wie nog meer langer als een jaar bezig????

Kaylee Denk je dat het deze keer gelukt is?
Wanneer is je nod precies? Donderdag?

Wietske hoe was je HSG?

Bontrie wat belachelijk dat je gyn zo reageert!
Echt om boos van te worden.
Tuurlijk ben jij bezorgd, daar kunnen ze toch wel een beetje rekening mee houden?
Jee vreselijk zeg om zo afgescheept te worden.
Fijn dat je huisarts je tenminste serieus neemt.
Heb je ondertussen al een uitslag van de kweek?

Patricia je zou nog laten weten hoe de echo was?
Dat is ondertussen een week geleden geweest als ik het goed heb, dus ik ben toch wel benieuwd hoe het was.

Hier gaat het op zich zijn gangetje. M'n borsten jeuken een beetje, maar dat heb ik al eerder wel eens gehad. En gisteren was ik misselijk toen ik naar huis reed van m'n werk. Verder helemaal geen kwalen, dus ik kijk gewoon uit naar het gesprek van over twee weken. Mijn nod is volgende week maar ik verwacht gewoon ongesteld te worden hoor.

*DeeDee.

Mijn nod is morgen en wat ik denk dat het dit keer wel gelukt zou kunnen zijn heb gevoelige borsten en sinds zaterdag ben ik steeds misselijk. Maar het kan ook zijn dat ik er teveel (onbewust) er op hoop zwanger te mogen zijn dat ik daarom al die tekens heb. Mocht ik vrijdag nog niet ongi dan gooi ik er even een testje tegen aan.
Dan weet ik hetzelf ook gelijk. Ik hou je op de hoogte.

* Bontrie.

Wel een hele rare reactie van je gyn dat zij/hij zo reageerde belachelijk gewoon.

Nou gisteren werdt ik op een gegeven moment helemaal gek van mezelf dat ik toch 1 dag voor mijn nod (die vandaag zou zijn) toch even ging testen in de middag rond half 5 en ja hoor een positieve test .

Mijn gevoelens hadden dus wel gelijk.

Ik ben idd. zwanger en heb al afspraak gemaakt voor de eerste echo en dat is 23 juli.

Ik zal hier wat glitters gaan strooien goed vangen he.

GEFELICITEERD!!!

Je had al een goed gevoel, en nu is het raak!!!
Geweldig!
Hoe voel je je?

Ik zal proberen al de glitters te vangen.
Volgens mij ben ik toch als laatste over dus ik hoef ze niet meer te delen...

Maar ik ben wel blij voor je hoor.
Laat je weten hoe je eerste bezoek bij de verloskundige gaat?

@Deedee, Sorry ik ben idd helemaal vergeten te komen vertellen hoe mijn echo was, maar ben ook niet zoveel op de pc geweest de afgelopen week. De echo was helemaal goed. Echt gaaf weer om te zien, we hebben ook het hartje gehoord echt super. Lisa was helemaal onder de indruk. Ze is erg bezig met de baby in mijn  buik, zo lief om te zien. Ben vandaag 10+1 wk.
Hoe is het met jou?? Denk wel veel aan je hoor!! Hoop zo dat je ons snel volgt. Wanneer moest je nou naar het ziekenhuis 2wk??

@, Kaylee hope, GEFELICITEERD!!! Lekker gaan genieten.. Kom je wel vertellen hoe het met je gaat zo af en toe.

@Bontrie, Wat een rara VK heb jij zeg. Dat mag ze helemaal niet zeggen. Het is toch logisch dat je ongerust word/ben als je zo'n buikpijn heb. Gelukkig is er niks met de beeb en weet je wat het is. Hopelijk ben je ook snel van je klachten af en kan je weer lekker gaan genieten.

Liefs xxx

*DeeDee ja echt gek is het gewoon dat ik heel erg gelijk had wat mijn gevoelens betreft nooit meer zal ik aan mijn gevoelens twijfelen, want dit is niet de eerste keer dat mijn gevoelens ergens  gelijk in heeft.

Hoe ik me voel ja ik ben zo happy na het lange wachten (3jaar) is mijn (onze) geduld beloond. Verder nogal misselijk en pijn in mijn borsten dat is meer te merken als ik mijn bh uit doe.

Meiden bedankt. ik hou jullie natuurlijk op de hoogte hoe het verder gaat ook ga ik extra hard voor DeeDee duimen en zal 16 juli aan je denken.

He Patricia
Geeft niets hoor meid, je hebt natuurlijk een hoop aan je hoofd. Maar ik was erg benieuwd, vandaar.
Wat leuk dat Lisa het ook allemaal zo spannend vind. Maar die zal straks wel gaan zeuren dat het erg lang duurt voordat de baby komt.
Jee 10 weken alweer, wat gaat dat hard!

Kaylee, niet meer twijfelen: je gevoel had gelijk.
Ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap tegemoet gaat, dat heb je wel verdient na 3 jaar!
Bedankt voor je glitters en voor het duimen natuurlijk.

Over twee weken uitleg over de IUI. Ik zit dan als het goed is op dag 7 van m'n cyclus. Ik neem aan dat ze een interne echo zullen maken om te kijken of m'n eitjes goed groeien. Maar verder verwacht ik dat de eerste IUI op z'n vroegst in Augustus is.
Ik vind het wel leuk als jullie af en toe hier langs blijven komen, want anders ga ik me hier eenzaam voelen.

Hey meiden,

Nou de pijn in mijn buik is nu sinds 2 dagen over! eindelijk.
Het bleek toch geen ontsteking te zijn. maar wat wel weten we nu nog niet.
In mijn urine was niks te vinden en in mijn bloed ook niet.
Beetje vreemd allemaal. Maar goed het is nu over daar ben ik allang blij mee.

Afgelopen maandag hebben we de 20 weken echo gehad.
Wat is dat super zeg!!! Kindje werkte ook heel goed mee en  liet alles goed zien. Behalve het geslacht  maar dat is niet zo belangrijk het is voor zo ver te zien gezond!!!
Alles zat erop en eraan 10 teentje 10 vingertjes. Een heel mooi ruggenwervel,
4 hartkamers. Echt zo mooi om te zien allemaal!
Beeb is alweer 25 centimeter. Dus loopt mooi op schema.
Ik ben nu 21 weken en 1 dag.

Deedee we houden je zeker op de hoogte. en heel veel succes met IUI.

Terug
Bovenaan