wie nog meer langer als een jaar bezig????

quote: mamaloe1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 19:39:07'));

Pffffffff

Krijg ik actos voor mn pcos, wordt dit niet meer vergoed.
Nu zou ik een verklaring van mn arts krijgen dat het wel vergoed wordt, krijg ik een telefoontje van de apotheker dat ik toch echt zelf moet betalen.

Morgen is mn arts er weer, dus ga 'm gelijk bellen!!!

Anders kost me dit grapje ff 110 euro per 4 week .

Grtz Mamaloe

(sorry moest 't ff kwijt, beetje pissig dus)

hey

nou kan me best voorstellen dat je pissig bent hoor het is ook even niks 110euries.
zou het zelfde als jou reageren en als je het ziekenfonds belt dan???
nee heb je ja kun je krijgen toch.
groetjes denkertje

quote: mamaloe1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 19:39:07'));

Pffffffff

Nu zou ik een verklaring van mn arts krijgen dat het wel vergoed wordt, krijg ik een telefoontje van de apotheker dat ik toch echt zelf moet betalen.

Grtz Mamaloe

Heb je al wat gehoord van je arts?
Je kan ook even met je verzekering bellen.
Soms kan je medicijnen alsnog declareren. Dus dan moet je bij de apotheek gewoon betalen, maar dan krijg je het via de verzekering terug.
Als dat allemaal op niets uitloopt, dan zou je arts eens kunnen kijken of er andere medicijnen zijn die net zo goed helpen maar die wel vergoed worden.

Ik hoop dat je arts je een beetje wil helpen, want anders wordt het wel een heeeel duur geintje

Hoi Meiden,

Ben ongi geworden, ik baal echt ontzettend. Heb geen ongipijn of iets wat erop lijkt gevoelt. Vanmorgen zag ik toen ik wilde doortrekken dat er bloed op mijn wc papiertje zat en dacht, he wat is dat nou. Moest ff tot me doordringen dat ik ongi was geworden. Heb gelijk naar mijn gyn gebeld voor een nieuw recept voor CLOMID. Voor de zekerheid heeft ze nog een inwendige echo gedaan, maar helaas. Zat er echt ff doorheen en heb een potje zitten janken bij haar. Voel me nu wel al iets beter en we gaan door naar ronde 11, hopelijk heeft die een betere afloop. Jullie horen me later wel weer.

Liefs Patricia

Hoi Patricia

Balen dat je ongi bent geworden wanneer zullen wij eens geluk mogen hebben ben het nu wel eens goed zat na 2.5 jaar nog steeds niks, maar gelukkig ga ik nu naar de gyn. dus hoop dat het vlotter mag gaan wordt natuurlijk ook elke jaar ouder.

11 sept. is de grote dag dan mag ik weer naar de gyn. die gaat dan kijken of de zaadjes van mijn man goed zwemmen naar mijn baarmoeder dus weer even spannend.

Ik hoop zo dat wij allemaal gauw zwanger mogen worden, want ik wordt van sommige forums erg beu wat betreft de meiden die maar net begonnen zijn en nu al in paniek raken dat ze niet zwanger geworden zijn grrrrrrrrrr.

Ik blijf voor ons allemaal duimen dat we gauw goede nieuws mogen vermelden.

Hey hey,

Mijn ongi zit er helemaal ook weer aan te komen. Heb weer hele erge steken in mijn onderbuik en weer last van puistjes. Dus dan weet ik het wel. Als het goed is moet ik 9 sep ongi worden maar als ik dat zo voel komt het toch echt eerder.

Wij gaan dan ronde 18 in. Dus percies 1,5 jaar bezig

Liefs Inge

quote: DeeDee1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 12:31:13'));

Pffffffff

Grtz Mamaloe

Heb je al wat gehoord van je arts?
Je kan ook even met je verzekering bellen.
Soms kan je medicijnen alsnog declareren. Dus dan moet je bij de apotheek gewoon betalen, maar dan krijg je het via de verzekering terug.
Als dat allemaal op niets uitloopt, dan zou je arts eens kunnen kijken of er andere medicijnen zijn die net zo goed helpen maar die wel vergoed worden.

Ik hoop dat je arts je een beetje wil helpen, want anders wordt het wel een heeeel duur geintje

Beste kerel was er weer ns niet, zou trug gebeld worden maar ja ben ook niet de hele dag in huis.
Had eerst andere medicijnen (metformine) die wel vergoed werden, maar hiervan zat ik ongeveer 23 uur per dag van op de wc...
Morgenvroeg maar weer proberen.

De verzekering heeft dit er uit gegooid een paar maand geleden, ligt niet alleen aan de mijne maar dus aan alle verzekeringen.

Maar goed, ik w8 wel af en bel wel weerrrrrrrrrrrrrr.

Grtz Mamaloe

quote: bontrie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 15:25:13'));

Hey hey,

Mijn ongi zit er helemaal ook weer aan te komen. Heb weer hele erge steken in mijn onderbuik en weer last van puistjes. Dus dan weet ik het wel. Als het goed is moet ik 9 sep ongi worden maar als ik dat zo voel komt het toch echt eerder.

Wij gaan dan ronde 18 in. Dus percies 1,5 jaar bezig

Liefs Inge

Hoi Inge, hoop toch van harte dat je geen gelijk gaat krijgen! Zie je naam hier nou al zoooo lang voorbijkomen, zou leuk zijn als je nu eens een keer vertrekt naar de andere kant!

Duim voor je dat je ongelijk hebt.

Grtz Mamaloe

quote: Patrica reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 12:41:10'));

Hoi Meiden,

Ben ongi geworden, ik baal echt ontzettend. Heb geen ongipijn of iets wat erop lijkt gevoelt. Vanmorgen zag ik toen ik wilde doortrekken dat er bloed op mijn wc papiertje zat en dacht, he wat is dat nou. Moest ff tot me doordringen dat ik ongi was geworden. Heb gelijk naar mijn gyn gebeld voor een nieuw recept voor CLOMID. Voor de zekerheid heeft ze nog een inwendige echo gedaan, maar helaas. Zat er echt ff doorheen en heb een potje zitten janken bij haar. Voel me nu wel al iets beter en we gaan door naar ronde 11, hopelijk heeft die een betere afloop. Jullie horen me later wel weer.

Liefs Patricia

He gatsie wat irri ja! En dat je nix hebt vernomen, das helemaal klote want anders kunt je je er een beetje op voorbereiden.
Was bij mij de afgelopen x ook zo, vol verbazing keek ik 2 dagen eerder dan mn nod naar 't rooie goedje...

Grtz Mamaloe

Terug
Bovenaan