wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hey meiden,

Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. Wij zijn nu een jaar en 2 maanden bezig om zwanger te worden. Het is twee keer gelukt in dit afgelopen jaar, maar ook twee keer op een miskraam uitgedraait. We zitten nu in ronde 4 na de laatste miskraam.

Ik ben Marije en ben 34 jaar. We hebben een zoontje van 3 jaar. We willen heel graag nog een broertje of zusje voor hem erbij. De klus periode is weer aangebroken, dus we gaan er weer tegen aan deze week.

Groetjes Marije

hoi suzane

ik denk niet dat het er toe doet hoe oud je bent of hoe lang je aan het oefenen bent meid
mijn vriend is ook 6 jaar ouder ik ben 27 en hij 33, ik heb wel zoiets was ik maar eerder na de dokter gegaan maar wil wel denken dat alles in het leven zo zo'n doelen heeft.
stom he maar dat heeft me wel geholpen. ik werk op een peuterspeelzaal heeeeel leuk werk en 'jammer' dat je maar zo wienig ongesteld wordt
heb je dan wel een eisprong of juist niet.
het rare is dat ze altijd zeggen dat je een eisprong hebt op de 14 dag bij mij is rond de 21 dag wordt wel gewoon op 28 dagen soms 2 te laat ongesteld

groetjes

Hoi Meiden,

Hier nog iemand die al een tijd bezig is. Hoeveel rondes het is weet ik al niet meer maar we zijn nu ruim 15 maanden bezig voor een tweede. We hebben al een dochter van 3 dus dat beschouw ik zeker als een zegen nu het zo moeilijk gaat. Van haar was ik al na 4 a 5 rondes zwanger en nu duurt het zo lang. Ik snap er niets van! Ik heb wel een miskraam gehad vorig jaar oktober/november.

Ik ben inmiddels ook gaan temperaturen om eens te kijken hoe m'n cyclus is. Daar haal ik wel een duidelijke eisprong uit. Ik vul alles in op een website en daar kun je ook invullen wanneer je geklust hebt bijvoorbeeld en na de eisprong kun je dan een beetje zien hoe je kansen liggen. We hadden precies op het goede moment geklust maar het is dus niets geworden helaas.
Ik merk inderdaad ook dat ik het steeds moeilijker ga vinden als mensen vrolijk vertellen dat we zwanger zijn. Het steekt toch. Maar ja..... het is niet anders.
Wij zijn er heel open over dat het ons niet lukt. Ik zou het niet voor me kunnen houden en ik vind het ook prettig om het er zo af en toe met vriendinnen over te hebben. Dat geeft me steun.

Het lijkt me gezellig met meiden te klesten die allemaal hetzelfde meemaken.

Dile

quote: Dile reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 10:11:52'));

Hoi Meiden,

Hier nog iemand die al een tijd bezig is. Hoeveel rondes het is weet ik al niet meer maar we zijn nu ruim 15 maanden bezig voor een tweede. We hebben al een dochter van 3 dus dat beschouw ik zeker als een zegen nu het zo moeilijk gaat. Van haar was ik al na 4 a 5 rondes zwanger en nu duurt het zo lang. Ik snap er niets van! Ik heb wel een miskraam gehad vorig jaar oktober/november.

Ik ben inmiddels ook gaan temperaturen om eens te kijken hoe m'n cyclus is. Daar haal ik wel een duidelijke eisprong uit. Ik vul alles in op een website en daar kun je ook invullen wanneer je geklust hebt bijvoorbeeld en na de eisprong kun je dan een beetje zien hoe je kansen liggen. We hadden precies op het goede moment geklust maar het is dus niets geworden helaas.
Ik merk inderdaad ook dat ik het steeds moeilijker ga vinden als mensen vrolijk vertellen dat we zwanger zijn. Het steekt toch. Maar ja..... het is niet anders.
Wij zijn er heel open over dat het ons niet lukt. Ik zou het niet voor me kunnen houden en ik vind het ook prettig om het er zo af en toe met vriendinnen over te hebben. Dat geeft me steun.

Het lijkt me gezellig met meiden te klesten die allemaal hetzelfde meemaken.

Dile

Hoi Dile..

Mag ik vragen waar jij het dan bij houdt op het internet.
Ja het wordt steeds moeilijker he als mensen om je heen zeggen dat ze zwanger zijn. En dan in het beging gaat het dan wel weer, maar opeens gaan al die buiken groeien en dan vind ik het ook wel moeilijk hoor..
Veel vriendinnen om me heen kan ik helaasniet zo goed mee praten. Sommige zijn er helemaal nog niet mee bezig en andere die zijn binnen 3 maanden zwanger ( bijna iedereen om me heen) en die snappen me niet...

