wie nog meer langer als een jaar bezig????

He Meiden

Ik ga maar naar het forum: als het langer duurt.
Zit nu toch echt in de MMM.

Ik zal dit topic zeker blijven lezen, maar ik heb het vermoeden dat hier toch niet meer zoveel wordt gereageert.
Ik zal het hier nog wel melden wanneer ik m'n IUI heb, maar het wordt tijd om het onder ogen te zien: natuurlijk zwanger raken zit er voor ons niet in, hopelijk hebben we meer succes in de MMM.

Ik wens iedereen het beste en laat even weten wanneer jullie bevallen zijn of alles goed gaat met jullie en met jullie kindjes.

Veel liefs
DeeDee

DeeDee  ik wens je heel veel succes in de MMM goed dat je naar een ander topic gaat, want dan kan je daar mee gaan praten.

Wens je alle goeds en hoop dat het bij jou ook heel snel mag lukken.

Hier nog even gauw een kleine bericht van mij, want manlief heeft vakantie en zijn wij druk bezig in en om het huis.

Gisteren 23 juli mocht ik komen voor een echo en alles was goed ook het hartje klopte al heel mooi over 4 weken terug komen.

Volgens hun berekening ben ik nu 6 weken en 3 dagen zwanger.

Hoi allemaal,

Deedee, ik ga vandaag naar de gyn voor de 1ste keer iui. Wij doen gelijk vanaf de eerste keer met hormonen en ik heb dus gisteren die spuit gehad. Het is voor ons het 1ste kindje en het is ronde 14. Jij bent al veel langer bezig volgens mij??
Ik wens je heel veel suc6 en hoop dat het bij ons allebei nu gauw raak is.

Zijn er hier nog meer meiden die ervaring hebben met iui?

Groetjes Wietske

Sorry weer een tijdje niet geweest.
Ben ook zo druk met alles regelen en kamertje klaar maken.

Maar hier gaat het super. ben nu alleen wel al een paar dagen verkouden.
De kleine doet het ook heel erg goed. Is al lekker aan het bewegen. Wat een raar gevoel is dat zeg. Ik ben nu   24 weken en 2 dagen. Dus het schiet wel op.
Het kamertje is bijna klaar. 8-8 hebben we weer een pretecho. daar hebben we zo'n zin in.

@ deedee. Heel veel sterkte in de MMM. Ik hoop dat verder alles wel goed met je gaat? En hoop ook echt dat het gelijk bij de eerste IUI raak is.

@ patricia. Hoe gaat het met jou zwangerschap? Lekker van genieten he.

Kaylee, bedankt voor je steun en begrip.
Wat fijn dat de echo goed was en dat je het hartje hebt gehoord.
Blijf je me op de hoogte houden?

Wietske
Hoe is je eerste IUI verlopen? Viel het mee?
Ik ben idd al wel wat langer bezig dan jij, maar voor mij zit de eerste IUI er nu ook aan te komen, dus wat dat betreft lopen we gelijk.
Hier zijn verder geen meiden meer die er ervaring mee hebben, ben ik bang.
Ik klets af en toe wat mee op het forum voor als het wat langer duurt. Daar zitten wel veel meiden die ook IUI ondergaan.

Bontrie al weer 24 weken? Het lijkt net alsof je het gisteren vertelde dat je zwanger was.
Fijn dat het zo goed gaat

Hier zijn de voorboden van m'n ongesteldheid, dus het gaat nu echt beginnen.
Ik ga morgen bellen voor een afspraak voor de follikelmeting van volgende week.
Overmorgen of vrijdag bloed laten prikken.

Groetjes

@Deedee, Hoe is het met je?? Heb je al folikelmeting gehad en waren er goede eitjes?? Ik hoop zo dat je snel zwanger bent. Het is je zo gegund, na al die tijd bezig zijn.

@Bontrie, Dat gaat idd hard zeg. Het is idd net gister dat je het vertelde dat je zwanger was. Vind het bij mijzelf ook snel gaan hoor. Hoe voel je je??

Hier gaat alles super. Voel me eigen goed, heb alleen af en toe wat last van maagzuur en moeheid. Mijn buik groeit super snel net als de 1ste keer. Ik kan er dan ook echt niet meer omheen. Heelveel mensen denken dat ik verder ben als ze me zien. Ben toch in kilo's niet veel aangekomen, wel in cm. Let goed op wat ik eet en eet veel gezonde dingen. Ben ook al lekker aan het shoppen voor de Beeb. Heb al een heleboel leuke kleertjes gekocht.

Liefs xxx

He Patricia leuk dat je even langs komt wippen.
Ook goed om te horen dat je zwangerschap zo goed verloopt!

Ik heb aankomende donderdag de follikelmeting, ik laat wel even weten hoe het is gegaan.

Heey,

Het schiet idd al erg op. Ben alweer 26+1 week zwanger. kanhet zelf ook maar moeilijk bevatten. Maar het is toch echt zo want het is zo druk aan wezig! En mijn buik zit ook al lekker in de weg.

Deedee veel succes met die meting vandaag.
Laat je even horen hoe het was?

Patrica leuk he dat shoppen.Wij hebben vorige week de kinderwagen besteld. En het kamertje is zo goed als klaar.
Morgen hebben we weer een pretecho kan niet wachten!

Rustig aan allemaal!!

Terug
Bovenaan