig zo'n groot gezin!!

@ maaike1987; Nou meid het is ook overal hetzelfde met die bazen he! Ze denken alleen maar aan hun eigen portemonee en je gezondheid is heel niet belangrijk.. Zo gaat het in  onze sector ook heel vaak!  Ik hoop dat je eruit komt met de bedrijfsarts. Je poot stijf houden hoor en aan jezelf denken!! Succes!!

Hier gaat alles goed, ben maar 4 dagen ongi geweest. Nu gaan we weer verder met ronde 2. Ben benieuwd hoelang deze cyclus duurd. Ga maar weer uit van 30 dagen. We zien wel, weer gezellig klussen volgende week!!

groetjes maaike

He verdorie, al mijn tekst net weg!

@ poeh: van harte gefeliciteerd meid, echt superrr! Hoe voel je je? Nog
geen last van kwaaltjes? Hoever zou je nu zijn dan? Wanneer ga je het
blijde nieuws aan je familie en gezinsleden vertellen? Hoe reageerde
manlief?? Leuk hoor meid!

Hoe gaat het verder met iedereen hier?

Met mij gaat t allemaal goed. Was vandaag lekker een dagje vrij. Even
gezellig met mijn moeder de stad in geweest. Nog wat babyspulletjes
geshopt, ze hadden bij het kruidvat allemaal leuke dingetjes.. Heb een
slaapzakje gekocht en zo'n fleece wikkeldeken en een starterssetje van
Avent (gekocht bij Prenatal), dus ik kan weer een paar dingetjes
afstrepen!

@ Druifje: Hoe gaat t met jou meid? Nog geen last van kwaaltjes? En kan je je broeken nog aan?

Nou kga weer even verder!

Veel liefs Maaike

Hoi hoi,

hè maatje, dat is wel heel wat in korte tijd. Hoe hou je het vol. Zeker wel veel steun aan elkaar, dat scheelt altijd een heleboel. Sterkte, hoor! En vergeet niet: na regen komt zonneschijn.

@poeh, gefeliciteerd. 5 kids is wel druk, maar vast super gezellig. Wij willen ook graag een groot gezin. Mijn man is met z'n 8en thuis, maar dat vind ik toch wel erg veel. Ik ben gelukkig nog steeds zwanger van de tweede en heb 17 nov mijn echo. Die eerste weken, vind ik wel heel spannend en vermoeiend. Hopend dat alles goed mag gaan.

Hier met mij alles ok. Merk nu wel dat ik wat zw kwaaltjes krijg, moe ben al twee dagen niet vooruit te branden en 's ochtends toch aardig misselijk en die  pijn in mijn rug niet te vergeten. Zijn er meer zwangere die last hebben van hun onderrug?

Liefs,

Terug
Bovenaan