Liefs pas

hoi meiden, helaas moet ik me ook aansluiten bij jullie, maar ik span de kroon volgens mij wel, wij zijn nu ruim 2,5 jaar bezig, voor ons tweede kindje, ( derde) ik heb 6 jaar geleden een dood geboren kindje gehad, toen was ik de eerste ronde zwanger, en toen na 3 maanden was ik weer zwanger van ons dochtertje en die word in oktober alweer 5 jaar,
en in januari 2005 ben ik gestopt met de pil en tot nu toe nog niet zwanger??
ik loop wel bij de gyn , maar die weet op dit moment ook niet goed wat ze moet doen omdat mijn cyclus helemaal in de war is!!
eerst werd ik op de dag af ong maar de laatste maanden ging dat steeds langer duren, en de afgelopen maand werd ik helemaal niet ong?? heb toen een provera kuur gekregen, en ben toen ong geworden 17 dagen ong geweest, en nu bij de laatste bloed onderzoeken en echo's bleek weer dat ik geen eitjes had maar cystes, dus niemand snapte er meer iets van, maar het spannende van alles is dat ik afgelopen vrijdag weer ong ben geworden!!! helemaal een raadsel volgens de gyn, nu gaat ze me weer vanaf maandag om de dag volgen hoe het daar allemaal verloopt, en als ik nu weer zo'n rare cycluis heb en er klopt weer niks van dan moet ik met hormonen gaan beginnen,hoe dat in zijn werk gaat dat weet ik niet , dat hoor ik dan nog wel,
maar ik zit nu een beetje te twijfelen of dat ik dat wel wil want ik heb altijd gezegd dat ik niet verder wil gaan, als het zo niet lukt?? maar nu het dichter bij komt , weet ik het effe niet meer, maar dat zien we volgende maand dan nog wel we wachten eerst deze maand maar af,
dit was in het kort( ahum) mijn verhaal ,
ik hoop echt dat we allemaal elkaar een beetje kunnen steunen in deze rot tijd, want dat blijft het hoe je het ook went of keert,
meiden kop op!!!!
dikke kus van mij,
gr wendy

Hoi Pas,

Dat kan je bijhouden op www.fertilityfriend.com

goede site, maar wel engelstalig, geeft je een goed inzicht van je cyclus.

Groeten Laika ( pas 4 maanden bezig dus hoor hier niet echt thuis, maar lees(f) wel mee)

Jeetje depri.. Dat lijkt me echt rot als het zo verloopt..
Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt.
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal gek en onzeker van wordt.

Dank je wel laika..
Ik zo gelijk even kijken..

groetjes pasvm

hoi meiden,

Wat wordt het hier gezellig!!! Mooi zo, dat was wel even nodig... Ik was rond maart/april vrij geregeld op het forum te vinden en nu is het zo anders, laten zij het dan maar gezellig maken in ons eigen hoekej, oké?

Ik ben 37 en wilde altijd al kinderen, maar net als een ander in deze rij, kwam ik hem pas 4 jaar geleden tegen. Probleem was wel dat meneer niets van kinderen moest hebben... Maar ach, de liefde wint en dat schuif je weg, ik was 'pas 33'. Maar gelukkig hebben mijn nichtjes van 1 en 2 een flink handje geholpen in het veranderen van zijn visie. Ik was dan ook dolblij dat het uiteindelijk een 'JA' werd voor een kind. Nog even discussies gehad over wanneer stoppen met de pil, maar uiteindelijk begin oktober ging hij de prullebak in...

Inmiddels heb ik mijn beste vriendin (in aug gestopt met pil) zwanger zien worden, de vriendin van mijn neef, twee collega's en daar bovenop ook nu nog mijn schoonzus... Moet niet gekker worden..
Ik heb uiteindelijk wel tegen een aantal mensen verteld dat ik bezig ben en nu het langer duurt moet ik zeggend at het soms erg prettig is. Zeker als je kan praten met eimand bij wie het ook lang heeft geduurd (ken er helaas maar 1).

Mijn schoonzus vertelde het afgelopen zaterdag (nog geen 6 weken nu) datz e zwanger is en ik voel me nog steeds niet helemaal happy sindsdien. Had zo anders geweest als ik zwanger zou zijn en ze het dan zou zeggen... Lees nu ook veel over zwangere schoonzussen, is het besmettelijk ? hihi...

Ach, bij mijn vriendin was de boodschap ook niet leuk en heb ik zeker mijn zware momenten gehad maar nu gaat het wel. Toch had ik zeker wel verwacht dat ik zwanger zou zijn voordat ze zou bevallen, dat gaat dus zeker niet meer lukken, ben nu vet ongi en zij is over 2 weken uitgerekend...

Oh, mijn vriend is 9 jaar jonger en alleen op het kindjes krijgen gebeuren was dat even lastig. Omdat ik nu al ouder ben ga ik ervan uit dat het er maar bij eenjte zal blijven (zeker als het nog langer gaat duren..)

Liefs Mylène

Terug
Bovenaan