wie nog meer jong moeder?

Hallo allemaal

nou nu ik dit lees ben ik volgens mij nog de jongste
ik wordt zaterdag 21. en ben uitgerekend op 13 juli 2011 dus ook dan ben ik nog 21.

We zijn er heeel blij mee, en vind het ook wel fijn inderdaad om jong moeder te zijn, heb zelf ook een jonge moeder en dat merk je soms toch wel als ik dan kijk naar andere vriendinnen

Groetjes Lorraine
 
ik word zaterdag 26 en verwacht in maart 2011 mijn eerste kindje... vind 26 nogsteeds wel jong...

Als het aan mij had gelegen was ik een jaar of 3 terug al moeder geworden, maar mijn vriend wou helemaal geen kinderen... deze is dus ook niet gepland... maar wel heel erg welkom!
 
hoi hoi,

ik was 19 toen de eerste geboren werd,en 21 met de tweede.
ook een bewuste keuze,en nooit een dag spijt van gehad!
nu ben ik inmiddels 38,en jawel,zwanger van de vierde!
ik ben erg benieuwd naar de verschillen.
mijn oudste kinderen hebben het altijd heel erg grappig gevonden dat ik altijd de jongste moeder van de klas was,en ze vinden me nu nog steeds tof hahaha.
je hebt ook lekker veel energie als je jong moeder wordt,vind ik persoonlijk een heel groot pluspunt!!
 
Ik ben 25 en zwanger van de eerste dus niet de jongste hier maar merk idd dat mensen soms wel kijken van die is jong, slaat natuurlijk nergens op want als je er voor kiest ben je er klaar voor toch? Of je nou 19 of 35 bent. Ik wilde ook wel eerder maar studeerde nog.
Vind wat reneke zegt het een voordeel dat als je jong bent dat je sneller hersteld denk ik.

Merk wel dat sommige vriendinnen nog in een andere levensstijl zitten en sommige zijn ouder.

Geniet maar lekker van je zwangerschap en straks van je kindje!
 
Ik ben 21 en zwanger van de eerste. Ook bij ons wat het een bewuste keuze, we zijn in september getrouwd en meteen voor kinderen gegaan. Ik krijg wel wisselende reacties uit mijn omgeving, maar daar stoor ik me niet aan. Wij gaan ervoor!
Mijn moeder was ook 21 toen ze mij kreeg en ook meteen nadat ze was getrouwd, dus de geschiedenis herhaald zich, haha. Maar ik vond het altijd heerlijk om zo´n jonge moeder te hebben! Ze was op haar 31e zwanger van de zesde!
Ik heb altijd gezegd ook een jonge moeder te willen zijn en voila!
 
ik herken het wel
toen ik in verwachting van onze 1ste was ik 20
(was niet echt de bedoeling) werd 21 bij haar geboorte
toen ik 23 was kregen we onze 2e
en nu ben ik 28 en in verwachting van onze derde

ben blij dat ik zo vroeg/jong moeder ben geworden
mijn lichaam heeft zich goed kunnen en makkelijke kunnen herstellen
nu ik dus 28 ben en nog 2 heb rond huppelen vind ik deze zwangerschap zwaarder

geniet er van
 
Hier in verwachting van de eerste en ben 25 als het geboren is.
Ik vind het zeker een voordeel en absoluut geen nadeel. Het is al meerdere malen genoemd maar men zegt dat het herstel sneller is over het algemeen je kunt je makkelijker in veranderingen aanpassen, en daarbij mijn moeder is zelf jong. in vergelijking tot mijn schoonouders. Mijn vader is 54 en mijn moeder is 48.
Mijn schoonouders zijn allebei begin 70!!!
Nou ik kan je vertellen dat dat een heeeel groot verschil is. Vooral op het meegaan met de veranderingen van de tijd.
Ik zie dus alleen maar voordelen.
Zou ons kindje straks ook met een gerust hart achterlaten bij mn ouders als dat zou es uitkomt bij mn schoonouders doe ik dat zeker niet. Vind dat echtniet verantwoord meer. Een boodschapje naar de supermarkt dan mag et daar gerust even zijn maar laat het daar als baby zijne echt geen dag achter.
 
Terug
Bovenaan