wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hoi hoi,

Gezellig dat er zoveel op mijn topic hebben gereageerd. Ik merk ook aan mezelf dat ik echt behoefte heb aan het contact met andere die het zelfde probleem hebben.
Mijn vriend en ik zijn na 7 maanden al naar de huisarts geweest omdat mijn vriend maar 1 testikel heeft. Heeft onderzoeken gehad bij de uroloog, bij de eerste test bleek dat zijn sperma niet goed was. En bij het tweede onderzoek (toen waren we gestoptmet roken) was het wel goed. Ik heb zelf ook allerlei onderzoeken gehad en dat was allemaal goed.
Na 8 maanden gestopt te zijn met roken en nog niet zwanger waren zijn we weer begonnen. Het verdriet was weer zo hoog en alle stres er om heen.
We zijn van plan aan komend weekend weer te stoppen hoe moeilijk het ook is.

Heb afgelopen weekend echt een rot weekend achter de rug. Het begon vrijdag om 5 uur. Schoonmoeder belde op dat mijn schoonzus met ons wou praten dat vonden we al vreemd. Maar goed wij geven naar haar toe en toen vertelde ze dat ze zwanger was en het weg laat halen. Ze heeft net haar relatie uit en een nieuwe baan. Mijn vriend en ik hadden de tranen in onze ogen. Na dat we bij haar waren geweest zijn we nog een hele tijd bij mijn schoonouders geweest en hebben er veel over gepraat. Niemand weet dat wij voor een kindje bezig zijn. En wouden het wel vertellen maar durfde het niet.

Toen zijn mijn ouders en mijn broer zonder iets te zeggen (afscheid te nemen) op vakantie gegaan.Wat ik dus helemaal niet leuk vind. Maar goed.

Nou dit was mijn lange verhaal.

Liefs Inge

hey bontrie

jee wat vervelend allemaal   kan me voorstellen dat je een rot weekend hebt gehad
maar waarom hebben ze jullie dat verteld dat ze abortus ging doen
had ze beter stil kunnen houden vind ik ( had ik wel gedaan al zou ik het nooit doen)
en dan je ouders en broer ook nog weg gaan zonder afscheid te nemen. vervelend hoor
maar gelukkig kun je hier je verhaal een beetje kwijt
maar is het niet verstandig om toch te vertellen dat jullie bezig zijn zwanger te raken.
kunnen ze misschien ook wat meer rekening met je houden.
nou heb ik het ook niemand verteld hoor en vind het best wel moeilijk want iedereen vraagt wanneer krijgen jullie nou een kinderen.
dan geef ik mijn vriend maar weer de schuld want ik wil het al jaren en mijn vriend pas het laatste jaar maar het wil maar niet lukken.
nou heb ik ook een hele onregelmatige cyclus vandaar.

nou sterkte en zet je beste beentje voor

groetjes denkertje

hoi bontrie (inge)

ik denk dat ik weet wat je voelt want mijn schoonzus was meteen zwanger maar
dat vond ze niet leuk want dan kreeg ze een kerst kindje, was niet blij met het geslacht,
en heeft zelfs een keertje een doodswenst gedaan omdat de baby(in buik)
haar wakker hield. Al bij al heeft ze alleen maar geklaagt en ik voelde me er zo k*t onder
dat ik zelf haar niet meer zo leuk vindt.   Jammer dat zo mensen zo maar zwanger worden en er dan zo makkelijk over denken he
Als ik van jou was zou ik er wel mijn mening over zeggen,anders blijf je ook maar mt een k*t lopen. HEEEEEL veel sterkte en ik weet zeker dat het ons ooit  allemaal lukt

groetjes

hier nog 1!! wij zijn nu 14 maanden bezig, ik word er depri van, lijkt voor ons niet weggelegt, allemaal zwangere vrouwen, baby`s en kinderwagens om me heen, en wij niet. fijn om met andere mensen te praten die hetzelfde meemaken
groetjes danielle

ach ja,

Mm mij heen zijn ook veel zwanger. Mijn schoonzusje van haar tweede, raak in ronde 6 en mijn beste vriendin wil vanaf september gaan voor haar tweede, bij de eerste was het raak in ronde 4.

Ik heb wel iedereen verteld dat we bezig zijn en dat het niet wil lukken, zelfs op mijn werk. Ik merk aan mijzelf dat ik het pretiig vind dat mensen het weten en dat ze met je mee kunnen leven.

Ik ben zelfs nog nooit overtijd geweest. Ik heb dat 1 keer gedacht, vorig jaar juni, en heb toen een zwangerschapstest gekocht. De houdbaarheids datum is augustus 2007. Dat is het bijna en als ik na deze en de volgende ronde niet zwanger ben dan kan ik hem weggooien, snik snik.

Ik ben trouwens ook al wat ouder, ben sinds 3 weken 35! Ik ben de man van mijn leven gewoon op wat latere leeftijd tegen gekomen.

Ik spreek jullie snel weer.

Veel liefs
Nataly

hoi Nataly

msshien komt het niet door je leeftijd maar door iets anders, zijn in sept 2 jaar bezig en heb me eergisteren aangemeld en iemand zei iets en had ik zo iets van ja inderdaad dat klopt.
Ik heb nu zo iets was ik maar eerder na de dokter gegaan en hadden ze me kunnen helpen.
als ik ben geweest laat ik het jullie weten en Nataly denk dat het niet aan je leeftijd ligt want vindt je helemaal  niet oud hoor.

voor alle andere dames het is heel hard als je andere ziet met dikke buik en kinderwagen maar zet je gevoelens eens op papier en alle leuke dingen zoals gedichtjes of andere dingen en maak een leuk boekje het help je nu en later kun je terug kijken op deze (moeilijke) tijd.   veel succes iedereen

groetjes

Hallo Meiden,

Nog niet zo lang als jullie aan het proberen maar ruime 7 maanden.
Alleen heb ik maar eenmalig een ongesteldheid gehad en tot nu nog steeds weg gebleven...
Meerdere huisartsbezoeken die niets opleveren en mag pas na 12 maanden doorverwezen worden naar gyn.

Zal me even in het kort voor stellen....

Ik ben Suzanne   21 jaar en heb al ruim 5 jaar een lieve vriend 27 jaar.
Ik ben nog vrij jong maar al van kleins af aan altijd moeder willen zijn.
We zijn nu dus ruim 7 maanden bezig..
Ik werk als pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf een mijn vriend is bar man...

Zou het leuk vinden om ervaringen met elkaar te delen met een select groepje meiden/dames..

Vindt het forum beetje eentonig worden vaak alleen maar zelfde vragen en mij veel te zweverig..

Nou hoop Wat van jullie te horen

Gr Suzanne

Terug
Bovenaan