wie nog meer langer als een jaar bezig????

Patricia en Inge vervelend hoor die rode duivels weer.
Patricia helemaal onverwacht, dan baal je helemaal, want stiekem krijg je toch hoop als er geen voortekenen zijn.
Inge anderhalf jaar ... ik weet hoe het voelt.
Op een of andere manier is dat een grens waardoor je extra gaat balen.
Bij 1 jaar heb je dat voor het eerst, want er wordt veel geroepen: het duurt gemiddeld een half jaar tot een jaar. Dus dan denk je: nou ik hoor blijkbaar niet bij het gemiddelde.
Bij anderhalf jaar ga je pas echt nadenken of er iets helemaal mis zit.
Aan de andere kant, als je ziet hoeveel meiden er na 1 maand al zwanger zijn, dan moeten er toch ook mensen zijn die dat gemiddelde wat omhoog trekken.
Maar ja....waarom wij?

Mamaloe medicijnen waarvan je 23 uur per dag op de wc zit, zou ik ook niet willen.
Ik hoop voor je dat er ook nog andere medicijnen zijn.

Ik heb in elk geval een leuk vooruitzicht: ik ga op vakantie
Lekker in de zon liggen, beetje shoppen, beetje in de kroeg hangen, lekker niets doen
Ik heb er echt zin in.
De komende anderhalve week ben ik dus niet hier.

Kaylee ik ben er niet als jij je onderzoeken hebt, dus alvast heel veel succes!
Schrijf hier alles op dan lees ik na m'n vaklantie hoe het je vergaan is.
Ik hoop dat er iets te vinden is, want makkelijk te verhelpen is.
Ik zal voor je duimen

Nou 't is gelukt, heb een artsenverklaring. Fjieuwwwwwwww...
Scheeld me weer een leuk bedrag per maand.

He ik zat net te denken...kan soms amper bij benen wie wat scheeld, hoe lang iem. bezig is, wanneer de duifeltjes weer komen bij een ander enz.

Misschien leuk om hier een apart stukkie voor te doen en die dan aan te vullen net als de nod lijsten???

Geen idee of t werkt maar goed dan zakt ie vanzelf weer ;-)

Grtz Mamaloe

Lijstje met troubles die iedereen hier helaas heeft:

Mamaloe ~ 29 jaar ~ kindje 3 ~ bezig vanaf augustus 2006 ~ heb PCOS, en slik hiervoor Actos ~ gemiddelde cyclus tegenwoordig +/- 30 dagen.

(Actos is een medicatie welke ook voorgeschreven wordt bij diabetes 2, wordt sinds kort ook bij PCOS voorgeschreven, het verkort de lange cyclus en verhoogt de vruchtbaarheid - waar ik nog nix van gemerkt heb - ! )

quote: DeeDee1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-09-2007 16:54:37'));

Ik heb in elk geval een leuk vooruitzicht: ik ga op vakantie
Lekker in de zon liggen, beetje shoppen, beetje in de kroeg hangen, lekker niets doen
Ik heb er echt zin in.
De komende anderhalve week ben ik dus niet hier.

Hey lekker joh! Heel veel plezier en tot na de vakantie!

Hoe is 't vandaag Inge? Nog steeds krampen? Of zijn ze alweer weg? Hoop 't voor je!

Grtz Mamaloe

Hey mamaloe,

Ongi is nog niet geariveerd. En krampen zijn ook weer weg. Dus is weer spannend!
Verder gaat het wel goed Hoef nog maar 7 dagen te werken en dan eindelijk VAKANTIE!!!
Lekker een weekje griekenland.Heb er echt zin in.

Liefs Inge

Heb vannacht zoooo raar gedroomd.
Ik was aan het bevallen in een parkeergarage van een 2ling.( 2 jongetjes)
We wisten maar 1 leuke naam en toen zei mijn vriend dan doen we er toch eentje weg ?????? Echt heel veel vaag.

Ik ben Bontrie (Inge) en ben 22 jaar en mijn vriend is 25.
Wij zijn bezig voor ons eerste wondertje sinds maart 2006. Na 7 maanden zijn we bij de huisarts geweest en werden door verwezen naar een uroloog daar is mijn vriend onderzocht en zijn zaad was niet goed! Toen werden we doorverwezen naar de fertiliteitsarst daar ben ik helemaal onderzocht en bij mij was alles goed! Mijn vriend moest een 2e onderzoek doen en toen blijk zijn sperma wel goed te zijn. Kort om we moeten geduld hebben en als we april 2008 nog niet zwanger zijn mogen we pas weer terug komen. En daar baal ik onzettend van!!!!

Terug
Bovenaan