wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hallo Dames,

Zal me even voorstellen. Ben 26 jaar en heb samen met mijn man een dochter van ruim 2,5 jaar. Zijn volgende maand een jaar bezig om zwnager te raken van een tweede kindje. Bij onze dochter was ik binnen 5 maand zwanger. Toen had ik een cyclus van de ene 'maand' 30 dgn en de andere 40 dgn. Nu ben ik zo onregeldmatig als maar kan. Begon goed met 30 dgn, maar varieert nu van 30, 60, 40, 52, 30, 48 dgn enz. Je kunt er niets van op aan. Temperaturen heeft volgens mij dan ook niet zoveel zin omdat je eisprong al is geweest op moment dat je temp oploopt. Mensen met ervaring hiermee? Wat te doen zodat je op het juiste moment bezig gaat? En zijn er ook mensen met die Clomis gebruiken, wordt dit ook voorgeschreven bij onregelmatige cyslus?

Groetjes
A

Hoi Meiden,

@Marije, Wat een geweldig nieuws, GEFELICITEERD meid, hopelijk gaat alles goed. Probeer in ieder geval wel te gaan genieten. Kom je nog wel af en toe ff terug om te vertellen hoe je je voelt en zo. Nou ik heb mijn best gedaan om wat van de glitters te pakken, hoop dat het werkt.
@Saartje, Ik heb een vrij onregelmatige cyclus en mijn afgelopen ongi 28 juli heb ik voor het eerst CLOMID gebruikt van dag 3 tot en met dag 7 van mijn menstruatie. Ik zit nog steeds in ronde 10, 2de kindje. Mijn NOD was 25 aug. en de RD's zijn er nog steeds niet. Heb dus nog steeds hoop voor deze maand.

Succes allemaal meiden en voor de geen in de klusweek veel klus plezier gewenst.
Liefs Patricia

hallo

ten eerste Marije, ontzettend gefeliciteerd!
Volgens mij ben ik je naam ook tegen gekomen bij het forum: zwanger na mk dus dit moet een spannende tijd zijn!!
Maar komt vast helemaal goed!!

Ik zit weer eens op de wachtbank! Wij zijn nu ruim een jaar bezig met in april een mk dus ik hoop dat het dit keer raak is!

Ik zie een hoop gestrooi met glitters dus dat moet geluk brengen!

Liefs

quote: x_marije_x reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 09:08:45'));

Hallo Meiden,

Mijn gevoel heeft me deze keer niet in de steek gelaten.

Ik ben zwanger.
Net getest en een hele dikke plus. Nu maar hopen dat het niet weer op een miskraam uitdraaid. Drie keer is scheepsrecht.

Ik ga nog even wat glitters strooien voor jullie

Hou de moet er in en een ieder van jullie succes. Ik blijf jullie wel volgen hoor, als het mag.

Liefs Marije

hallo Marije

Van herte gefeliciteerd met je zwangerschap

Geniet er van

Groetjes

Footje

Hallo

Patricia: Heb je ook veel bijwerkingen van de Clomid, je hoord/ leest vaak dat de bijwerkingen beter werken dan het middel zelf? Ik hoop voor je dat het nu goed gaat.
Mijn laatste ong was 22 juli, voor de zekerheid maar niet met 30 dgn getest maar gewacht tot dag 41 (gezien de cyclussen van voor mijn 1e zwangerschap). Helaas was het negatief, maar de RD hebben zich ook nog niet gemeld, soms lichte (bruin/rode) afscheiding maar dat zet niet door (vooral 's morgens). Dit had ik ook bij de eerste zwangerschap. Afwachten maar wanneer het komt. Fijn om te horen/ lezen dat er meer mensen zijn die hiermee zitten.

Marije: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Heb veel van jullie verhalen al langere tijd gelezen, maar doe nu voor het eerst ook zelf mee. Hopen dat het ditmaal goed gaat. Succes!

Groeten Saartje

Pffffffff

Krijg ik actos voor mn pcos, wordt dit niet meer vergoed.
Nu zou ik een verklaring van mn arts krijgen dat het wel vergoed wordt, krijg ik een telefoontje van de apotheker dat ik toch echt zelf moet betalen.

Morgen is mn arts er weer, dus ga 'm gelijk bellen!!!

Anders kost me dit grapje ff 110 euro per 4 week .

Grtz Mamaloe

(sorry moest 't ff kwijt, beetje pissig dus)

Meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik zal jullie wat op de hoogte houden, goed

Evi, ik ben idd op het zwanger na mk forum geweest. Het wel spannend nu. Maar we gaan er vanuit dat het deze keer goed gaat. En ik ga zeker genieten.

Allemaal succes met zwanger worden.

Liefs Marije

Marije GEFELICITEERD!!!

Ik duim voor je dat alles goed gaat.
Hoe voel je je?

Terug
Bovenaan