wie nog meer jong moeder?

wat leuk om dit allemaal zo te lezen en dat er ook zoveel jonge moedertjes hier op het forum zitten.

wij zijn er ook heel gelukkig mee en het is meer als welkom.

ik heb wel het idee dat als je jong bent je lichaam de zwagerschap ook beter kan verdragen want ik heb weinig tot geen klachten.

bedankt voor jullie reacties en allemaal een fijne zwangerschap,

groetjes
 
Ik ben 27 en over 51 daagjes uitgerekend! Ik vind mezelf niet jong haha, had liever al op mijn 25ste bevallen. Maja je hebt het niet voor het zeggen! Ben nu megahappy!!!
 
Ik ben 24, 25 als de baby geboren wordt. Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo jong, maar in mijn omgeving is het erg jong. Veel van mijn vriendinnen studeren nog of zijn net begonnen aan hun 'carriere'. Het eerste wat ik dacht toen ik klaar was met mijn studie, kinderen!

Ik moet wel zeggen dat ik had verwacht dat ik het fysiek gezien prima aan zou kunnen (ik ben toch jong.. !) maar ik ben nu 17 weken zwanger en heb ik erg veel last van mijn bekken en heel weinig uithoudingsvermogen. Dat valt me vies tegen.
 
Hoi!

Ook hier een jonge aanstaande moeder!
Ik ben nu 21 en 22 als onze baby geboren wordt. Afgelopen zomer een miskraam gehad anders was ik nog 21 geweest als ik daarvan bevallen zou zijn.

Ik vind het ook meer voordelen als nadelen hebben!
Zelf heb ik ook een jonge moeder 43 jaar en heb dit altijd als heel fijn ervaren en hopelijk denkt mijn kindje daar straks ook net zo over.
Nadeel is inderdaad wel dat veel mensen vragen of het gepland was of niet. Maar was in alles vroeg. Met mijn 18 jaar woonde ik al samen en en ben al 6 jaar samen met mijn vriend... dus wij waren er gewoon klaar voor...!

Geniet nog lekker van je zwangerschap en straks van je kindje!

X
 
Hallo,

Ik ben hier nieuw en doe als eerste mee met deze topic. Ben Es ben 20 jaar en ben 7 weken en 6 dagen zwanger :), als ik bevallen ben ben ik 20(HEEL JONG).

Het was niet gepland, maar ben er heel erg blij mee!
 
Hoi Hoi ,

Ik ben nu 22 en word in juni 23 en ons kleine wonder word eind jullie geboren dus nog best jong maar ben er erg blij mee :) mijn vriend word in augustus 24 dus lekkere jonge ouders.

Je zal idd mensen hebben die van die rare vragen gaan stellen maar daar moet je lekker boven staan. ALs jullie gelukkig zijn is het alles belangrijkste !

Wij zijn in iedergeval super blij mee!
Geniet er lekker van :)
 
Hoi,

Ik ben 24 en moeder van een zoontje van 2 1/2, ben nu 17 weken zwanger van de tweede.
Ben straks 24 en twee kindjes, maar ik vind het fantastisch om zo jong moeder te zijn. Als ik 40 ben ligt de hele wereld weer voor me open :).
 
Ik ben 20 en nu 38 weken zwanger van mijn eerste.
Het lag niet geheel in de planning maar zowel ik als mijn vriend zijn er dolblij mee en we tellen de dagen af!
Nadeel is inderdaad dat bijna iedereen minstens 7 tot 10 jaar ouder is bij gym en yoga e.d.
 
Terug
Bovenaan