Wie nog meer in ronde 1??

Hoi Allemaal

Hoe is het met iedereen?
Wat is het hier rustig vandaag....
Hier zijn nog geen RD!! hoop dat het zo blijft haha...

Fijne avond allemaal!!

Liefs Mij

hallo meiden

wat is het rustig hier

hoe zit het met de meiden die overtijd zijn al getest??
ik niet, wil nog even wachten
en hoe is het met de zwangeren zijn ze nog bij ons of naar de zwangeren topic verhuisd

groetjes pien

Heeeej meiden,

Alles goed met iedereen hier? Jeetje tis wel erugg rustig hoor hier de laatste dagen.
Hier gaat het allemaal prima, volop bezig met de voorbereidingen voor de bruiloft. Verder weer het normale leventje, druk haha!
Vandaag alweer gelijk een k*tdag achter de rug..
Ik heb afgesproken met mijn werk dat ik maar 5 á 6 uur op 1 dag werk, dit omdat ik langer nog niet zie zitten en omdat ik dan veelste veel last van mijn enkel krijg. Nu sta ik voor a.s woensdag 7 uur ingepland dus ik dacht hee dat klopt niet, dus hup een mail naar mijn teammanager maar die was het daar even niet mee eens, dus nu moet ik bij de arbo arts verschijnen!!!
Ach jah laat maar komen ook, weten we beide waar we aantoe zijn he!

Met mijn buikje gaat t allemaal prima, groeit nog steeds erg hard.. begint echt een vorm te krijgen nu! Wel erg leuk allemaal, nog maar 2 weekjes en dan de eerste echo, gaat opschieten joh!

Hoe ist met de overtijd dames? Al mensen een testje er tegenaan gegooit?

klusmeiden 08-08 vind ik inderdaad een prima naam!!!
Liefs Maaike

NOD Lijstje  

1986anne
 22jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 20 oktober

Mayka9
 25jr
 Ronde 4
 Kindje 1
29 oktober

Bloempje25        
 25jr.
 Ronde 3
 Kindje 1
4 november

Maatje1
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
4 november

Engeltje1987
 21 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
4 november

Alice
26 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 8 november

Liefding63
 25 jr
 Ronde 3
 Kindje 2
9 november

Kwebbel80
 27 jr
 Ronde 1 na mk
 Kindje 2

Zoetteke
 29 jr
 Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 2 november

Lindapruischer
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
14 november

Maaikie26
 26 jr
 Ronde 2
 Kindje 1
 15 november

Overtijd

Roosje1987
 21 jr
 Ronde 12
 Kindje 1
 04 oktober

Swenny83
 25 jr
 Ronde 3  
 Kindje 1  
 06 oktober  

Peetje1982
 26 jr
 Ronde 4
 Kindje 1
 11 oktober

Gerda1976
 32 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 13 oktober

Pien
 33 jr
 Ronde 2
 Kindje 3
 18 oktober

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
4 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
6 juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2

Poeh5
33jr
Ronde 2
Kindje 5
24 juni 2009
Nou ik had dus vanmorgen een positiefe test  en kan het nog niet echt geloven!!!
Nu slaat de twijfel toe, zou het wel goed gaan? Heb al 4 gezonde kids, is dit niet te veel gevraagd?
Moet het maar even loslaten en aan wennen, ben blij dat ik dat hier kan delen en niet alleen moet blijven piekeren.
Het is hier inderdaad erg rustig!!!
Nou moest even mijn ei kwijt, bedankt!!!  

Hallo Meiden,

Zo, ben er ook weer eens! Tijdens mijn ongidagen niet zo veel zin om mee te kleppen, sorry... ben toch elke keer best wel teleurgesteld, maar nu gaan we weer met volle moed naar de klusdagen!! Dat is totaal geen ramp, sinds ik gestopt ben met de pil heb ik veel meer zin haha!!

Ik heb nu wel drie keer een cyclus van precies 25 dagen gehad! Mijn volgende NOD is 7 november en dan zijn we op vakantie naar Gran Canaria, zou dus wel fijn zijn als de rode duiveltjes weg zouden blijven en we met goed nieuws thuis kunnen komen...

Liefs Gerda

Hallo meiden,

Sorry ben al een paar dagn niet langs geweest. Hoe gaat het met iedereen?
Met mij gaat wel, heb nu officeel mijn klusdagen alleen door allerlei toestanden komt het er maar niet van.
Beetje lang verhaal maar in het kort even:
5 weken geleden is de broer van mijn oma overleden en in die periode heb ik ook te horen gekregen dat de oma van mijn vriend terminaal was. Dat heeft 2 weken geduurt en toen is ze overleden helaas, in die periode ook te horen gekregen dat de vriendin van mijn moeder ( mijn 2 mama) niet goed gaat, heeft spierziekte en osteoporose (bot ontkalking) Ze heeft bijde heupen gebroken en beide bovenbenen en een aantal wervels. Ligt nu sinds 4 weken alleen maar op bed en gaat niet goed. Vandaag wordt ze opgenomen in het ziekenhuis. Dus veel aan mijn hoofd om het maar zo te zeggen.
Wil het toch wel gaan proberen hoor, maar zal wel niet lukken door alle stress enzo.

Engeltje: Wij hebben ook niet een ideale situatie  voor een aantal maanden maar komt allemaal wel goed en weet je wat het is het komt nooit goed uit maar als je eenmaal zwanger bent ga je daar je leven aan aanpassen en komt het uiteindelijk ook weer  goed! Ik maak me geen  zorgen daarom. We hebben een dak boven ons hoofd en een heel mooi  huis groot zat voor een kindje.....

Zwanger meiden: hoe gaat het met jullie?  
Over tijd dames: al getest?

Ik hoop  toch ook snel op het onderste lijstje te komen.  

Nou ik heb even mijn hart gelucht. Sorry als  het zeurderig of raar overkomt maar moest het even kwijt.

Goede naam toch voor de nieuwe topic? Vanaf wanneer gaan we daar schrijven of had ik dat nu al moeten doen.

Nou ik hou jullie op de hoogte

veel liefs Maatje  

Maatje wat een verhaal zeg, wens je veel sterkte en toch ook veel geluk voor een zwangerschap. Dikke knuffel!!!!

Terug
Bovenaan