wie nog meer langer als een jaar bezig????

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Mijn vriend en ik zijn nu 16 maanden bezig voor de eerste.
En ik zou het wel leuk vinden om te kletsen met meiden die ook al langer bezig zijn.

Liefs Bontrie

Hey Bontrie.

Zoals je vast wel weet zijn wij ook langer dan een jaar bezig.
Nu 1,5 jaar.......We worden het nu wel een beetje zat he?
Lijkt me gezellig om met je te kletsen.

Groeten van Miena.

Hoi meiden.

Hier helaas nog iemand die al een langere tijd bezig is. Na een jaar ben ik een beetje de tel kwijt geraakt. Het zal nu zo rond de 16 maanden zijn.
Lijkt me fijn om met meiden te kletsen die ook al wat langer bezig zijn.

liefs pas

Hallo,

Hier nog zo 1. Zit nu in ronde 19 en op het wachtbankje voor ronde 20, NOD ongeveer vanaf aanstaande vrijdag.

Lopen jullie al bij een gyn. Ik wel. Heb een HSG en kijkoperatie gehad. Linkereileider zit dicht dus heb nog maar werkbare eileider. Mijn luteale fase is erg kort, meestal maar 9 of 10 dagen, en heb nu door de gyn hormonen gekregen die ik vanaf volgende ronde moet gaan gebruiken. Zaad van vriend is in orde.

Heb ook een tijd met 3 andere meiden op dit forum gekletst. We kwamen met elkaar in contact via een onderwerp over ovulatietesten.  We hyven ook. 2 zijn er inmiddels deze maand bevallen en 1 is nu 4 maanden zwanger. Ben dus alleen over van het groepje dat nog niet  zwanger is. Heb nu wel weer behoefte om met lotgenoten te praten.

Veel liefs
Nataly

Hello Ladies,

Ben vandaag ongi geworden en ben nu dan zeker een maand of 10 bezig, mag ik me bij jullie aansluiten? Wordt knetter van die berichtjes over balende dames die na de eerste ronde nog niet zwanger zijn...

Kom nu ook op een tijd dat ik ga denken over meer actie (mijn vriend doet al zijn best hoor, hihi). Misschien kunnen jullie me helpen? Wanneer moet je hiermee naar de huisarts?

Ben trouwens nu inmiddels al flink 37 en we zijn nu sinds oktober bezig voor ons eerste kindje.

Ondanks dat ik het steeds meer probeer en kan loslaten krijg je steeds weer klap na klap van al die zwangeren om je heen en dan niet eens te spreken van die onzekerheid iedere ronde..

Ben een tijdje erg actief geweest op het forum, maar dat werd me teveel. Nu mail ik nog met twee dames privé maar merk dat ik even behoefte heb aan meer...

Alvast bedankt,
Liefs Mylène

Hello ladies,

Nog even spuien, baal weekend gehad, week overtijd en niet zwanger, schoonzus net weer zwanger van de tweede en beste vriendin over 2 weken uitgerekend....

Maar de zon gaat vast weer schijnen (morgen ofzo..)

Liefs Mylène

Ik sluit mij ook graag hierbij aan!
Zijn nu 13 maanden bezig en lijk af en toe wel zo'n gefrustreerde kip.
Leef van ei naar ongi en kan aan bijna niets anders denken.
We hebben al een dochter van 2.5 jaar dus dat verlicht wel iets, maar voor haar was het binnen 2 maanden raak. We hadden ergens verwacht dat dit misschien wel weer zo snel raak zou zijn dus dit valt vies tegen!
Tevens heb ik 2 maanden geleden een miskraam gehad.
Om mij heen zie ik alleen maar zwangere vrouwen en daar wordt ik zo moe van. Ik wil ook weer zo'n buik!

Ik heb met mijn vriend afgesproken dat als het in september nog niet is gelukt dat ik dan graag naar gyn wil om onderzocht te worden.
Nu put ik nog hoop uit het feit dat ik toch onlangs zwanger ben geweest dus dat het nog wel werkt.

dag dames

Ik ben nieuw op het forum en  in sept 2jaar aan het oefenen voor ons 1ste kindje.
en we wilde eerst in nov naar de dokter maar we gaan toch nog deze maand een afspraak maken, heb namelijk mijn eisprong rond de derde week en na advies van een meisje op het forum gaan we toch eerder ik lees al meer ls een jaar mee maar heb me eindelijk angemeld.
nu kan ik ook met jullie praten eerst had ik alleen mijn vriend,hij heeft het er ook moeilijk mee en was dus gisteren blij dat iemand 'raad' had.
heel veel succes iedereen

doei

Terug
Bovenaan